Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.04.2017 |

Jee!

Kommentit (1715)

Vierailija
741/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö biisit pitäis olla jo spotifyssä?

Vierailija
742/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen osa (huomisen) oli musta vielä melkeen parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne tän jakson biisit.

Vierailija
744/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nää robinin jakson biisit? Ei ole ainakaan siellä vain elämää 2017 listassa

Vierailija
745/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nää robinin jakson biisit? Ei ole ainakaan siellä vain elämää 2017 listassa

On on, löytyy ne hakemalla ainakin.

Vierailija
746/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäen vaan voi sietää Lindholmi, joku teatteri ja sellanen siit paistaa läpi koko ajan

Vierailija
747/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa Ruutu+:ssaan ensi torstain jakso jo torstaina ja pe:n jakso perjantaina. En malta odottaa :)

Vierailija
748/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jotenki ihana miten Robin otti vastaan nuo artistit aina vedon jälkeen. Siis tarkotan sitä keskusteluhetkeä "ulkona".

Jotenki tosi lämpimästi ja kunnioittavasti.

En nyt tiiä miks tollaseen asiaan kiinnitin huomiota, mut pistipä jotenkin silmään.

Vierailija
749/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa Ruutu+:ssaan ensi torstain jakso jo torstaina ja pe:n jakso perjantaina. En malta odottaa :)

Jännä et tulee vasta pe, ku mun mielestä monet muut tällaset vastaavat tulee ruutuun jo viikon ekana esityspäivänä...

Vierailija
750/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysten jysäys, viime jaksossa Olli yritti varastaa spotlightin paitsi illallispöydässä kääntämällä kaikki puheenaiheet itseensä myös tunkemalla hakaneuloja korviinsa ja "kattokaa kaikki mua tämmönen raju punkkari oon ollu"-esityksellään, ja NYT teki biisin ITSESTÄÄN? Jesus maria anna mun kaikki kestää...

Vierailija
751/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti mennä youtubesta kattelee Robinin vanhoja musavideoita, puuttuvaa palasta ja frontsidea :D Vanhoja muistoja heräs tän jakson myötä!

Oli se jo sulonen poika sillon ja komistuu vaan lisää :3

Vierailija
752/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenhän idea mennä kuvaan Robinia suihkuun :DD

Mieluummin katselen Robinin kroppaa kuin Ollin, pojalle tulossa hienot "tissit", kelpaisivat seksikkyytensä puolesta Dressmanninkin  mainoksiin.

Robin taitaa saada näillä näkymin tytöt ja naiset vielä hyvän aikaa lämpöseksi :D

Vierailija
753/1715 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehtii sitä Robinkin vielä pyörtää mielipiteitään yhden yön jutuista tai irtoseksistä. Helppo sanoa nyt noin, jos on yhen löytäny, jonka kanssa helppo olla. Mutta jos ero tulee, ja heti ei kävele vastaan uus tyyppi, jota on "helppo rakastaa" niin sitä oot sitte ilman seksiä. Voi olla, että aikuisen sinkkumiehen ajatukset ei enää ois niin viattomat.

Kyllä tuo suhtutuminen asiaan tässä vaiheessa jo kertoo aika paljon. Ei varmasti ole jatkossakaan suuremmissa määrin kiinnostunut hyväksikäyttämään asemaansa saadakseen seksiä ihailijoilta. Tärkeämpää on yhteys toiseen ihmiseen ku pikainen tyydytys. Ei irtoseksi vaan sovi kaikille. Toki noin kaikin puolin upeasta jäbästä on kiinnostuneet myös useat upeat kunnolliset tytöt/naiset, joten ei hänen tarvitse varmasti tyytyä ihan kehen tahansa. Uskon kyllä, että ottajia olisi ilman julkisuuttakin.

Näimpä. Ja musta tuntuu et ainaki suurin osa niistä true faneista arvostaa Robinia ja hänen arvojaan ja ajatusmaailmaansa, että ei edes viitsi lähestyä seksi mielessä.

Vaikka ihan varmasti on niitäkin känniörveltäjiä jotka ei pätkääkään piittaa yksityisyyden rajoista tai muustakaan.

Ymmärrän kyllä et miks Robin ei halua muuten vaan baareihin tai festareille hengaan :D

Mä oon miettiny, että kyllähän se voi olla Robinille ihan mieltä hivelevää, kun nuoret naiset menevät hänestä ihan sekaisin esim. keikoilla. Yrittävät iskeä kiinni kuin sika limppuun, jos kosketusetäisyydelle pääsevät. Mutta ehkä tuo ihailu tosiaan riittää Robinille. Oon saanu Robinin puheistä käsityksen, että saattais siitä ihan kiva olla siellä Ruississakin muuten kavereiden kanssa, mutta tietyistä seikoista johtuen ei varsinaisesti nauttis sitten olostaan.

Esim tämä video noin 0:40 kohdassa xD

Hups linkki jäi..

myötähäpeä, siellä oli jotain +30 v polkkatukkaisia avmammojakin rynnimässä syliin...

Vierailija
754/1715 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan tuotankokauden nimeksi VAIN LINDHOLMIN OLLIA

Vierailija
755/1715 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli menettelee noin muuten, mutta tuo itsensä tyrkyttäminen joka paikkaan on rasittavaa katteltavaa!

Ihan niinku olis joku the boss tuolla talossa, se kaikista paras ja kokenein

Vierailija
756/1715 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut jolla alkaa jo vähä tökkiä tuo Haberin kaksmielinen huumori?

Vierailija
757/1715 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä vähä yllätyin näistä Robinin biisien sanoista tai sanomasta. En ole koskaan sen koommin kiinnittänyt niihin mitään huomiota, perus teinipoppia vain. Mut musta näissäkin monissa kappaleissa oli jotain vähän sellasta syvempää tarkotusta, ei ainakaan sitä perus naisia/viinaa/seksiä. Tavallaan aika sopivaa ikäisilleen,vaikka esim Onnellinen -biisin sanoista vois aikuisempikin saada ajattelemisen aihetta. Monissa lapsi/teinitähdissä mua ärsyttää se että jotku aikuset tekee niille biisejä ja ne laulaa rakkaudesta yms. enkä minä ainakaan niitten sanomaa lapsen laulamana voi ostaa.

Ja muutenkaan en mä oo koskaan aatellu et Robin osallistuu niin paljon biisien tekemiseen noinkin nuorena. Enemmänhän osaa biisien kirjottamisesta kertoa mitä vaikka Olli.

Vierailija
758/1715 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä ulkonäkö välttämättä ole aina ainoastaan hyvä asia musamarkkinoilla. Toki varmasti fanit tykkää ja kivempihän se on ulkomuodoltaan hyvää artistia katella keikoilla mitä vähemmän viehättävää.

Mutta tosi paljon on sitte epäilijöitä jotka ajattelee automaattisesti et pärjää vaan nätin naaman ansiosta. Myönnän että mulla on esim. Benjamin Peltosesta tämä kuva, en edes todellisuudessa tiedä vaikka ois oikeesti hyvä ja lahjakas artisti, mut mielikuva on tämä.

Robinhan on kyllä jo todistanut olevansa uskottava artisti muillakin saroilla kuin vain ulkonäkönsä puolesta.

Vierailija
759/1715 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä ulkonäkö välttämättä ole aina ainoastaan hyvä asia musamarkkinoilla. Toki varmasti fanit tykkää ja kivempihän se on ulkomuodoltaan hyvää artistia katella keikoilla mitä vähemmän viehättävää.

Mutta tosi paljon on sitte epäilijöitä jotka ajattelee automaattisesti et pärjää vaan nätin naaman ansiosta. Myönnän että mulla on esim. Benjamin Peltosesta tämä kuva, en edes todellisuudessa tiedä vaikka ois oikeesti hyvä ja lahjakas artisti, mut mielikuva on tämä.

Robinhan on kyllä jo todistanut olevansa uskottava artisti muillakin saroilla kuin vain ulkonäkönsä puolesta.

Benjamin oli viime Tähdet tähdet-kaudella mukana ja ei hän kovin hyvin laulaa osaa, vaikka siinä on vielä aikaa kehittyäkin. Mutta osasi heittäytyä täysillä jokaisen viikon teemaan, tanssi loistavasti ja oli kaikin puolin viihdyttävä! Mukavanoloinen poika.

Vierailija
760/1715 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki nyt sitä Ollia parjaavat? Täällä sanotaan että puuttuu itseironia ja itsekriittisyys, niin Ollin ego saattaa olla iso mutta kyllä hän on paljon saavuttanutkin suomalaisessa musiikissa ja viihdeohjelmassa joka perustuu suomalaisten artistien musiikkiin, miksei saisi sitten olla sitä mitä on? Mielestäni Ollin olemuksessa ei kuitenkaan ole mitään esittämistä tai roolia päällä.

Ja tuosta itseironian puutteesta; tuo viimeisin esityshän oli itseironiaa puhtaimmillaan! Mielestäni Olli on hauska ja ehdoton lisä tuohon ohjelmaan. Isäntä.