Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.04.2017 |

Jee!

Kommentit (1715)

Vierailija
1561/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olitte tosta Samun esityksestä Lauran päivänä?

Musta se oli kyllä tosi hauska ja hieno sinänsä, mut jossai kohtaa tuli sellanen fiilis et menikö vähän sellaseksi esittämiseksi...

Vierailija
1562/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se oli kyllä tosi hauska ja hieno sinänsä, mut jossai kohtaa tuli sellanen fiilis et menikö vähän sellaseksi esittämiseksi...

Sehän oli hauska! Mä tykkäsin :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

s p o i l e r w a r n i n g

Mikä se Ollin hetkellinen Loiri-imitaatio oli duettopäivänä :D

Olisin toivonut, että kauden viimeinen kappale olisi ollut vähän iloisempi.

Mulla ei ole kenestäkään pahaa sanottavaa. Kaikki ovat hyviä tyyppejä. Noilla on ollut ihan mahtava yhteishenki, sitä on ollut ilo seurata. Se Nikke-kohu meni lehdistöltä överiksi. Kärpäsestä härkänen.

Liikutuin Ollin reaktiosta kun sai sen kaupungin avaimen :)

Kiitos kaudesta!

Kiitos kaikesta! (tää biisi oli hieno löytö itselleni)

Vierailija
1564/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ajattelin, että Samu löi läskiksi koko jutun. Mutta olihan bändillä ainakin hauskaa.

Vierailija
1565/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudussa näkyy duettojakson lisäksi myös kaikki biisit putkeen -jaksot. Pitääpä ehkä vetää maratonkatseluhetki illalla :)

Vierailija
1566/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kappalehan on niin kliseistä suomi-iskelmää että vaikea sitä on pilata versioimalla ja varsinkaan sitä on turha koittaa suojella kun melkein samanlaisia on jotain miljardibiljardia.

Tuo oli aika hauska versio mutta kyllä se peruskappale siellä taustalla oli selkeästi.

Vierailija
1567/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se Kerran:han on järkyttävä neukkutyylinen kahden pennin jollotus.

Ilo irtosi puolen välin jälkeen tylsän alun jälkeen, kun Samu alkoi paiskoa jalkojaan toi peliin flamencorytmiä ja luukutti äänivarantojaan.

Hirveä alkuperäistekele muuttui uudeksi teokseksi

Vierailija
1568/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler-varoitus

.

.

.

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että nämä artistibiisit kuullaan duettopäivänä:

Samulta: Diamonds

Irinalta: Kuurupiiloa

Nikeltä: Koska sä eroot

Lauralta: Addicted to You

Robinilya: Boom kah? Parasta just nyt? Paperilennokki? Kipinän hetki? Yö kuuluu meille? Liian monta hittiä :D

Petralta: Lopeta

Ollilta: En valitettavasti osaa arvata, koska en tunne Yön tuotantoa.

Aika hyvin meni nuo omat arvaukseni viimeisen jakson kappaleista, nolla oikein :D

Vierailija
1569/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruudussa näkyy duettojakson lisäksi myös kaikki biisit putkeen -jaksot. Pitääpä ehkä vetää maratonkatseluhetki illalla :)

Tää on ollut outo kausi. Mä olen edellisistä kattellut jakson sieltä ja täältä. Nyt näitä jaksoja oikein odottaa!

Illalla ylppärikierroksen jälkeen valkkaria lasiin ja katon molemmat jaksot. Ihanaa!

Vierailija
1570/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler duettojaksosta

.

.

.

.

.

Apua miten hieno a capella -esitys S:lta ja R:lta. Ihanat stemmat, noiden äänet soi hyvin yhteen. Minä tykkäsin tuosta duetosta eniten.

Gaalan palkintojen joihinkin titteleihin olisi voinut käyttää vähän enemmän mielikuvitusta.

Saanko laittaa tähän Samun alkuperäisliven ko biisistä. Tää on niin tyylikäs ja seksikäs:

Vierailija
1571/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ollut outo kausi. Mä olen edellisistä kattellut jakson sieltä ja täältä. Nyt näitä jaksoja oikein odottaa!

Illalla ylppärikierroksen jälkeen valkkaria lasiin ja katon molemmat jaksot. Ihanaa!

Onko näisdä viimesissä jaksoissa mitään uutta materiaalia nähtävänä, vai onko niissä vain leikattu peräjälkeen ne kaikki esitykset?

Vierailija
1572/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näisdä viimesissä jaksoissa mitään uutta materiaalia nähtävänä, vai onko niissä vain leikattu peräjälkeen ne kaikki esitykset?

Ei ole. Pelkät esitykset putkeen ilman löpinöitä. Ruutu plussasta kiva katsoa, koska ei ole mainoskatkoja, kaikki kappaleet tulee kuin soittolistalta :) Kiva palata noiden päivien tunnelmaan :)

Vierailija
1573/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi levy-yhtiön sedät aikoinaan itki ja piti sitä samun duettopäivänä esittämää kappaletta karmeana? minusta siinä on tooosi tarttuva melodia. hyvänmielen biisi.

Vierailija
1574/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha mieli, kun Petra ei onnistunut. Ennen esityksiä olin varma, että Petran ura lähtee nousuun todenteolla kun on ollut niin pitkään nouseva sooloartisti..

Mutta kävikin ihan päinvastoin, eikä yksikään Petran versioinneista ole sellaisia, että niitä soitettaisiin radiossa.. Olisin halunnut nähdä hänen onnistuvan vihdoin. Ehkä Irinan biisintekijänä sitten..

Vierailija
1575/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samulle ja Robinille oma tv-ohjelma missä ne vois höpötellä ja ottaa kantaa maailman asioihin. Sit voisivat lauleskelle erityylisiä dueettoja ja sooloja 8D

No ei oikeesti, menis maku ku alkas liikaa katella :DD

Vierailija
1576/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILERWARNING:

Hitto tuo Irinan ja Samun duo Kuljetaan tämä loppuun Irinan uudelta levyltä Encorejaksossa.

Noiden äänet soi niin ylimaallisen täydellisesti yhteen ja tuo biisi on käsittämättömän melankolisen hypnoottinen.

Pakko oli kuunnella 3 kertaa peräkkäin yöllä. Ihmeellinen taikabiisi, joka ui huomaamatta liiveihin, vaikka aluks tuntuu, ettei se ala ja lopu mistään.

Ja Samu ei saa lähteä pois mun telkkarista!!!!

Vierailija
1577/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellakin. Encorejakso, missä vedetään uusia duettoja. Aivan huippujakso!

Vierailija
1578/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellakin. Encorejakso, missä vedetään uusia duettoja. Aivan huippujakso!

Eiku tarkotinki niitä kahta ihan viimestä jaksoa, mut niissä ei ilmeisesti mitään uutta ole. Mut pitäähän ne silti kattoa läpi ihan fiilistelyn vuoksi, voi samalla vähän palailla tunnelmiin:)

Vierailija
1579/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler duettojaksosta

.

.

.

.

.

Apua miten hieno a capella -esitys S:lta ja R:lta. Ihanat stemmat, noiden äänet soi hyvin yhteen. Minä tykkäsin tuosta duetosta eniten.

Gaalan palkintojen joihinkin titteleihin olisi voinut käyttää vähän enemmän mielikuvitusta.

Saanko laittaa tähän Samun alkuperäisliven ko biisistä. Tää on niin tyylikäs ja seksikäs:

Holy Christ! Tuo kohta 0:56 -0: 59 👅👅👅👅👅👅😍😍😍💓💓💓

Vierailija
1580/1715 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra on vieraana kohta alkavassa Bumtsibum-jaksossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme