Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin toimii S-ryhmä

Vierailija
21.04.2017 |

Sukulaispoika oli löytänyt lompakostaan meidän hänelle hankkiman S-ryhmän lahjakortin, joka oli sinne unohtunut pidemmäksi aikaa. Kävivät sitten tarkistuttamassa kortin ja kahden vuoden voimassaoloaika oli mennyt umpeen.
Eivät hyväksyneet lahjakorttia enää. S-ryhmä kääräisi mielummin maksamamme 50€ plakkariinsa ja pahoitti nuoren miehen mielen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaispoika oli löytänyt lompakostaan meidän hänelle hankkiman S-ryhmän lahjakortin, joka oli sinne unohtunut pidemmäksi aikaa. Kävivät sitten tarkistuttamassa kortin ja kahden vuoden voimassaoloaika oli mennyt umpeen.

Eivät hyväksyneet lahjakorttia enää. S-ryhmä kääräisi mielummin maksamamme 50€ plakkariinsa ja pahoitti nuoren miehen mielen.

K-ketkussa käyttöaika olisi varmaan ollut 3 päivää.

Aiemmin kun K-plussasetelit tuli postissa Pirkkalehden takana, ne vanheni parissa kuukaudessa. Mulla vanhentui pari plussaseteliä, ei kelvannut enää kauppaan.

Höpö höpö. Plussaseteleissä voim.oloaika 1 vuosi. Nyt puhuttiin lahjakortista sitä paitsi. K-ryhmän lahjakortit myös 2v voimassa.

Vierailija
22/48 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, kun on niin reppana, ettei edes noin yksinkertaisestakaan asiasta pysty huolehtimaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka idiootti ostaa lahjakortteja? Ne kun toimivat vain siihen yhteen kauppaan, välirahaa ei saa itselle (jos ostetut tuotteen ei maksa juuri tasan lahjakortin hintaa), lahjakortit vanhenee ja jopa menettää merkityksensä (Lue: Anttila).

Puhdas raha on ainoa mikä on järjevä.

Niin, S-ketujullahan on vain yksi kauppa....

Vierailija
24/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit niiden henkilökunta-ale on ravintoloissa ruuasta ja juomasta -25%. Asiakasomistajat vai mitkä lie maksaa henkilökunnan ryyppäjäiset. Buenoo!

Eiköhän sen maksa kaikki asiakkaat, ja ne henkilökuntaedut on osa palkkaa - tehdystä työstä - you know? 😂 ja se on kuitenkin vain -25% etu, lopun joutuu maksamaan itse, näinollen kantaen myös omat roposensa s-ryhmälle.

Vai oletko sitä mieltä että se prisman kassa ei saisi saada palkkaa, koska asiakkaat joutuu maksamaan sen?

Vierailija
25/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette hyvin tyypillinen tapaus jossa lapsi opetetaan siihen, että syy aivan kaikkeen ikävään on jonkun muun. Lapsenne tulee tulevaisuudessa olemaan yksi näistä jotka ensimmäisen vastoinkäymisen edessä tarvitsevat apua, kun on lapsesta lähtien opetettu äidin tulevan apuun ja nyt ei enää onnistukaan vaan pitäisi selvitä itse.

Vierailija
26/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-ketkussa käyttöaika olisi varmaan ollut 3 päivää.[/quote

Pilaako K-ryhmä kommarin pippalot?

Vierailija
27/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit niiden henkilökunta-ale on ravintoloissa ruuasta ja juomasta -25%. Asiakasomistajat vai mitkä lie maksaa henkilökunnan ryyppäjäiset. Buenoo!

Eiköhän sen maksa kaikki asiakkaat, ja ne henkilökuntaedut on osa palkkaa - tehdystä työstä - you know? 😂 ja se on kuitenkin vain -25% etu, lopun joutuu maksamaan itse, näinollen kantaen myös omat roposensa s-ryhmälle.

Vai oletko sitä mieltä että se prisman kassa ei saisi saada palkkaa, koska asiakkaat joutuu maksamaan sen?

Palkka on palkka ja eri asia kun tuommoinen jättimäinen etu siihen lisäksi. 25% ei ole "vain". Olin järkyttynyt siitä miten suuri summa.

Vierailija
28/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se mieli nyt niin pahoittui, jos ei poika kahdessa vuodessa ollut edes muistanut kyseisen lahjarahan olemassaoloa?

Vierailija
29/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka idiootti ostaa lahjakortteja? Ne kun toimivat vain siihen yhteen kauppaan, välirahaa ei saa itselle (jos ostetut tuotteen ei maksa juuri tasan lahjakortin hintaa), lahjakortit vanhenee ja jopa menettää merkityksensä (Lue: Anttila).

No jopa olet pihalla. S-ryhmän lahjakortit käyvät kaikissa S-ryhmän kaupoissa (myös ruokakaupoissa), hotelleissa ja ravintoloissa ja ovat laskevasaldoisia, joten kaikkea ei tarvitse käyttää käyttää kerralla. Samoin monilla vaatekaupoilla käy kaikissa ketjun liikkeissä ja laskevasaldoisia lienevät nykyisin lähes poikkeuksetta ketjujen osalta.

Vierailija
30/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkka on palkka ja eri asia kun tuommoinen jättimäinen etu siihen lisäksi. 25% ei ole "vain". Olin järkyttynyt siitä miten suuri summa.

Jättimäinen etu:D Kyllä muilla firmoilla on paljon parempia etuja:)

Vierailija
31/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-ketkussa käyttöaika olisi varmaan ollut 3 päivää.

Aiemmin kun K-plussasetelit tuli postissa Pirkkalehden takana, ne vanheni parissa kuukaudessa. Mulla vanhentui pari plussaseteliä, ei kelvannut enää kauppaan.

Ne setelit oli voimassa vuoden. Itse keräsin niitä vuoden ja kävin sitten "ilmaisostoksilla" ostamassa kodin hyödykkeitä (ei ruokaa). Sain aina vaikka kuinka paljon kaikkea tarvitsemani: astioita, kodintekstiilejä, leluja... Tätä tein useana vuonna. Kerran löysin myöhemmin kaapista seteleitä, jotka oli menneet vanhaksi. Niitä en edes yrittänyt käyttää. Harmitteli hiljaa mielessäni... Myöhemmin setelien arvo meni pankkitilille, ne tavallaan hävisivät. Ei summaa enää näkynyt missään, "ilmasiostokset" jäi :( . Nykyisin ei mene edes tilille vaan se maksetaan alennuksena siinä vaikka ruokaostoksieni sivussa plussaraha nimellä. Eniten unohduksestani huolimatta tykkäsin niistä seteleistä.

Vierailija
32/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopa olet pihalla. S-ryhmän lahjakortit käyvät kaikissa S-ryhmän kaupoissa (myös ruokakaupoissa), hotelleissa ja ravintoloissa ja ovat laskevasaldoisia, joten kaikkea ei tarvitse käyttää käyttää kerralla. Samoin monilla vaatekaupoilla käy kaikissa ketjun liikkeissä ja laskevasaldoisia lienevät nykyisin lähes poikkeuksetta ketjujen osalta.

Totta kerralla ei tarvinnut käyttää. poikani käytti s-ryhmän lahjakorttiaan hyvin pieniin välipalaostoksiin. Rahaahan se oli. Lopulta kortti tyhjeni, ei siihen kahta vuotta mennyt :)

Vierailija
33/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia että on olemassa henkilökuntaetuja joilla mm. kompensoidaan sitä pientä palkkaa. Ja tuon "jättimäisen edun" saaminen edellyttää oman lompakon kaivamista. Ja kun vielä oikein mietit niin eihän s-ravintola siitä pippuripihviannoksesta samaa maksa kuin millä se sen myy, nuo henkkariannokset menee sitten vaan eteenpäin vähän pienemmällä voitolla, eli kyllä se ostaja sen annoksen ihan itse loppupeleissä maksaa, s-ryhmä vaan ei tee sillä tulosta. 😂 Kateus kyllä toisilla vie kalatkin vedestä.. tai järjen päästä.

Jos olet noin kateellinen niin mikset hae ässälle töihin? Toisaalta ei tämä ole mikään s-ryhmän uniikkietu, ihan samanlaisia käytäntöjä on joka puolella missä asioit. Ravintoloissa, hotelleissa, laivamatkoilla, vakuutusyhtiöissä. You name it. Henkilökunta yleensä saa omasta asioinnistaan etuja.

Vierailija
34/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, uusi, kuun alusta voimaan tullut etu ja voimassa vain HOK-Elannon alueella. Esim. Kirkkonummella tai Riihimäellä ei saa alkoholista mitään ja ruuastakin vain 15% koska ovat eri osuuskauppojen aluetta. Kyllä katteet ovat sitä luokkaa, että henkilökunnan syömiset vielä niihin puitteesiin mahtuvat. Ja toisekseen mikään ei estä sinua hakemasta töihin, jos edut ovat mielestäsi niin hyvät, mutta voi olla, ettei tuolla asenteella asiakaspalvelussa pärjää.

Vierailija
35/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti on kyllä eri asia kuin plussapiste seteli. Jälkimmäisesssä palkitaan ahkerasta asiakkuudesta. En kyllä tiedä mihin perustuu lahjakortin voimassaoloaika. Lahjakortista on kuitenkin ostettaessa maksettu sen arvo. Inflaatio rupeaa muutenkin syömään kortin arvoa. 

Vierailija
36/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain jokunen vuosi sitten reklamaatiosta hyvitykseksi hotellilahjakortin (s-ryhmä). Muistin vanhenemisajan väärin ja kun vihdoin tuli lahjakortille käyttöä, niin huomasin että oli ehtinyt vanhenemaan pari kk sitten.

Onnekseni kuitenkin hyväksyivät tuon lahjakortin, vaikka ei olisi tarvinnut.

Mutta turha syyttää s-ryhmää jos itse unohtaa lahjakortin käyttää, samoin toimivat kaikki muutkin, varsinkin isot ketjut.

Vierailija
37/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole siitä, kenen syy tapahtunut oli, enkä ole mielestäni edes syyttänyt S-ryhmää mistään, todennut vaan kuinka se toimii. Emmekä olleet ilahtuneet siitä - lienee yhtä inhimillistä kuin satunnainen unohtaminen. 

Ja lahjat tulevaisuudessa tuskin tulee olemaan heidän lahjakorttejaan, eli opittu on.

Vierailija
38/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän se on boikotoida s-ryhmän lahjakortteja sillä perusteella, ettei itse osaa/muista lahjakorttia käyttää.

Vierailija
39/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaupan olisi ehkä kannattanut vaihtaa lahjakortti esim. samanhintaiseen ravintolalahjakorttiin, se olisi todennäköisesti poikinut vielä jotain muuta lisäksi kuin kaksi närkästynyttä asiakasperhettä.

Vierailija
40/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - anna rahaa lahjaksi niinei happane

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan