Miten naiset kiinnostuvat isosta peniksestä?
Oletetaan, että olet esim. juhannussaunassa tai mökkibileissä ja näet keskimääräistä paremmin varustetun miehen. Tai sitten olet kuullut naisystävältäsi, että juhlissa mukana olevalla miehellä on iso.
Vaihtoehtosi:
A: Iso ei kiinnosta, olen kokeillut tai ei muuten vaan innosta.
B: Iso kiinnostaa kun en ole vielä saanut kunnon kokoista. Siis kokeilunhalun takia kiinnostaa.
C: Olen saanut isoa enkä tyydy enää pienempiin mikäli isoa on tarjolla.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Sen vähemmin siitä pakollisesta panosta nauttii, jos se kulli on liian iso. Eihän se silloin mene perille asi. eli ei se laniokaan silloin kosketa sitä klitorista millään. Mutta eihän se miestä kiinnosta.
No ei kiinnosta nainenkaan, jolle pano on vain pakollista. Menisi vaihtoon välittömästi. Ihmettelen, että kukaan mies ylipäätään on sellaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen vähemmin siitä pakollisesta panosta nauttii, jos se kulli on liian iso. Eihän se silloin mene perille asi. eli ei se laniokaan silloin kosketa sitä klitorista millään. Mutta eihän se miestä kiinnosta.
No ei kiinnosta nainenkaan, jolle pano on vain pakollista. Menisi vaihtoon välittömästi. Ihmettelen, että kukaan mies ylipäätään on sellaisen naisen kanssa.
Kerro, miksi nainen haluaisi olla ns, pantavana, jos ei siitä nauttisi yhtään, eli mies ei sitä orgasmia antaisi, millän tavalla.
Olisitko itse yhdynnässä naisen kanssa, joka ennen kuin laukeaisit, kierähtäisi aina sivuun aj menis pois. Vai mitä sitten tekisisit?
Kovin on taas mieskeskeinen ajatustapasulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, miksi nainen haluaisi olla ns, pantavana, jos ei siitä nauttisi yhtään, eli mies ei sitä orgasmia antaisi, millän tavalla.
Olisitko itse yhdynnässä naisen kanssa, joka ennen kuin laukeaisit, kierähtäisi aina sivuun aj menis pois. Vai mitä sitten tekisisit?
Mies ei saa mitään muuta kuin pahan mielen sellaisen naisen kanssa, joka ei himoitse miehen kullia ja nauti yhdynnöistä. Tyhjää saa pyytämättäkin, varsinkin kun kullia rakastavia naisia löytyy kyllä. Löytyy selllaisiakin jotka saavat ja haluavat yhdynnöissä orgasminsa. Naisia joita ei kulli kiinnosta voivat ihan hyvin olla keskenään.
Se on niin kuin eläinmaailmassakin, isot vahvat urokset, mahti penikset ovat halutuimmat. Itse olen aina ollut tosi miehen kanssa enkä ole pahemmin katsellut näitä tossukoita. Miehessä pitää olla ns: "munaa" sananmerkityksessä olemuksessa ja jalkojenvälissä. Charlotte.
Minä en ilostu ukosta, joka ei innostu minun klitasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa mitään muuta kuin pahan
Eipä auttanut tapailumiehen iso mulkku. Sattui vaan. Keskiverto best