Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paha mieli, kun Petra ei onnistunut. Ennen esityksiä olin varma, että Petran ura lähtee nousuun todenteolla kun on ollut niin pitkään nouseva sooloartisti..
Mutta kävikin ihan päinvastoin, eikä yksikään Petran versioinneista ole sellaisia, että niitä soitettaisiin radiossa.. Olisin halunnut nähdä hänen onnistuvan vihdoin. Ehkä Irinan biisintekijänä sitten..
Ainut vaan ettei Irina tarvitse biisintekijää. Osaa tehdä niitä ihan omalla porukallakin.
Universal on seonnut kun lähetti tuonne Petran. Vai onko tässä joku sopimuskuvio taustalla, että ohjelmaa hallinnoiva Warner ei suostunut johonkin järjellisempään laulajavaihtoehtoon vaan halusi nimenomaan jonkun täyspaskan tuonne koristeeksi jotta muut voisivat loistaa. Myös Petralta on arvostelukyky loppunut. Miksi suostui tuonne nolaamaan itsensä kun taatusti on täytynyt tietää, että hänellä ei taidot riitä yhtään mihinkään.
Harmittaa Tiktak-fanina tuon Petran puolesta. Miten ihmisen ääni voi kadota? Oliko hänellä flunssa? Tämä olisi ollut tosiaan todella hieno mahdollisuus saada sooloura käyntiin.
Laura on humalassa illalla. No saa kai sitä olla, jos ei tarvitse laulaa kuin yksi duetto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instan perusteella Samu huitelee paraikaa jossain Monacon huudeilla Teemun, Sirpan, Märkä-Simon yms kanssa luksusjahdilla.
Mun tv-rakkaus särkyi, kun näin treenaamattoman keskivartalon!
Mun ei. Mä tykkään Samun naamasta, pituudesta, huumorista, karismasta ja luonteesta.
Hyvin ilmeisesti osaa esittää, kun tietää, että on paljon katsojia. Monet kertovat, ketkä ovat olleet hänen kanssaan tekemisissä, että täysin leso ja mulkkumainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instan perusteella Samu huitelee paraikaa jossain Monacon huudeilla Teemun, Sirpan, Märkä-Simon yms kanssa luksusjahdilla.
Ne on vaan Vain Elämää pöhöt vieläkin jäljellä. Samu tai Olli jompi kumpi sanoi jossain ruokailuklipissä, että tuotannon pitäs järjestää heidät kuvausten jälkeen Painonvartijoihin reissun raskaitten syöntien jälkeen :D
Johan Samun naamasta ainakin näki tv:ssä, että taitaa viina maistua. Joskus oli skarpimmassakin kunnossa ja puhui terveellisten elämäntapojen puolesta, nyt on näköjään päästänyt itsensä repsahtamaan.,,
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa Tiktak-fanina tuon Petran puolesta. Miten ihmisen ääni voi kadota? Oliko hänellä flunssa? Tämä olisi ollut tosiaan todella hieno mahdollisuus saada sooloura käyntiin.
Laura on humalassa illalla. No saa kai sitä olla, jos ei tarvitse laulaa kuin yksi duetto.
Onko Petra opiskellut itselleen jonkun ammatin tai onko ollut työelämässä? Lähinnä siis ihmetyttää onko elättänyt itsensä Tiktakin jälkeen musiikilla, koska no onhan tuo aika kauheaa kuunneltavaa. Harmi sinänsä, koska aikoinaan Tiktakista tykkäsin.
Nikke Ankaralle ei tainnut sitte kuitenkaan tulla sitä kuuluisaa räppärin nostetta, mitä yleensä räppärit on saanut ohjelman myötä. Toki on varmaan faneja löytynyt lisää, mut tuskin mitään MGn kaltaista jättisuosiota kuitenkaan.
Veikkaan et Robinille ja Samulle tää on ollut kaikista 'voitokkain' kausi, ainaki Samu on nyt saanut ihailijoita ja faneja Suomessa lisää. Sekä ylipäänsä saanut lisää tunnettavuutta ja arvostusta täällä. Robinin suosio on toki ollut jo hurjaa ennen ohjelmaa, mut ehkä hänkin on saanut lisää uskottavuutta aikuisena artistina.
Petra oli minunkin mielestä taidollisesti mitäänsanonattomin. Kivan oloinen ihmisenä, ja varmaan tietynlainen ihmisryhmä tykkää myös musiikistakin. Lauralle toivon kyllä myös suosiota ja uskon et tän ohjelman myötä hänestäkin on saatu vähän aidompi kuva, ja minä ainakin todella arvostan hänen uskomatonra esiintymis- ja laulutaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Nikke Ankaralle ei tainnut sitte kuitenkaan tulla sitä kuuluisaa räppärin nostetta, mitä yleensä räppärit on saanut ohjelman myötä. Toki on varmaan faneja löytynyt lisää, mut tuskin mitään MGn kaltaista jättisuosiota kuitenkaan.
Veikkaan et Robinille ja Samulle tää on ollut kaikista 'voitokkain' kausi, ainaki Samu on nyt saanut ihailijoita ja faneja Suomessa lisää. Sekä ylipäänsä saanut lisää tunnettavuutta ja arvostusta täällä. Robinin suosio on toki ollut jo hurjaa ennen ohjelmaa, mut ehkä hänkin on saanut lisää uskottavuutta aikuisena artistina.
Petra oli minunkin mielestä taidollisesti mitäänsanonattomin. Kivan oloinen ihmisenä, ja varmaan tietynlainen ihmisryhmä tykkää myös musiikistakin. Lauralle toivon kyllä myös suosiota ja uskon et tän ohjelman myötä hänestäkin on saatu vähän aidompi kuva, ja minä ainakin todella arvostan hänen uskomatonra esiintymis- ja laulutaitoa.
Oijoi, heitti näköjään jostai syystä kappalejaot pois mut toivottavasti siitä saa jotai selvää...
Ohjelman myötä oon ymmärtänyt, kuinka kova Irina on! Laulaa ja esiintyy todella hyvin ja viihdyttävästi. Livenä en ole koskaan nähnyt, mutta tämän perusteella kyllä kiinnostaa.
Go Irina!
Vierailija kirjoitti:
Saiko MG jättisuosion ohjelman jälkeen? Missä se näkyi?
Mä taas luulen, että Irinallekin tää kausi on varmasti voitokas. Keikoilla on riittänyt yleisöä, mutta silti se ei ole lyönyt itseään kunnolla läpi oikeen missään vaiheessa. Paljon oon lukenut kommenttia niiltä, jotka ei oo perehtyneet häneen artistina ollenkaan ja nyt tykänneet. Ja toki Samu ja Robin on hienosti hoitaneet homman kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei. Mä tykkään Samun naamasta, pituudesta, huumorista, karismasta ja luonteesta.
Hyvin ilmeisesti osaa esittää, kun tietää, että on paljon katsojia. Monet kertovat, ketkä ovat olleet hänen kanssaan tekemisissä, että täysin leso ja mulkkumainen ihminen.
Mäkin tiedät useammankin tyypin, jotka on sanoneet että Samu on leppoisa kaveri ja sen kanssa mukava tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra oli minunkin mielestä taidollisesti mitäänsanonattomin. Kivan oloinen ihmisenä, ja varmaan tietynlainen ihmisryhmä tykkää myös musiikistakin. Lauralle toivon kyllä myös suosiota ja uskon et tän ohjelman myötä hänestäkin on saatu vähän aidompi kuva, ja minä ainakin todella arvostan hänen uskomatonra esiintymis- ja laulutaitoa.Saiko MG jättisuosion ohjelman jälkeen? Missä se näkyi?
Mä taas luulen, että Irinallekin tää kausi on varmasti voitokas. Keikoilla on riittänyt yleisöä, mutta silti se ei ole lyönyt itseään kunnolla läpi oikeen missään vaiheessa. Paljon oon lukenut kommenttia niiltä, jotka ei oo perehtyneet häneen artistina ollenkaan ja nyt tykänneet. Ja toki Samu ja Robin on hienosti hoitaneet homman kotiin.
Unohdin tosiaan mainita Irinan! Irina on kyllä yllätyänyt minutkin ennen kaikkea esiintymisellään, en häntä koskaan ole livenä nähnyt niin sillai positiivinen yllätys. Varmasti myös on muita jotka on tykännyt.
Mut mäkin nyt aloin miettiin tuota MGn suosiota, et silläkin se suosio tais melkee olla siinä ohjelman aikaan tai heti sen jälkeen. Eipä ole mitenkään isommin kuulunut siitäkään nyt lähiaikoina, vaikka eipä sillä et olisin edes seurannu... Mut syksyllä tämä MG tuntu olevan vähän kaikkien huulilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tiedät useammankin tyypin, jotka on sanoneet että Samu on leppoisa kaveri ja sen kanssa mukava tehdä töitä.
Varmaankin tätä mieltä on myös yhtyeensä entinen, pitkäaikainen kitaristi, jolle antoi aikoinaan potkut tylysti puhelimitse eikä suostunut kertomaan tarkempaa syytä? Vaikuttaa minustakin vähän kaksnaamaiselta tyypiltä, sellaiselta, joka on kiva vaan silloin kuin siitä on itselle jotain hyötyä.
Miksköhän Laura valitsi Petran duettoon, kun sen laulu oli nii karseeta? Varmaan piti, että jokainen tulis joskus valituksi...Muuthan oli paljo parempia.
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän Laura valitsi Petran duettoon, kun sen laulu oli nii karseeta? Varmaan piti, että jokainen tulis joskus valituksi...Muuthan oli paljo parempia.
Se ois varmasti duetoinut Irinan kanssa, jos ois saanut valita jotain muuta kuin Petran tai Ollin.
Hitto mä tuun aina iloiseksi kun katon ton Samun Kerran kun se paiskoo koipiaan ja riehuu. Ja on miestä äänellä siunattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin tätä mieltä on myös yhtyeensä entinen, pitkäaikainen kitaristi, jolle antoi aikoinaan potkut tylysti puhelimitse eikä suostunut kertomaan tarkempaa syytä? Vaikuttaa minustakin vähän kaksnaamaiselta tyypiltä, sellaiselta, joka on kiva vaan silloin kuin siitä on itselle jotain hyötyä.
Sunrise Avenue -dokumentti:
Kohta 18.40min eteenpäin. Samu kertoo, miten asiat menivät. Kummatkin ovat jo paiskanneet kättä asian tiimoilta.
Pientä spoilerivarotusta!!
................
Nyt ku on ollut puhe tuosta Petran laulusta, nii mää kiinnittin nyt tuossa dueettojaksossa huomiota, et ihan niinku esiintys rennommin ja luontevammin dueetoissa. Ja sitä kautta lauluki sujuu paremmin. Ainakin Robinin kanssa Jotain aitoo -dueetossa Petra onnistu mun mielestä paremmin. Jotenki ei niin väkinäistä se esiintyminen vaan jotenki soljuvampaa. Toki tuo biisikin varmaan teknisesti paljon helpompi laulaa, kuin vaikka Lauran päivänä vedetty biisi.
Mut tulee fiilis et Petra vaan valinnut omalla taitotasolle liian haastavia biisejä, ois varmaan selvinnyt paremmin jos ois valinnut helppoja kappaleita, vaikka ne ei nyt sit niin näyttäviä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Petra on vieraana kohta alkavassa Bumtsibum-jaksossa.
Katsoinpa tuon jakson ja yllätyin, koska Petra oli melkeinpä koko jakson paras laulaja :D Erottui edukseen siksi, koska Lieminen laulaa jatkuvasti nuotin vierestä ohuella äänellään, Iisakin yllätti heikolla laulullaan ja Reino oli niin kuutamolla, ettei laulanut mitään. Jannika B ja Petra lauloivat sujuvasti.
Voi ei tuota Petran esitystä Laurankin päivänä. :( Laulu kuulostaa ja näyttää niin hankalalta. Lisäksi epävireistä. Kaikin puolin kehnoa.