Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä ulkonäkö välttämättä ole aina ainoastaan hyvä asia musamarkkinoilla. Toki varmasti fanit tykkää ja kivempihän se on ulkomuodoltaan hyvää artistia katella keikoilla mitä vähemmän viehättävää.
Mutta tosi paljon on sitte epäilijöitä jotka ajattelee automaattisesti et pärjää vaan nätin naaman ansiosta. Myönnän että mulla on esim. Benjamin Peltosesta tämä kuva, en edes todellisuudessa tiedä vaikka ois oikeesti hyvä ja lahjakas artisti, mut mielikuva on tämä.
Robinhan on kyllä jo todistanut olevansa uskottava artisti muillakin saroilla kuin vain ulkonäkönsä puolesta.Benjamin oli viime Tähdet tähdet-kaudella mukana ja ei hän kovin hyvin laulaa osaa, vaikka siinä on vielä aikaa kehittyäkin. Mutta osasi heittäytyä täysillä jokaisen viikon teemaan, tanssi loistavasti ja oli kaikin puolin viihdyttävä! Mukavanoloinen poika.
Minäkin katoin Tähdet Tähdet parin jakson verran, ja tämä kuva mullekin jäi. Tosin ite arvostan myös laulutaidon viihdyttäjissäkin sen verran korkealle, että se on nyt vähän isohko miinus Bemmillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ehkä vähä yllätyin näistä Robinin biisien sanoista tai sanomasta. En ole koskaan sen koommin kiinnittänyt niihin mitään huomiota, perus teinipoppia vain. Mut musta näissäkin monissa kappaleissa oli jotain vähän sellasta syvempää tarkotusta, ei ainakaan sitä perus naisia/viinaa/seksiä. Tavallaan aika sopivaa ikäisilleen,vaikka esim Onnellinen -biisin sanoista vois aikuisempikin saada ajattelemisen aihetta. Monissa lapsi/teinitähdissä mua ärsyttää se että jotku aikuset tekee niille biisejä ja ne laulaa rakkaudesta yms. enkä minä ainakaan niitten sanomaa lapsen laulamana voi ostaa.
Ja muutenkaan en mä oo koskaan aatellu et Robin osallistuu niin paljon biisien tekemiseen noinkin nuorena. Enemmänhän osaa biisien kirjottamisesta kertoa mitä vaikka Olli.
Robinin biiseissä on aina ollut lohduttava hyvään/parempaan huomiseen uskova sanoma. En yhtään ihmettele, että niin moni teini kokee että Robin musiikkeineen on auttanut, kun kukaan muu ei ole ollut tukena.
Mun mielestä se Petran Puuttuva palanen on ihan kamala!! Olen siis kuullut vain suomipopilla soitetun liveversion. Petra ei osaa laulaa kyllä siinä ollenkaan. Pahinta on että se jää soimaan päähän...
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se Petran Puuttuva palanen on ihan kamala!! Olen siis kuullut vain suomipopilla soitetun liveversion. Petra ei osaa laulaa kyllä siinä ollenkaan. Pahinta on että se jää soimaan päähän...
Valitettavaa mut musta tuntuu että Petralla ei vaan ääni ja taito tahdo riitä. Tuo alun hempeilykohta ei oikein uponnu, jotenki väkinäistä. Parempi melkeen oli se revittelykohta ku siinä huomio itse laulusta siirty ennemmin siihen showhun.
Vierailija kirjoitti:
Joo jotenki oon ollu vähän ihmeissäni, ku Petran laulu ei oikeen lähe. Ja sitte muuttuu tosi äkkiä hengästyneen kuuloseksi.
Irinan jaksoa sitte ruutuplussasta tänään. Toivomus taas kuitenki, ettei illan tv-jakson aikaan ainakaan vielä keskusteltais siitä. On kyllä niin turhauttavaa, ku reaaliaikanen keskustelu kärsii ennakkojaksojen takia.
Jees, Irinanki jakso vaikuttu ennakkoklipin perusteella ihan mielenkiintoselta. Irina varmaa vetistelee koko jakson läpi, tai ainaki enemmän itkua ku Robinin päivänä :D
Vierailija kirjoitti:
Jees, Irinanki jakso vaikuttu ennakkoklipin perusteella ihan mielenkiintoselta. Irina varmaa vetistelee koko jakson läpi, tai ainaki enemmän itkua ku Robinin päivänä :D
Minkä ennakkoklipin? Mä en oo ainakaan nähny muuta ku lyhyen pätkän, jossa niillä on taas jotku asut päällä xD
Kumpo Vain elämää porukka teidän mielestä parempi, tämän vai viime vuoden?
Vierailija kirjoitti:
Tän vuoden, Samun ja Robinin ansiosta :D
Vierailija kirjoitti:
Miks alapeukut mut kukaa ei vastaa? :D
Tää on jo melkein ahdistavaa kattoa, Robin on nii komea ja ku samaan aikaan tiedän että en saa sitä ikinä itselleni ;(
Nikke näytti joltaki Muumilaakson asukkaalta sivusta katsottuna XD
Siis mistä vtusta tuo esinahkajuttu taas tuli. Kun joku kysyi, ärsytttääkö Samun sellaiset jutut, nii huomasin, joo!
Ollista huokuu kateus robinii kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehtii sitä Robinkin vielä pyörtää mielipiteitään yhden yön jutuista tai irtoseksistä. Helppo sanoa nyt noin, jos on yhen löytäny, jonka kanssa helppo olla. Mutta jos ero tulee, ja heti ei kävele vastaan uus tyyppi, jota on "helppo rakastaa" niin sitä oot sitte ilman seksiä. Voi olla, että aikuisen sinkkumiehen ajatukset ei enää ois niin viattomat.
Kyllä tuo suhtutuminen asiaan tässä vaiheessa jo kertoo aika paljon. Ei varmasti ole jatkossakaan suuremmissa määrin kiinnostunut hyväksikäyttämään asemaansa saadakseen seksiä ihailijoilta. Tärkeämpää on yhteys toiseen ihmiseen ku pikainen tyydytys. Ei irtoseksi vaan sovi kaikille. Toki noin kaikin puolin upeasta jäbästä on kiinnostuneet myös useat upeat kunnolliset tytöt/naiset, joten ei hänen tarvitse varmasti tyytyä ihan kehen tahansa. Uskon kyllä, että ottajia olisi ilman julkisuuttakin.
Näimpä. Ja musta tuntuu et ainaki suurin osa niistä true faneista arvostaa Robinia ja hänen arvojaan ja ajatusmaailmaansa, että ei edes viitsi lähestyä seksi mielessä.
Vaikka ihan varmasti on niitäkin känniörveltäjiä jotka ei pätkääkään piittaa yksityisyyden rajoista tai muustakaan.
Ymmärrän kyllä et miks Robin ei halua muuten vaan baareihin tai festareille hengaan :DMä oon miettiny, että kyllähän se voi olla Robinille ihan mieltä hivelevää, kun nuoret naiset menevät hänestä ihan sekaisin esim. keikoilla. Yrittävät iskeä kiinni kuin sika limppuun, jos kosketusetäisyydelle pääsevät. Mutta ehkä tuo ihailu tosiaan riittää Robinille. Oon saanu Robinin puheistä käsityksen, että saattais siitä ihan kiva olla siellä Ruississakin muuten kavereiden kanssa, mutta tietyistä seikoista johtuen ei varsinaisesti nauttis sitten olostaan.
Esim tämä video noin 0:40 kohdassa xD
Hups linkki jäi..
myötähäpeä, siellä oli jotain +30 v polkkatukkaisia avmammojakin rynnimässä syliin...
Yli 18-v tuolla oli kaikki (k18 keikka), mutta missä ne rynnivät mammat? Tuskin paljon päälle parinkympin oli suurin osa noista lähelle pyrkineistä.
no pari vanhemman näköistä rouvaa oli siinä rynnimässä syliin 0:40 kohdilla. ota silmä käteen ja kato
Pisteet Robinille. " en ymmärrä yhden illan juttuja" Olli oikein kunnostautunut noissa jutissa. Takahuoneessa teinityttöjen kanssa, yök.
Vierailija kirjoitti:
Tää on jo melkein ahdistavaa kattoa, Robin on nii komea ja ku samaan aikaan tiedän että en saa sitä ikinä itselleni ;(
Robin on kyllä komea,mut en mää siitä onnistu ahdistumaan :D
Ennemmin tulee hyvälle tuulelle tästä tyypistä :)
Irina on tähän mennessä ollut paras Robinin päivänä. Samu saattaa vielä yllättää, mut muut on ollut aika kamalia.
Yli 18-v tuolla oli kaikki (k18 keikka), mutta missä ne rynnivät mammat? Tuskin paljon päälle parinkympin oli suurin osa noista lähelle pyrkineistä.