Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu kahden puolitutun tai tuntemattoman välinen outo käyttäytyminen/kemia?

Vierailija
22.04.2017 |

Kun kaksi toisilleen tuntematonta ihmistä aina vilkuilee toisiaan ja mahdollisesti tuntee välillään outoa yhteyttä, muttei silti puhu mitään toisilleen koskaan?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tommonen tilanne työpaikalla ollu jo pitkään. Outoa yhteyttä tunnen täysin tuntemattoman miehen kanssa, mutta oon kyllä jo luovuttanu asian suhteen ajat sitten. En tiedä mitä on, mutta olkoot! Varmaan jatkuu samanlaisena meno niin kauan kun samassa työpaikassa ollaan, tuskinpa mikään muuttuu.

Vierailija
2/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ja epävarmuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani ainakin ristiriitainen käyttäytyminen. Työpaikallani on eräs nainen, joka toisena päivä katsoo pitkään ja hymyilee, kun taas toisena päivänä ei vilkaisekaan minua. Ota tuosta nyt sitten selkoa.

M28

Vierailija
4/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasessa tilanteessa on hirveen vaikeeta rikkoa sitä jäätä, ei tiedä mitä tehdä tai sanoa kun ensin ollaan kuukausia, jopa vuosia vain kytätty toisiaan, sitten se paine vaan kasvaa mitä enemmän aikaa kuluu, ja lopulta ei enää edes viitsi tehdä mitään :D tiedän kokemuksesta, kaks tommosta tilannetta ollut joskus aiemmin.

Vierailija
5/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen.....tunteista se johtuu, olivatpa ne sitten positiivisia tai päinvastoin.

Vierailija
6/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat on ihastuneita ja ujoja toisiaan kohtaan. Lopputuloksena on se, että molemmat tahtoisivat tehdä jotain asian eteen, mutta kumpikaan ei uskalla tai "viitsi", ja tästähän seuraa sitten vain se tuijottelu ja kemian tunteminen puolin ja toisin.

Vierailija
7/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasessa tilanteessa kannattaa ehdottaa seksin harrastamista. Sen jälkeen tilanne on varmasti avoimempi :)

Vierailija
8/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 22-vuotias nainen ja omalla kohdallani varmaan se, että epäilen miehen tunteita. Mies kyllä tuijottaa minua jatkuvasti, mutta ei se vielä kerro ihastuksesta. Olen sosiaalinen ja rohkea tyyppi, mutta hänelle en viitsi lähteä avautumaan.... Mitäpä tässä sitten tehdä, ei mitään tilanne jatkuu ennallaan.

Vierailija
9/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat on ihastuneita ja ujoja toisiaan kohtaan. Lopputuloksena on se, että molemmat tahtoisivat tehdä jotain asian eteen, mutta kumpikaan ei uskalla tai "viitsi", ja tästähän seuraa sitten vain se tuijottelu ja kemian tunteminen puolin ja toisin.

Jep!! Ja jos vähänkään epäilee toisen tunteita, niin mieluummin kuvittelee ne tunteet ja elää vaaleanpunaisessa onnellisessa hattarapilvessä :D

Eli mieluummin tuntee itse tuota yhteistä kemiaa, kuin että tulee torjutuksi.

Vierailija
10/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä A muistuttaa jotakuta B:n aiempaa tuttavuutta, minkä johdosta B on alusta saakka tuijotellut A:ta kiinnostuneesti ja tuttavallisesti, ehkä aivan ilman tarkoitusta, alitajuisesti, haluamattakaan kiinnittää tämän huomiota. Tämän A on huomannut ja molemmat ovat tietoisia "jännitteestä" välillään, huomaavat toistensa ilmestymisen samaan tilaan ja voivat vilkuilla toisiaan, mutta heillä ei ole mitään oikeaa syytä olla tekemisissä keskenään.

Vierailija
11/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja työpaikan random mies ollaan harrastettu tätä toistemme katselua jo 2,5v! Siis mitään ei puhuta toisillemme, mutta aina tuijotetaan! Ja todellakin olen aistinut voimakkaan kemian ja varmasti hänkin. Kaiken lisäksi oltaisiin mun mielestä tosi hyvä match, opiskellaan samaa alaa ja ollaan ulkoisesti samannäköisiä.

Mutta se ongelma.. Ei meistä kumpikaan puhu toiselle, ei vain puhu. Tilanne on välillä mielestäni jo surullisen hupaisa. Sitten joskus tuolta työpaikalta lopullisesti lähtiessäni saatan ehkä avautua oikein kunnolla, koska enhän mä siinä mitään menetä :DD

Nyt en halua mitään sanoa kun nähään melkeen päivittäin..

Vierailija
12/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on just se jännite. Liikaa jännitettä.

Vierailija
13/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tommonen tapaus. Harmittaa ettei tullu tutustuttua sillon 2 vuotta sitten... Nyt 2 vuoden jälkeen se on hirveen vaikeaa. Olis ihan outoa nyt yhtäkkiä alkaa juttelemaan toiselle..

Vierailija
14/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiasta en tiedä, mutta fysiikka voi pettää välillä.

Vierailija
15/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi jutut kannattaa ratkoa sitten, kun tietää ettei näe toista enää välttämättä ikinä. Silloin on aivan sama tuleeko pakit vaiko eikö, koska ei tarvitse enää nähdä. Sillon kannattaa puhua suunsa puhtaaksi, saapahan tietää.

Vierailija
16/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasessa tilanteessa on hirveen vaikeeta rikkoa sitä jäätä, ei tiedä mitä tehdä tai sanoa kun ensin ollaan kuukausia, jopa vuosia vain kytätty toisiaan, sitten se paine vaan kasvaa mitä enemmän aikaa kuluu, ja lopulta ei enää edes viitsi tehdä mitään :D tiedän kokemuksesta, kaks tommosta tilannetta ollut joskus aiemmin.

Minulla oli sama tilanne ja kerroin miehelle eilen viestillä (humalassa) että olen häneen vähän ihastunut. Mies vastasi että on imarreltu. Viesteissä oli muutakin ja hän vitsaili tilanteesta, mutta ei mitenkään maininnut mitä itse ajattelee. Nyt harmittaa että sanoin mitään.

Vierailija
17/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole mitään työpaikan pikkujouluja tms, joissa tilanne (ja ehkä muutakin) voisi laueta?

Vierailija
18/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Ihastuneena alan sänköttämään, naama punoittaa, sekoilen sanoissani, hihitän huomaamattani rasittavasti, olen hermostunut, pupillit laajenevat, saatan jopa täristä..... Yksinkertaisesti siksi pysyn hyvin, hyvin kaukana ihastuksestani ja vältän yhteistä kanssakäymistä.

Vierailija
19/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama tilanne ja kerroin miehelle eilen viestillä (humalassa) että olen häneen vähän ihastunut. Mies vastasi että on imarreltu. Viesteissä oli muutakin ja hän vitsaili tilanteesta, mutta ei mitenkään maininnut mitä itse ajattelee. Nyt harmittaa että sanoin mitään.

Jos se on varattu?

Vierailija
20/78 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on varattu?

Hyvin mahdollista, mutta senkin voi sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi