Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.04.2017 |

Jee!

Kommentit (1715)

Vierailija
1521/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä kaudella on paljon hyviä biisejä. Aivan huikeita. Muhun on eniten kolahtanut Irina ja Samu. Repeatilla soi soittolistalla.

Samu: Vahva, Onnellinen, Satuprinsessa

Irina: Kiitos kaikesta, Sua varten, I don´t dance, Bang Bang (huippu!!!)

samun ja irinan duetto Vahvasta on myös ihana. Ei spotifyssa, mutta mies kikkaili sen youtube versen mun soittolistalle.

Mitäs teidän muiden kuunteluun on päässyt? :)

Vierailija
1522/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura oli tänään vieraana Huomenta Suomessa. Tuli vähän facepalm-olo, kun haastattelun lopussa miestoimittaja kyseli Lauralta onko synnytyksessä pakko olla alapää paljaana. (Seuraava vieras oli Kale-vauva, joka laulaa niitä av-lauluja :D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Robinista ei ole koskaan mitään negatiivista uutisissa, mutta nyt tämän yhden kristillisdemokraatin paheksunta on nostanut Robinin otsikoihin.. En ymmärrä miksi pitää tehdä niin suuri numero. Tämä sama tyyppihän paheksuu paikallislehdessä kaikkea, varsinainen trolli.

Vierailija
1524/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Robinista ei ole koskaan mitään negatiivista uutisissa, mutta nyt tämän yhden kristillisdemokraatin paheksunta on nostanut Robinin otsikoihin.. En ymmärrä miksi pitää tehdä niin suuri numero. Tämä sama tyyppihän paheksuu paikallislehdessä kaikkea, varsinainen trolli.

Onhan, kesäkumibiisi kuohutti ku 15-vuotias teki sellasen. Miten eskimot suutelee- biisin videosta nousseessa kohussa moni oikeasti pettyi Robiniin, että nyt tämäkin rupeaa aivan myymään itseään seksillä pyörimällä mallin kanssa vähissä vaatteissa. Tämä "kohu" taas on lähinnä naureskelua kukkiksille. Sitten tulee toki muutamat, jotka lukee otsikon Robinista, "seksibiisistä" ja lapsista, ja kiihkoilevat mummat on valmiita viemään syntisen roviolle.

Vierailija
1525/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nimenomaan mediakin otti ton uutisen esille naureskelevalla asenteella kukkiksia kohtaan. Korostettiin tämän Marjatan aiempaa hermostumista Ilosaarirockissa lavalla vaihdetuista "homosuudelmista", Facessakin kehotettiin ihmisiä kertomaan mitä biisejä sitä lapsena on tullut ite kuunneltua.

Vierailija
1526/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petran laulua on _hengästyttävää_ kuunnella.

Vierailija
1527/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noiden olisi kannattanut kuvata uusi Hirvensalmi-osuus ihan vain kaikessa hiljaisuudessa ja pitää lehdistötilaisuus allstars-kaudesta vasta kahden viikon kuluttua kun Mondan kausi olisi ohi. Epäkunnioittavaa alkaa puffata uutta kautta kun toinen, vieläpä kerrassaan loistava, kausi on vielä kesken. Harmittaa Laurankin puolesta, koska jää nyt vähemmälle huomiolle. Mutta ilmeisesti ohjelman tuotanto ja Nelonen meni onnesta sekaisin, koska saivat mukaan Cheekin, jonka mukanaolon uskovat räjäyttävän syksyllä katsojaluvut. Eivätkä malttaneet odottaa paria viikkoa.

Kuules tiedätkö mitä? Kaikkien mielestä tämä Espanjan kausi ei tod. ole paras vaan huonoin! Typerää pitkitettyä lässytystä, pelkkiä alapääjuttuja sekä Samulta että Nikeltä ja erittäin huonoja lauluesityksiä muilta kuin Lauralta, Irinalta ja Robinilta.

muuten samaa mieltä, mutta Lauralla ei ole ollut hyviä esityksiä, puolestaan taas Samu on onnistunut omissaan. 

Vierailija
1528/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Petra ei oikein onnistunut. Siinä on jotakin väkinäistä eikä lähde toi esiintyminen.

Vierailija
1529/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petran laulua on _hengästyttävää_ kuunnella.

Niin oli. Aivan outo artisti ja pelotti että pääseekö biisin loppuun.

Vierailija
1530/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja, mitäänsanomattomia biisivalintoja ollut Lauran päivänä tähän asti.

Vierailija
1531/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä kaudella on paljon hyviä biisejä. Aivan huikeita. Muhun on eniten kolahtanut Irina ja Samu. Repeatilla soi soittolistalla.

samun ja irinan duetto Vahvasta on myös ihana. Ei spotifyssa, mutta mies kikkaili sen youtube versen mun soittolistalle.

Nää on päätyneet mun soittolistalle

Irina: Sua varten, I don't dance

Samu: Onnellinen, Hiljaisuus

Robin: Kymmenen kirosanaa, Rakkaus on lumivalkoinen, Spesiaali

Vierailija
1532/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petran laulu on edelleenkin aivan kamalaa. Ei ole onnistunut yhdessäkään versiossa. Ei todellakaan ihme ettei ole Tiktakin jälkeen sooloura lähtenyt liikkeelle.

Vierailija
1533/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Hulahula -kohu on lähinnä huvittava. Ei siinä kovin moni oo Robinia itseään mennyt sormella osottelemaan ja syyttelemään.

Enemmänhän sitä on puolustettu mitä niitä kukkiksia, ja ihan hyvä vaan. Varmastihan joku tietämätön ja asiaan perehtymätön nyt liimaa mielessään pahiksen leiman Robinin otsaan, mut uskon niiden olevan aika harvassa

Vierailija
1534/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Robinin laulama biisi on oikeesti todella haastava vetää, on tullut itekkin näitä lauleskeltua iha harrastusmielessä, mut tää on kyl jokseenkin hankala. Mut hyvin Robin tästä suoriutui! :)

Vierailija
1535/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Lauran biisit ei vaan tunnu yhtä hyvin taipuvan muiden suuhun, kuin esim. Samun biisit jotenki spi kaikille

Vierailija
1536/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalle soittolistalleni on päätynyt:

Robin: Kymmenen kirosanaa, Hollywood hills, Spesiaali

Samu: Hiljaisuus, Onnellinen

Laura: Tänä yönä taivaaseen, Koko kuva, Forever yours

Irina: Kiitos kaikesta

Vierailija
1537/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalle soittolistalleni on päätynyt:

Robin: Kymmenen kirosanaa, Hollywood hills, Spesiaali

Samu: Hiljaisuus, Onnellinen

Laura: Tänä yönä taivaaseen, Koko kuva, Forever yours

Irina: Kiitos kaikesta

Ai niin, unohdin Hollywood Hillsin. Se on yks parhaimmista vedoista tällä kaudella. 

Vierailija
1538/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en kestä tuota Petran laulamista...ääni jää jonnekin kurkkuun ja ei resonoi mitenkään. Lauran kasvoista pystyi päättelemään, että sen teki mieli antaa lauluopillisia neuvoja.. Varmaan karseaa kuunnella omien biisien tulkintaa Petran tyyliin, kun oma ääni on teknisesti huipussaan..

Mä en pysty edes katsomaan Petran laulamista, koska sen äänen tuottaminen on niin vaikeaa, että toinen silmä pullistuu päästä ja toinen on sirrillään.. Miksei Petra ole ottanut laulutekniikan ja äänen tuottamisen tunteja?? Ei Robin sattumalta ole niin hyvä laulaja, sillä on ollut alusta saakka lauluopettaja ja hallitsee tekniikan ja on pitänyt äänestään huolta.

Ollinkin laulu irtoaa vaivattomammin kuin Petran..

Vierailija
1539/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en kestä tuota Petran laulamista...ääni jää jonnekin kurkkuun ja ei resonoi mitenkään. Lauran kasvoista pystyi päättelemään, että sen teki mieli antaa lauluopillisia neuvoja.. Varmaan karseaa kuunnella omien biisien tulkintaa Petran tyyliin, kun oma ääni on teknisesti huipussaan..

Mä en pysty edes katsomaan Petran laulamista, koska sen äänen tuottaminen on niin vaikeaa, että toinen silmä pullistuu päästä ja toinen on sirrillään.. Miksei Petra ole ottanut laulutekniikan ja äänen tuottamisen tunteja??

Tää on kyllä kumma juttu. Ja laulaa ihan huomattavasti huonommin kuin Tiktak-aikoina. Kauhean symppis tyyppi ja toivoisin uralleen kaikkea hyvää, mutta eihän tuota oikein jaksa kuunnella.

Vierailija
1540/1715 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petran veto Lauran päivänä oli kyllä hänen huonoin. Harmi. Hänen pitäisi malttaa olla ottamatta liian haastavia kappaleita. Etenkään ne ylä-äänet ei lähde..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi