Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää mitä vain pakkohoidossa olleelta ex-narkomaanilta

AP
22.04.2017 |

Lytätkää minut.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VarastItko perheeltäsi tms. saadaksesi aineita. Jos, niin miten aiot hyvittää heille? Miten perustelit itsellesi oikeutuksen käyttää paskaa.

Vierailija
42/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle!

*kummipojan täti*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa "ex-narkomaaneja". Riippuvuus ei parane koskaan. Voi vain olla käyttämättä tai sitten ei.

-Narkomaani-

Virallinen nimitys entiselle huumeuden käyttäjälle on "toipuva addikti"(ja se on nimenomaan sitä NA-paskaa).

Ei ole kysyttävää,mutta peopsit ap:lle,olen seurannut monen läheisen lopettamisyrityksiä,se vaatii todella paljon että narkomaanista tulee ex-narkomaani.Tsemppiä raittiina pysymiseen!💖

Vierailija
44/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään käytit? Kuinka kauan meni etteivät huumeet enää olleet koko aikaa mielessä? Kun olet ollut vähällä retkahtaa, miten olet päässyt tilanteesta yli?

Olen itsekin narkomaani ja käyttänyt 5v päivittäin subua. Välillä olen ollut muutamia viikkoja ilman, mutta ihan koko ajan tekee mieli. Siis aivan koko ajan ajattelee vain kuinka ottaa vielä yhdet vedot. Lopulta sitten retkahdan :/

Käyn silti kyllä koulussa mutta tuo kama pilaa ihan liikaa elämää. Ei jaksaisi enää.

Onneksi pääsen hoitoon. Aikaisemmin olen itse yrittänyt lopettaa. Muitakin mielenterveysongelmia on mikä ei kyllä helpota asiaa.

Tsemppiä! Todella harva pääsee huumekoukusta irti. Saat olla todella ylpeä itsestäsi

Vierailija
45/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VarastItko perheeltäsi tms. saadaksesi aineita. Jos, niin miten aiot hyvittää heille? Miten perustelit itsellesi oikeutuksen käyttää paskaa.

En varastanut, ja perhe asuu 200 kilometrin päässä. En koe joutuvani hyvittämään kellekään mitään, koska huumeidenkäyttöni vaurioitti ainoastaan minua. Läheiset toki kärsivät, ja heidän takia yritänkin olla ilman.

- AP

Vierailija
46/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli epätoivoisin asia jonka teit rahan eteen? Möitkö itseäsi?

Vierailija
47/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä huumeiden väärinkäyttösi alkoi? Olisiko joku voinut sen estää?

Minulle oltiin määrätty kesäloman ajaksi liian vähän Lyricaa, joka on siis lääke jota käytän. Tarvitsin jotain muuta kylkeen ja Subutex oli siinä hyvin tarjolla. Ei kukaan olisi voinut estää, oma valinta.

-AP

Miten oli hyvin tarjolla? Joku kaverisi käytti tai myi? En tiedä paikkakuntaasi. Itselle ei ole koskaan ollut " siinä hyvin tarjolla"?

Vierailija
48/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään käytit? Kuinka kauan meni etteivät huumeet enää olleet koko aikaa mielessä? Kun olet ollut vähällä retkahtaa, miten olet päässyt tilanteesta yli?

Olen itsekin narkomaani ja käyttänyt 5v päivittäin subua. Välillä olen ollut muutamia viikkoja ilman, mutta ihan koko ajan tekee mieli. Siis aivan koko ajan ajattelee vain kuinka ottaa vielä yhdet vedot. Lopulta sitten retkahdan :/

Käyn silti kyllä koulussa mutta tuo kama pilaa ihan liikaa elämää. Ei jaksaisi enää.

Onneksi pääsen hoitoon. Aikaisemmin olen itse yrittänyt lopettaa. Muitakin mielenterveysongelmia on mikä ei kyllä helpota asiaa.

Tsemppiä! Todella harva pääsee huumekoukusta irti. Saat olla todella ylpeä itsestäsi

Pari vuotta. Kävin vierotuksessa, jossa sai hyvää lääkettä refloihin. Toki ne psyykkiset on pahimmat. Meni ehkä joku kuukausi kun pystyin oleen ajattelematta kokoajan Subua. Mullakin noita lopettamisyrityksiä löytyy miljoonittain, mutta aina retkahdin. Kunnes nyt. 

Toivotan sulle paljon tsemppiä. Se on sellanen maailma, jota normaalit ihmiset ei näekään ja oot kiinni siinä elämässä niin kovaa että on vaikea päästää irti koukusta. Voimia sulle ja hienoa jos pääset hoitoon. 

Vierailija
49/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä huumeiden väärinkäyttösi alkoi? Olisiko joku voinut sen estää?

Minulle oltiin määrätty kesäloman ajaksi liian vähän Lyricaa, joka on siis lääke jota käytän. Tarvitsin jotain muuta kylkeen ja Subutex oli siinä hyvin tarjolla. Ei kukaan olisi voinut estää, oma valinta.

-AP

Miten oli hyvin tarjolla? Joku kaverisi käytti tai myi? En tiedä paikkakuntaasi. Itselle ei ole koskaan ollut " siinä hyvin tarjolla"?

Tutut möi ja käyttöi. En ole enää tekemisissä. Asuvat onneksi toisessa päässä Helsinkiä. :) 

- AP

Vierailija
50/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon tuollainen runsas vrk-käyttö maksaa? Subu.

Vierailija
51/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli epätoivoisin asia jonka teit rahan eteen? Möitkö itseäsi?

Epätoivoisin mitä tein, oli se, että möin omia (kolmio)lääkkeitä saadakseni Subua. En todellakaan myynyt itseäni, eikä se edes  ole mitenkään yleistä noissa piireissä vaikka sellainen harhaluulo elää. 

Vierailija
52/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko siteissä tai eristyksessä koskaan?

Kuulen toisinaan hurjia tositarinoita psykiatrisilta osastoilta. Eniten kuitenkin ahdistaa nuo siteisiin ja pidemmäksi aikaa eristykseen joutuneet.

Vierailija
53/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poliiisit hakee väkisin (pyrit karkaamaan), niin miten raju "kiinniotto" se oli? Tässä mielessä nyt tietysti pyörii elokuvasta ja sarjoista tutut kiinnottotilanteet....  kiinnotettava maahan ja jalkarautoihin suunnilleen?

Olet ilmeisen tyytyväinen, että haettiin - onnellinen että olet ex-narkomaami nyt (kunnioitan todella suuresti ihmisiä jotka näistä selviää; omassa lähipiirissäni pari ex-alkoholistia).

Vierailija
54/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat yhden tabletin, hinta on yleensä 40-50 e. Siinä on 8 mg. Pahimmillaan tolet oli 4 mg, eli siis tabu kesti päivän. (Vaikutus kestää n. 4 h jonka jälkeen otettava lisää.) Jos ostaa kerralla enemmän, saa halvemmalla. Ostin 4 Subua 120 eurolla kerran. 

Vierailija
55/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olivat psykoottisen masennuksen oireet?

Vierailija
56/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko siteissä tai eristyksessä koskaan?

Kuulen toisinaan hurjia tositarinoita psykiatrisilta osastoilta. Eniten kuitenkin ahdistaa nuo siteisiin ja pidemmäksi aikaa eristykseen joutuneet.

En ollut. :) 

- AP

Vierailija
57/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö tuollaisesta käytöstä miten kovia muistikatkoja? Siis, että on esim. yksi kesä käytännössä pois muistista, kun oli koko ajan aineissa?

Vierailija
58/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö painajaisia, että sorrut uudelleen?

Vierailija
59/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun poliiisit hakee väkisin (pyrit karkaamaan), niin miten raju "kiinniotto" se oli? Tässä mielessä nyt tietysti pyörii elokuvasta ja sarjoista tutut kiinnottotilanteet....  kiinnotettava maahan ja jalkarautoihin suunnilleen?

Olet ilmeisen tyytyväinen, että haettiin - onnellinen että olet ex-narkomaami nyt (kunnioitan todella suuresti ihmisiä jotka näistä selviää; omassa lähipiirissäni pari ex-alkoholistia).

Ei se oikeastaan ollut mitenkään raju. Poliisit oli itseasiassa paljon ystävällisempiä kuin psykiatrisen osaston hoitajat. Poliisit pyysivät juttelemaan ja kertoi että musta ollaan huolissaan ja olisi hienoa jos olisin yhteistyökykyinen. Ei siinä sitten mitään, ne otti mun laukun ja menin istuun maijan taakse. 

Riippuvuudet on vaikeita kyllä erityisesti koska niihin liittyy yhteiskunnan stigma. Erityisesti huumeriippuvuuteen. 

Vierailija
60/87 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat yhden tabletin, hinta on yleensä 40-50 e. Siinä on 8 mg. Pahimmillaan tolet oli 4 mg, eli siis tabu kesti päivän. (Vaikutus kestää n. 4 h jonka jälkeen otettava lisää.) Jos ostaa kerralla enemmän, saa halvemmalla. Ostin 4 Subua 120 eurolla kerran. 

Aika kallista kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän