Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu kahden puolitutun tai tuntemattoman välinen outo käyttäytyminen/kemia?

Vierailija
22.04.2017 |

Kun kaksi toisilleen tuntematonta ihmistä aina vilkuilee toisiaan ja mahdollisesti tuntee välillään outoa yhteyttä, muttei silti puhu mitään toisilleen koskaan?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen juttu kannattaa hoitaa pienessä hiprakassa ;D

Otat pari bisseä tai lasia viiniä ja pistät tuulemaan.

Vierailija
22/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tällainen tilanne. Kännissä laitoin naiselle viesti facessa ja heti viestin jälkeen aloin katumaan hirveästi ja pelkäsin että nolaan itseni. Onnekseni sain vastakaikua takaisin, me ei seurustella ainakaan vielä, mutta tapaillaan. Oon tosi onnellinen onneksi kerroin. Tuo aloittajan kuvailema tilanne on aivan perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin pelottavaa kertoa tunteensa toiselle? Vastapuoli on varmasti vain imarreltu asiasta, oli hänellä itsellään tunteita tai ei. Paljon kivempaa olla tietoinen toisen tunteista, kuin arvuutella jatkuvasti ja seurata toisen katseita. Sitten voi jatkaa elämään. Et sinä millään tavalla nolaa itseäsi tuossa tilanteessa. Tunteiden paljastamisessa ei ole mitään pahaa!

Vierailija
24/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin äskettäin 3 vuoden jälkeen vihdoin ihastukselleni <3

Hän paljasti myös tunteensa minua kohtaan. Maailman parhain ja ihanin tunne, se on niin ihanaa, että kannattaa ottaa riski senkin uhalla että tulis pakit. On se sen arvoista :)

Vierailija
25/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännite

Vierailija
26/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiinnostus toista kohtaan tms

Vierailija
27/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollasessa tilanteessa on hirveen vaikeeta rikkoa sitä jäätä, ei tiedä mitä tehdä tai sanoa kun ensin ollaan kuukausia, jopa vuosia vain kytätty toisiaan, sitten se paine vaan kasvaa mitä enemmän aikaa kuluu, ja lopulta ei enää edes viitsi tehdä mitään :D tiedän kokemuksesta, kaks tommosta tilannetta ollut joskus aiemmin.

Minulla oli sama tilanne ja kerroin miehelle eilen viestillä (humalassa) että olen häneen vähän ihastunut. Mies vastasi että on imarreltu. Viesteissä oli muutakin ja hän vitsaili tilanteesta, mutta ei mitenkään maininnut mitä itse ajattelee. Nyt harmittaa että sanoin mitään.

Jos se on varattu?

Hyvin mahdollista, mutta senkin voi sanoa.

Mut jos se haluaa jotain sutinaa niin sitä ei ehkä kannata heti paljastaa.

Vierailija
28/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että nämä kaksi ovat jollain tasolla kiinnostuneita toisistaan. Sitä ei voi vaan peitellä mitenkään jos tunteet on molemminpuolisia...eri asia on että miten tässä tilanteessa edetään?

Vierailija
29/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään ettei tunne ole mollemmin puoleinen, kun olen kiinnostunut eräästä miehestä.

Ei tunneta toisiamme ja ollaan aika hiljaa molemmat kun tavataan, tai ei siis jutella keskenämme samalla tavoin kuin muiden.

Se on jotenkin jännä, että toinen voi tehdä pelkällä olemuksellaan niin suuren vaikutuksen, mutta tietenkin vaarana myös se ettei henkilö olekaan sellainen, millaisen tunteen hän on itsessäni herättänyt :D

Vierailija
30/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommonen juttu kannattaa hoitaa pienessä hiprakassa ;D

Otat pari bisseä tai lasia viiniä ja pistät tuulemaan.

Joo ei.

Itse kerran tein noin ja ongin tyypin numeron Fonectasta ja laitoin viestiä ja soitin perään.. Mies paljastui varatuksi.

Vierailija
31/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pelkään ettei tunne ole mollemmin puoleinen, kun olen kiinnostunut eräästä miehestä.

Ei tunneta toisiamme ja ollaan aika hiljaa molemmat kun tavataan, tai ei siis jutella keskenämme samalla tavoin kuin muiden.

Se on jotenkin jännä, että toinen voi tehdä pelkällä olemuksellaan niin suuren vaikutuksen, mutta tietenkin vaarana myös se ettei henkilö olekaan sellainen, millaisen tunteen hän on itsessäni herättänyt :D

Vähän sama homma :D

Vierailija
32/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä tuijottaminen ei välttämättä tarkoita mitään. Itse ainakin tuijotan työpaikalla millon ketäkin, mutta en todellakaan ajattele mitään sen suurempaa.

Yleensä ns. Erityisen tuijottamisen aistii jotenkin. Lisäksi jos aistii itsensä ja jonkun toisen välillä jotain "outoa", niin se on myös merkki mahdollisesta kemiasta.

Helposti ihastuksen/kiinnostuksen seuran kohteessa on erilainen kuin muiden seurassa. Esim. Työpaikan sosiaalinen kaikkien kaveri muuttuukin ihan hiljaiseksi tai muuta vastaavaa.

Vierailija
33/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kiinnostus, ihastus, rakastuminen, toisaalta ehkä myös negatiiviset tunteet??

- Saatat muistuttaa jotain hänen tuttavaansa

- saatat olla hänen mielestä vain hyvännäköinen ilman mitään sen kummempaa

- Ujous

- Epävarmuus toisen ajatuksista

Jne jne. Tilannekohtaista

Vierailija
34/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut erääseen naiseen, mutta tämä on varattu. En mitenkään saa naista mielestäni, hän vaikuttaa juuri täydelliseltä juuri minulle. Hän on aivan erityinen :(

Vierailija
35/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut erääseen naiseen, mutta tämä on varattu. En mitenkään saa naista mielestäni, hän vaikuttaa juuri täydelliseltä juuri minulle. Hän on aivan erityinen :(

Kerro tuntomerkkejä. Olenko se minä?

Vierailija
36/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla yleensä on niin että kemiaa on, mutta ei halua toimia sen pohjalta. Siihen miksi en kemian pohjalta halua toimia, on monia syitä, yleensä lähinnä se että asiat menee silloin monimutkaisiksi, töissä se suhde ainakin menee heti epäammattimaiseksi. Jos sen keskustelun tunteista joskus avaa, niin sen jälkeen ei vain voi hoitaa työasioista enää koskaan samalla tavalla kuin ennen. Lisäksi kaikenlaisia juoruja saatta lähteä liikkeelle, jotain mustasukkaisuusdraamaa, toinen saattaakin olla varattu, sun muuta mikä tekee arjesta todella raskasta.

Vierailija
37/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut pari miestä, joita en tunne ja joille en ole ikinä jutellut, mutta kemia mikä meidän välillä oli, oli ihan uskomaton. Pelkkä katse tuntui jo menevän niin syvälle, että teki mieli olla ihan aivoton ja repäistä toinen lähimpään vessaan kuksimaan :D

Vierailija
38/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut tekevät tuota, tai jos on joku muu syy miksi ei halua enempää. Tosi rasittavaa näin sinkkuna kun etsii suhdetta ja huomaa ettei tästäkään tule mitään, kun ehti jo hieman toivoa löytäneensä miehen johon haluaisi tutustua.

Vierailija
39/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä jonkinlainen ihastuminen on taustalla. Valitettavasti minun kohdallani se oli pelkkää yksipuolista... Toisaalta jos ei ikinä avaa suutansa, ei voi tietää vaikka toinenkin tuntisi samoin. Pelkkää jossitteluahan se on muuten. Vaikka välit ovat viilentyneet jonkin verran, en kadu mitään. Aina ei voi voittaa.

Vierailija
40/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani ainakin ristiriitainen käyttäytyminen. Työpaikallani on eräs nainen, joka toisena päivä katsoo pitkään ja hymyilee, kun taas toisena päivänä ei vilkaisekaan minua. Ota tuosta nyt sitten selkoa.

M28

Nainen tykkää susta mutta on epävarma onko tunteidensa kanssa yksin. Mielialat vaihtelee epätietoisuuden takia ja rohkeus ei riitä aloitteen tekemiseen. Voisin jopa olla kuvailemasi henkilö tekstisi perusteella.

Ja aiheeseen vastaisin samaa kuin tuolla aiemmin että tunteista ja kiinnostuksestahan siinä on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän