Voiko 17 cm pitkää (14 cm ympärysmitta) penistä kutsua isoksi?
Vai ajatteleeko nainen tulleensa huijatuksi, kun mies tiputtaa housut makkarin lattialle?
Kommentit (26)
En nyt sanoisi vielä isoksi. Ihan OK kokoinen tuo kuitenkin on, että kyllä minulle kelpaisi :)
Sitten jos alkaa olla n. 20cm niin voi ruveta kutsumaan isoksi.
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi vielä isoksi. Ihan OK kokoinen tuo kuitenkin on, että kyllä minulle kelpaisi :)
Sitten jos alkaa olla n. 20cm niin voi ruveta kutsumaan isoksi.
Miten päädyit tuohon senttilukemaan? Eikö penis ole iso, jos se on isompi kuin 75 % peniksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos alkaa olla n. 20cm niin voi ruveta kutsumaan isoksi.Miten päädyit tuohon senttilukemaan? Eikö penis ole iso, jos se on isompi kuin 75 % peniksistä?
Varmaan samasta syystä kuin miehen pitää olla 180cm pitkä. Se on tasaluku.
Sanoisin, että 18cm alkaa olemaan Suomessa jo sellainen mitta, että aika harva on sen yli. Tuossa 14-16 välimaastossa taitaa sahailla valtaosa. 17cm hieman isompaa ja 18cm jo harvinaista.
teri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos alkaa olla n. 20cm niin voi ruveta kutsumaan isoksi.Miten päädyit tuohon senttilukemaan? Eikö penis ole iso, jos se on isompi kuin 75 % peniksistä?
Sekä pituus että paksuus ovat suurempia kuin 98%:lla miehistä eli ISO on
Pituus % https://goo.gl/images/cEs9lr
On iso. Tilastollisesti on iso ja foorumeillakin valtaosa tuon alle, vaikka täällä puhutaan vahvasti yläkanttiin. Naiset eivät osaa arvioida miehen peniksen kokoa, koska heillä ei ole mitään vertailukohtaa. Huomaavat ainoastaan isot erot, eikä mitään sentin heittoja. Miehen kokokin vaikuttaa paljon siihen kuinka suurelta penis näyttää ja oma kiihottuneisuuden tila vaikuttaa siihen miltä se tuntuu.
Pic or it didn't happen.