Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Mun mielestä Petran laulut on aina saanut jaksoissa hyvälle mielelle.
Laifseiveriiiii oli ihana!
En ymmärrä valitusta. Irinan ininäänkin alkaa kyllästyä. Encorejakson Kuljetaan tämä loppuun -duo olisi ollut parempi pelkästään Samun laulamana ja Irina taustaäänenä. Nyt meni Irkulla pihinäksi.
Hyvin kaunis biisi ja soi koko ajan päässä nytkin. (Säv/san säveltäjä/muusikko/taiteilija Joa Korhonen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instan perusteella Samu huitelee paraikaa jossain Monacon huudeilla Teemun, Sirpan, Märkä-Simon yms kanssa luksusjahdilla.
Mun tv-rakkaus särkyi, kun näin treenaamattoman keskivartalon!
Mun ei. Mä tykkään Samun naamasta, pituudesta, huumorista, karismasta ja luonteesta.
Hyvin ilmeisesti osaa esittää, kun tietää, että on paljon katsojia. Monet kertovat, ketkä ovat olleet hänen kanssaan tekemisissä, että täysin leso ja mulkkumainen ihminen.
Mäkin tiedät useammankin tyypin, jotka on sanoneet että Samu on leppoisa kaveri ja sen kanssa mukava tehdä töitä.
Varmaankin tätä mieltä on myös yhtyeensä entinen, pitkäaikainen kitaristi, jolle antoi aikoinaan potkut tylysti puhelimitse eikä suostunut kertomaan tarkempaa syytä? Vaikuttaa minustakin vähän kaksnaamaiselta tyypiltä, sellaiselta, joka on kiva vaan silloin kuin siitä on itselle jotain hyötyä.
Sunrise Avenue -dokumentti:
Kohta 18.40min eteenpäin. Samu kertoo, miten asiat menivät. Kummatkin ovat jo paiskanneet kättä asian tiimoilta.
Minäkin muistan lukeneeni tästä. Hatunnosto kitaristille, jos on oikeasti pystynyt sopimaan vuosien oikeusriidan jälkeen. Ei Samusta mitään symppistä saa todellakaan saa. Ohjelmasta hänestä välittyy välillä kuva lapsellisesta keski-ikäisestä, piilovittuilijasta ja aivan järkyttävä hirveä kiroilija. Lauran valikoi duopariksi, koska ei ollut muuttanut Sunrisen Avenue kappaletta mihinkään.
Ja älkää av-mammat innostuko, mies on kertonut pisteyttäneensä naisia jo koulussa ulkonäön perusteella...
Hyvänen aika sentään :DDD Meillä pisteytettiin kanssa 80-luvulla.
Ja mulle laulettiin "ei laaksoa ei kukkulaa, vain kaksi pientä rusinaa." (Työnsin muuten sen jätkän naaman lumihangessa koiranpissiin - myöhemmin se halus alkaa seurustella..)
Tossa ohjelmapätkässä on muuten hauska kohta, kun Samu kertoo käyneensä äskettäin kahvilla ala-asteaikaisen tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä oli kertonut Samun aikoneen jo pikkupoikana "hyppiä sähkökitara kädessä talojen katolta toiselle kaikkien maailman naisten kirkuessa jalkojen juuressa"
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instan perusteella Samu huitelee paraikaa jossain Monacon huudeilla Teemun, Sirpan, Märkä-Simon yms kanssa luksusjahdilla.
Mun ei. Mä tykkään Samun naamasta, pituudesta, huumorista, karismasta ja luonteesta.
Hyvin ilmeisesti osaa esittää, kun tietää, että on paljon katsojia. Monet kertovat, ketkä ovat olleet hänen kanssaan tekemisissä, että täysin leso ja mulkkumainen ihminen.
Mäkin tiedät useammankin tyypin, jotka on sanoneet että Samu on leppoisa kaveri ja sen kanssa mukava tehdä töitä.
Varmaankin tätä mieltä on myös yhtyeensä entinen, pitkäaikainen kitaristi, jolle antoi aikoinaan potkut tylysti puhelimitse eikä suostunut kertomaan tarkempaa syytä? Vaikuttaa minustakin vähän kaksnaamaiselta tyypiltä, sellaiselta, joka on kiva vaan silloin kuin siitä on itselle jotain hyötyä.
Sunrise Avenue -dokumentti:
Kohta 18.40min eteenpäin. Samu kertoo, miten asiat menivät. Kummatkin ovat jo paiskanneet kättä asian tiimoilta.
Minäkin muistan lukeneeni tästä. Hatunnosto kitaristille, jos on oikeasti pystynyt sopimaan vuosien oikeusriidan jälkeen. Ei Samusta mitään symppistä saa todellakaan saa. Ohjelmasta hänestä välittyy välillä kuva lapsellisesta keski-ikäisestä, piilovittuilijasta ja aivan järkyttävä hirveä kiroilija. Lauran valikoi duopariksi, koska ei ollut muuttanut Sunrisen Avenue kappaletta mihinkään.
Ja älkää av-mammat innostuko, mies on kertonut pisteyttäneensä naisia jo koulussa ulkonäön perusteella...
Hyvänen aika sentään :DDD Meillä pisteytettiin kanssa 80-luvulla.
Ja mulle laulettiin "ei laaksoa ei kukkulaa, vain kaksi pientä rusinaa." (Työnsin muuten sen jätkän naaman lumihangessa koiranpissiin - myöhemmin se halus alkaa seurustella..)
Tossa ohjelmapätkässä on muuten hauska kohta, kun Samu kertoo käyneensä äskettäin kahvilla ala-asteaikaisen tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä oli kertonut Samun aikoneen jo pikkupoikana "hyppiä sähkökitara kädessä talojen katolta toiselle kaikkien maailman naisten kirkuessa jalkojen juuressa"
:)
Ihan niin paljon ei kiinnosta, että alkaisin jotain ohjelmapätkää katsoa, mutta jos noin on todennut, niin kuulostaapa verrattain omahyväiseltä ja itserakkaalta tyypiltä. Eikö Samu seurustele jonkun todella kauniin mallin kanssa, että turha siitä on päiväunia nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Petran laulut on aina saanut jaksoissa hyvälle mielelle.
Laifseiveriiiii oli ihana!
En ymmärrä valitusta. Irinan ininäänkin alkaa kyllästyä. Encorejakson Kuljetaan tämä loppuun -duo olisi ollut parempi pelkästään Samun laulamana ja Irina taustaäänenä. Nyt meni Irkulla pihinäksi.
Hyvin kaunis biisi ja soi koko ajan päässä nytkin. (Säv/san säveltäjä/muusikko/taiteilija Joa Korhonen)
Irina on ollut kuvausten aikaan kipeä ja vikoissa jaksoissa pelkäsi, lähteekö ääntä ollenkaan.
Ok, kipeytyminen selitti hyvin tuon vähän heikomman äänen tuossa duetossa. Tosi sääli. Irinan ja Samun äänet soi meinaan ylimaallisen hyvin yhteen, tuosta olisi tullut killeriduetto, kaunis oli toki nytkin. Samukin selvästi vähän himmaili, kun Irina ei voinut luukuttaa täysillä.
Irinaa selvästi aidosti v*tutti esityksen jälkikommenteissa, kun ei levyttänyt sitä alunperinkin duettona.
JOS oman päivän duettoparin saa valita täysin vapaasti, niin varmaan siinäkin valinnassa armahdetaan niitä, joiden tiedetään olevan sairas, väsynyt tms. Jos vaikka Laura olisikin halunnut vetää vaikka Irinan kanssa, niin ei joutunut enää vetämään uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet vissiin edelleen luulee et Robin ei laula livenä noissa vedoissa, tuo ääni kyllä hämää, et sinänsä en ihmettele.
Mut kyllä sillä on ihan livenäki tollanen ääni :DNo voi herranjestas. KUKAAN ei laula tuolla livenä, vaan kaikki biisit ovat studioversioita ja tulevat nauhalta. Onko tämä sinulle jotenkin uusi tieto?
Lähtökohtadesti kaikki laulaa livenä nämä jaksoissa näkyvät vedot, sitte niitä on fiksattu ja muokattu jälkikäteen, toisia enemmän, toisia vähemmän. Riippuen tarpeesta.
Studioversiot on erikseen sitte spotifyssä ym.
Kyllähän niissä joissain kohti huomaa eroja, siis studioversio vs. jaksossa näkyvät.Juurikin näin. Studioversioissa on selkeitä eroja tv:ssä nähtyihin versioihin. Esim. Robin lauloi Ollin päivänä Rakkaus on lumivalkoisessa "alta pois" ja studioversiossa oli oikeat lyriikat ("aina pois"). Mondassa laulavat tietysti livenä, mutta kuvatut esitykset on jälkikäsiteltyjä tv-jaksoissa. Ollia ainakin on selkeästi autotunetettu, ei laula livenä ihan noin puhtaasti :)
Pitihän sitä Ollia päästä taas haukkumaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oliko tosiaan niin, ettei kukaan valinnut Ollia loppuduettoparikseen? Sääli, vaikken mikään Olli-fani olekaan. Olis kivempi, jos valittaisiin tasapuolisesti kaikille yksi loppuduetto. Spoiler: En kyllä ymmärtä miksi Laura valitsi Petran, sillä oli minusta päivän huonoin versio. Mutta halusi kai bailata, siksi ei ottanut Ollia, vaikka heillä jonkinlainen bond on.
Toisaalta jos Laura olis valinnu Ollin, nii sillon Petra olis jääny ilman dueettoparia. Jokatapauksessa joku olis jääny ilman,koska Samu oli valittu kahdesti. Toisaalta olis ihan reilua jos jokainen olis valittu kerran, mut toisaalta, eihän siinä sitte paljo olis viimesillä valinnan varaa...
Ja jos Samu ois saanut valita ihan oikeasti sen kenet oikeasti halusi duettoparikseen, niin se ois valinnut Robinin. Nyt oli varmaan paineet ottaa joku jota kukaan ei ollut vielä valinnut. Ollin lisäksi Laura ois jäänyt ilman vikaa duettoa.
Mistä sinä sen tiedät? Kyllä minusta vaikutti että halusi oikeasti Lauran kanssa, sillä Lauran veto oli päivän paras.
Vierailija kirjoitti:
neitokainen12345 kirjoitti:
Ärsyttää jatkuva muiden artistien Ollin pilkkaus, etenkin kun Olli on ainoa näistä henkilöistä joilla on karismaa. Ilmeisesti jo aina pilkattua voi vähän pilkata lisää.. "emmä tykkää oikein Yöstä... No onhan toi Ollikin ihan ok.." Jne.
Irinaa olen pitänyt aina sympaattisena, vaikka musiikista en pidä. Nyt tulee Irinasta ilmi ihme "ylimielisyys": "ei toi Yö iske... Suututti kun mun musiikkia sanottiin iskelmäksi... Kun se iskelmä oli aikaisemmin sellaista huonoa ja halpaa". Ei pahalla, mutta Mielummin kuuntelen Kake Randelunia kuin Irinaa. No, onneksi hänellä on ne omat faninsa, mutta paluu maan pinnalle kiitos.
Älä loukkaannu toisen puolesta. Artistit varmasti ymmärtävät, ettei kaikki diggaa kaikesta, eikä loukkaannu siitä. Parempihan se on olla rehellinen ja sanoa ettei kuulu omiin suosikkeihin, eikä ole sen enempää perehtynyt, kuin esittää että ois koko ikänsä fanittanut jotain mitä ei ole.
Ja mitä Ollin karismaan tulee niin... en tiedä. Livenä en enää ikinä menis yötä katsomaaan, se on yhdellä sanalla sanottuna kamalaa livenä. Radiossa yks biisi menee sillon tällöin, mut ei todellakaan kuulu mun soittolistalle se.
"Älä loukkaannu toisen puolesta" - sanoo henkilö, joka mitä luultavimmin on ollut täällä av:lla vouhottamassa Niken kommenteista Petralle ja oikein ammattilaisena toiminut mielensäpahoittajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oliko tosiaan niin, ettei kukaan valinnut Ollia loppuduettoparikseen? Sääli, vaikken mikään Olli-fani olekaan. Olis kivempi, jos valittaisiin tasapuolisesti kaikille yksi loppuduetto. Spoiler: En kyllä ymmärtä miksi Laura valitsi Petran, sillä oli minusta päivän huonoin versio. Mutta halusi kai bailata, siksi ei ottanut Ollia, vaikka heillä jonkinlainen bond on.
Toisaalta jos Laura olis valinnu Ollin, nii sillon Petra olis jääny ilman dueettoparia. Jokatapauksessa joku olis jääny ilman,koska Samu oli valittu kahdesti. Toisaalta olis ihan reilua jos jokainen olis valittu kerran, mut toisaalta, eihän siinä sitte paljo olis viimesillä valinnan varaa...
Miksi kaikki miettivät asian näin päin? Kätevämpää olisi ollut, jos yhtä henkilöä EI olisi valittu kahteen kertaan, vaan jokainen kerran. Ei niin että useampi valitaan kahteen kertaan jotta se olisi niille reilumpaa joita ei valittu, vaan niin että kaikki pääsevät kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama? Ryppyinen ja pienet tihrusilmät
Huumori? Kaksimielistä, väsynyttä ja usein myös todella mautonta.
Karisma? Mikä karisma?
Luonne? Päällepäsmäri, huomioh''''a, puhuu päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama? Ryppyinen ja pienet tihrusilmät
Huumori? Kaksimielistä, väsynyttä ja usein myös todella mautonta.
Karisma? Mikä karisma?
Luonne? Päällepäsmäri, huomioh''''a, puhuu päälle
:D Ei, nyt alkoi jo naurattaa!!
Kaikki muut saattaa pitää paikkansa, paitsi että karismaa löytyy ja Samu ei todellakaan puhu päälle. Saattaa puhua jokaiseen tyhjään kohtaan, mutta kuten Nikke sanoi: "Samulla on iso suu, mutta myös isot korvat."
Lauralla on vähän taipumusta mölistä päälle, mutta menköön, kun on niin lahjakas.
Lauralla ja Robinilla keskimäärin parhaat esitykset tällä kaudella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni esittävät duettopäivänä myös jonkun uuden, tuntemattoman biisin ja näin promoavat esim. uutta levyä.
Tämä totta. Eikös Antti T. ja VilleGalle esittänyt yhteisen Keinutaan-biisin, vaikkei sitä oltu vielä kuvausten aikaan julkaistu.
Robiniltakin saattaa olla duettona vaikka Hula hula?
Mun mielestä Robinin Hulaa hulaa ei vielä ole sillon vielä ollut. Tai mistä sitä tietää. Robin on jossain sanonut et sai idean Hulaan hulaan nimeenomaan tuolla Espanjassa :)
Keinutaan oli jo julkaistu, mutta hitti siitä tuli vasta vain elämän aikaan
Ei tullut, vaan oli jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ärsyttävää tämä kaudet puolen vuoden välein systeemi. Ei oo kuluvaakaan kautta aivan saatu loppuun niin seuraavat nimet jo tapetilla. Sellainen kunnon massatuotanto fiilis tulee.
Sanomattakin selvää että tää systeemi on nyt vain ja ainoastaan Robinin takia järjestetty. Jätkä täytti vasta syksyllä 18vuotta, joten kai se viime kausi oli sen takia pois laskuista. Ja kun tiedettiin että vika kausi on Allstar ja pyörähtää ruutuun vuoden päästä syksyllä, niin Robinille piti järjestää "oma" kausi tähän väliin. Näin se vaan menee.
Näinhän se sinun mielestäsi menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tältä kaudella on paljon hyviä biisejä. Aivan huikeita. Muhun on eniten kolahtanut Irina ja Samu. Repeatilla soi soittolistalla.
Samu: Vahva, Onnellinen, Satuprinsessa
Irina: Kiitos kaikesta, Sua varten, I don´t dance, Bang Bang (huippu!!!)
samun ja irinan duetto Vahvasta on myös ihana. Ei spotifyssa, mutta mies kikkaili sen youtube versen mun soittolistalle.
Mitäs teidän muiden kuunteluun on päässyt? :)
Nää on päätyneet mun soittolistalle
Irina: Sua varten, I don't dance
Samu: Onnellinen, Hiljaisuus
Robin: Kymmenen kirosanaa, Rakkaus on lumivalkoinen, Spesiaali
Omalle soittolistalleni on päätynyt:
Robin: Kymmenen kirosanaa, Hollywood hills, Spesiaali
Samu: Hiljaisuus, Onnellinen
Laura: Tänä yönä taivaaseen, Koko kuva, Forever yours
Irina: Kiitos kaikesta
Ai niin, unohdin Hollywood Hillsin. Se on yks parhaimmista vedoista tällä kaudella.
Ehkä koko kauden tylsin veto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä ajoistahan Samu on myös puhunut ääneenkin. Myöntää, että on ollut aika, kun kusi nousi rankasti päähän ja hän oli täysidiootti. Nyt on toinen ihminen. Mikäänhän noista tuon ajan jutuista ei sitten edennyt oikeuteen saakka, vaan saivat sovittua asiansa.
Kys potkuihin olivat muutkin samaa mieltä, mutta Samu teki likaisen duunin.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman myötä oon ymmärtänyt, kuinka kova Irina on! Laulaa ja esiintyy todella hyvin ja viihdyttävästi. Livenä en ole koskaan nähnyt, mutta tämän perusteella kyllä kiinnostaa.
Go Irina!
Mä olen diggaillut Irinaa vuosia, mutta nyt ihastuin hänen monipuolisuuteensa Vain Elämää jaksoissa. Aivan huikea mimmi! Irinaa lisää, enemmän, paljon ja ikuisesti.
Samuhan on myös mahtava. Irinan ja Samun Hiljaisuus oli hyvä veto. Harmi, että siitäkään ei tullut levyversiota. (en ole vielä kattonut duettoja, että lisää herkkuja selkeesti tulossa)
Mikäs kiukkupussi se on tänne eksynyt? Hus, pois. Kiitos.
Vain hyvissä fiiliksissä kirjoitettuja juttuja, vaikka olisikin negapalautetta. :D