Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehtii sitä Robinkin vielä pyörtää mielipiteitään yhden yön jutuista tai irtoseksistä. Helppo sanoa nyt noin, jos on yhen löytäny, jonka kanssa helppo olla. Mutta jos ero tulee, ja heti ei kävele vastaan uus tyyppi, jota on "helppo rakastaa" niin sitä oot sitte ilman seksiä. Voi olla, että aikuisen sinkkumiehen ajatukset ei enää ois niin viattomat.
Kyllä tuo suhtutuminen asiaan tässä vaiheessa jo kertoo aika paljon. Ei varmasti ole jatkossakaan suuremmissa määrin kiinnostunut hyväksikäyttämään asemaansa saadakseen seksiä ihailijoilta. Tärkeämpää on yhteys toiseen ihmiseen ku pikainen tyydytys. Ei irtoseksi vaan sovi kaikille. Toki noin kaikin puolin upeasta jäbästä on kiinnostuneet myös useat upeat kunnolliset tytöt/naiset, joten ei hänen tarvitse varmasti tyytyä ihan kehen tahansa. Uskon kyllä, että ottajia olisi ilman julkisuuttakin.
Näimpä. Ja musta tuntuu et ainaki suurin osa niistä true faneista arvostaa Robinia ja hänen arvojaan ja ajatusmaailmaansa, että ei edes viitsi lähestyä seksi mielessä.
Vaikka ihan varmasti on niitäkin känniörveltäjiä jotka ei pätkääkään piittaa yksityisyyden rajoista tai muustakaan.
Ymmärrän kyllä et miks Robin ei halua muuten vaan baareihin tai festareille hengaan :DMä oon miettiny, että kyllähän se voi olla Robinille ihan mieltä hivelevää, kun nuoret naiset menevät hänestä ihan sekaisin esim. keikoilla. Yrittävät iskeä kiinni kuin sika limppuun, jos kosketusetäisyydelle pääsevät. Mutta ehkä tuo ihailu tosiaan riittää Robinille. Oon saanu Robinin puheistä käsityksen, että saattais siitä ihan kiva olla siellä Ruississakin muuten kavereiden kanssa, mutta tietyistä seikoista johtuen ei varsinaisesti nauttis sitten olostaan.
Esim tämä video noin 0:40 kohdassa xD
Hups linkki jäi..
myötähäpeä, siellä oli jotain +30 v polkkatukkaisia avmammojakin rynnimässä syliin...
Yli 18-v tuolla oli kaikki (k18 keikka), mutta missä ne rynnivät mammat? Tuskin paljon päälle parinkympin oli suurin osa noista lähelle pyrkineistä.
no pari vanhemman näköistä rouvaa oli siinä rynnimässä syliin 0:40 kohdilla. ota silmä käteen ja kato
En nää. Moni suomalainen nainen helposti kyllä plösähtää jo vähän päälle parikymppisenä.
Hauska ku Robin tuntuu uskottavimmalta sanoessaan että ei ymmärrrä yhden yön juttuja, Samuki, joo...en...mäkään...enään :DD
Ja Nikke ei edea tunnu ymmärtävän että ei kaikki välttämättä halua käyttää asemaansa ja fanejaan hyväksi.
Toivottavasti duettokin tulee Samun kans. Tää oli ihan huikea versio!
Robin on kyllä ihana. Aistin rehellisyyden.
Samunja Ronin =isoveli ja pikkuveli.Hauskoja😍
Outo kausi tämä. Musiikillisesti kenties heikkotasoisin, mutta muuten viihdyttävin ja mielenkiintoisin. 😁
No voi vittu! Samu ja Robin ! Piti olla!
Samu+Robin+Onnellinen = Rakkautta
Robin on niin viaton noitten muitten miesten seassa tuolla xD
Miksi Petra kysy tossa kun Nikke flirttaili sille että "Mihin mä piiloudun?", miksei voinut ottaa flirttiä flirttinä? Huomaa ettei ole paljoa esille viimeiseen kymmeneen vuoteen ollut kun käytös on sen verran noloa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se Petran Puuttuva palanen on ihan kamala!! Olen siis kuullut vain suomipopilla soitetun liveversion. Petra ei osaa laulaa kyllä siinä ollenkaan. Pahinta on että se jää soimaan päähän...
Valitettavaa mut musta tuntuu että Petralla ei vaan ääni ja taito tahdo riitä. Tuo alun hempeilykohta ei oikein uponnu, jotenki väkinäistä. Parempi melkeen oli se revittelykohta ku siinä huomio itse laulusta siirty ennemmin siihen showhun.
Pitäisikö Petran unohtaa toi rokkimeno, ei toiminut ekalla soololevyllä eikä toiminut nytkään.
Ei tää Petra oo mistään kotosin. Pilaa tämänkin biisin.
Petran aloitus pelotti, mutta nyt onkin hyvä meininki.
Luulin samua kolmekymppiseksi. Tosi nuoren näköinen ikäisekseen
Petran versio puuttuvasta palasesta on aivan järkyttävä :D varsinki se "ei puutu mitään" kohta jossa huudetaan hengästyneenä epävireessä :D kamalaa
No tuo Niken veto oli kyllä mun mielestä jo aika nolo. Ei ainakaa paranatunu mielikuva Nikestä tän jakson perusteella.
Petran esitys oli kyllä paha. Ihmettelen muutenkin sitä, kun Petra sanoi youtubesta löytyvässä haastattelussa hänen managerinsa tms yrittäneen saada häntä vuosia mukaan Vain elämää -ohjelmaan, mutta sit kun Petra sinne pääsee niin jauhaa vaan alemmuuskompleksista. Huh. Itsepähän sinne itseään tyrkytti.
On toi Samu kyllä aika... kuuma.