Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo muuttuu tyrannosaurukseksi viikoksi kuussa

Vierailija
22.04.2017 |

Onko mitään konsteja rauhoittaa nainen? Lääkitystä? Poppakonsteja? Huutaa riehuu ja sekoilee kuin mielipuoli viikon kuussa.

Muuten ihana tapaus.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiloitunut ameeba elimistössä saattaa aiheuttaa muummuassa raivonkohtauksia

Vierailija
2/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, me naiset toki itse nautimme kuukautisista ja tahallaan ollaan hirveitä... Itse haluaisin, että kun on menkat, isäntä pitää suunsa kiinni eikä kommentoi jokaista juttua. Tekisi ehkä osan kotitöistä, jotka kuuluu yleensä mulle, sillä selkä- ja vatsakipu on rasittavaa kun pitäisi esim. tehdä ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ap voit miettiä ihan tykönäsi infernaalista särkyä vatsassa ja selkäpuolella muutaman päivän, kun ei tahdo mitkään särkylääkkeetkään auttaa enää. Puhumatta siitä vuodon määrästä, kun tamponi+side kastuvat läpi muutamassa tunnissa. Tuota kerrottuna parilla kolmella päivällä per kuukausi, niin miesflunssakin on kuule lastenleikkiä. Ole hyvä vaan, annan kaikki sulle, tätähän sä kai olit vailla?

Vierailija
4/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä itseltään. Itselleni tulee kerran kuussa kauhea parin päivän "masennus"jakso, itsetuntoni romahtaa ja tulen ärtyisäksi. Mua auttaa kun saan hormonimyrskyn aikaan olla paljon yksin ja tehdä omia juttujani ilman miestä. Melkein kaikki miehen sanomiset ärsyttää silloin tai saa pahan mielen, ainoastaan kehut ja helliminen ei aiheuta vitutusta. Enkä ala näitä vaatia joka kuukausi, pyydän vain että annetaan omaa tilaa, eikä aleta esim. väitellä juuri silloin jostain ristiriidasta. Haluan vain olla rauhassa.

Vierailija
5/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä itseltään. Itselleni tulee kerran kuussa kauhea parin päivän "masennus"jakso, itsetuntoni romahtaa ja tulen ärtyisäksi. Mua auttaa kun saan hormonimyrskyn aikaan olla paljon yksin ja tehdä omia juttujani ilman miestä. Melkein kaikki miehen sanomiset ärsyttää silloin tai saa pahan mielen, ainoastaan kehut ja helliminen ei aiheuta vitutusta. Enkä ala näitä vaatia joka kuukausi, pyydän vain että annetaan omaa tilaa, eikä aleta esim. väitellä juuri silloin jostain ristiriidasta. Haluan vain olla rauhassa.

Pakko nyt tarkentaa, että kyllä mies mua hellii ja kehuu yleisesti :D Mutta en ala sitä vaatia vain siksi erityisen paljon, että minua pitäisi ikään kuin lepytellä.

Vierailija
6/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan rankaistus.

Vierailija
7/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehillä olis kuukautiset, olis varmaan laissa määrättynä viikon vapaa kerran kuussa. Ja ilmaiset kipulääkkeet.

Vierailija
8/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimostani tulee viidakon valtias. Ja sinne viidakkoon ei muita mahdu ihan sama mitä yrittää . Ap

Vierailija
9/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms on perseestä. Usko pois, se on vaimollesi vielä rankempaa kuin sinulle.

Vierailija
10/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei PMS eikä kuukautiset ole mikään syy kohdella toista ihmistä törkeästi. Taas näitä "koska olen nainen" -tekosyitä.

Vierailija
11/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä...

Vierailija
12/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten hormonit heittelis ja sattuisi vatsaan, pitää osata käyttäytyä. Kuukautiset on normaali ruumiintoiminto, ei mikään syy riehya, raivota tai vaatia muita tekemään omia hommiaan kotona tai töissä

Vierailija
13/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista tuossa on menkkasovelluksen käyttö niin että nainen tietää missä mennään. Vai käyttääkö hän jotain hormonaalista ehkäisyä? Itse en käytä joten niin kauan kuin en ollut kartalla kierron kanssa menin Ikäänkuin mukaan niihin tunnetiloihin. Nyt kun tulee tiettyjä tuntemuksia katson menkkasovelluksesta että onko aika ja ongan se. Alkaa tosiaan about viikkoa ennen menkkoja ja pari viimeistä päivää on usein masennuksen ja saamattomuuden kourissa. Sitten kun menkat alkaa on kuin katkaisijasta kääntyisi päälle hyvä fiilis ja kyky tehdä asioita. On se ihmeellistä.

Vierailija
14/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleellista tuossa on menkkasovelluksen käyttö niin että nainen tietää missä mennään. Vai käyttääkö hän jotain hormonaalista ehkäisyä? Itse en käytä joten niin kauan kuin en ollut kartalla kierron kanssa menin Ikäänkuin mukaan niihin tunnetiloihin. Nyt kun tulee tiettyjä tuntemuksia katson menkkasovelluksesta että onko aika ja ongan se. Alkaa tosiaan about viikkoa ennen menkkoja ja pari viimeistä päivää on usein masennuksen ja saamattomuuden kourissa. Sitten kun menkat alkaa on kuin katkaisijasta kääntyisi päälle hyvä fiilis ja kyky tehdä asioita. On se ihmeellistä.

On se ihmeellistä. Katsot oikein kalenterista milloin voit oikeutetusti itkeä ja raivota.

Vierailija
15/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan rankaistus.

Juu, Eeva söi hedelmän hyvän ja pahan tiedon puusta.

16/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole edes mitään infernaalisia kipuja mutta se menkkoja edeltävä viikko on kyllä kauheaa aikaa. Silloin on kaikki persiillään, miehessä ei ole kuin vikaa, tekisi suunnilleen mieli erota. Mielialalääkitys lievitti sivuvaikutuksena pms oireita huomattavasti.

Vierailija
17/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se saurus!

Vierailija
18/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ameeba? Nohuhhuh!

Vierailija
19/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä ap voit miettiä ihan tykönäsi infernaalista särkyä vatsassa ja selkäpuolella muutaman päivän, kun ei tahdo mitkään särkylääkkeetkään auttaa enää. Puhumatta siitä vuodon määrästä, kun tamponi+side kastuvat läpi muutamassa tunnissa. Tuota kerrottuna parilla kolmella päivällä per kuukausi, niin miesflunssakin on kuule lastenleikkiä. Ole hyvä vaan, annan kaikki sulle, tätähän sä kai olit vailla?

Olisin valmis tekemään vaihtokaupat. Me miehet alamme saada kuukautisia ja kaikki naiset puolestaan tekevät jatkossa itse aloitteen kun haluavat seurustelukumppanin.

Tosin todennäköisesti katuisitte aika nopeasti sitä vaihtoa ja tajuaisitte että kyllä naisilla on asiat paremmin kuin miehillä.

M30

Vierailija
20/28 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisymenetelmän vaihto - joillain jotkut hormonaaliset menetelmät lieventää, toisilla pahentaa, hormonikierukalla onnekkaimmat pääsee koko lystistä eroon.

B6 vitamiini suurilla annoksilla. Googleta.

Kierron seuranta ja ennakoivasti ajoitettu riittävä oma aika ja mahdollisuus vetäytyä sekä riittävä uni.

Ellei ole syömisongelmia niin suussa hitaasti sulava suklaapala on oikeasti toimiva psyykelääke.

Ja ihan tärkeintä olisi asian tiedostaminen, niitä hankalia tunteita on helpompi sietää ja hillitä jos tietää ettei ne ole "oikeita" vaan lasten ärsyttävyys tai arkisten huolten yhtäkkinen ahdistavuus on hormoniharhaa ja oikeasti ne lapset on jees ja huolet pieniä.

Sinua tai ketään muutakaan ei saa kohdella ilkeästi vaikka olisi mikä kierron vaihe, ja siitä voi sanoa. Paskaa kohtelua ei tartte sietää vaikka vaimolla olisikin kurja olo.

Nimim. melkein kesytetty tarvittaessa luolaan kaivautuva saurus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi