Ei ole mitään niin kaunista kuin suomalainen nainen
ja hänen ruskea persereikä. Mä en oo koskaan ollut kiinnostunut naisen pillusta vaan persereijästä ainoastaan. Mulle pillu on reikä millä tehdään lapsia ja pylly millä naatitaan. Tyhmin kysymys mitä multa on koskaan kysytty ''oletko pylly vai tissi miehiä''? Noin tyhmään kysymykseen en vastaa mitään, luon ainoastaan halvekivan katseen kysyjään. Naisen perseestä on tullut minulle niin kova pakkomielle, että en voi käydä kaupassa enään, koska tuijotan vain perseitä ja minut ajetaan ulos kaupasta. Joudun tilaamaan ruokaa kotitoimituksella.
Kotini seiniä koristaa netistä tulostettuja naisten persereikien kuvat, niitä on satoja. Jos voisin olla eläin olisin kärpänen mikä asuisi yleisessä naisten vessassa ja uisi pöntössä, näin näkisin mahdollisimman monta persesilmää päivässä. Eräs nainen kysyi minulta kerran ''etkö pidä anusta likaisena''?
Loin häneen hölmistyneen katseen ja sanoin ''Hyvä rouva, minä voisin syödä persereikäsi päältä aamiaista'', ja minähän söin lopulta. Se oli paras aamiainen koskaan.
Ne juomut, se reijän tummuus, se maku, se myskinen haju ahhh... Kuin huumetta mitä ei voi saada tarpeeksi. Olen ylpeä addikti, anusaddikti...
T: Perseenpalvoja
Kommentit (2)
Sä kirjoitit nimesi väärin, anaalihamsteri.
Kirjoitusvirheesi kruunaavat kokonaisuuden.