Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Irinasta oikein huokuu ettei voi sietää Nikkeä.
Voi vitsit, Robin ja Samu vois tehdä tosta Onnellinen-duetosta ihan virallisen version.
Vierailija kirjoitti:
Luulin samua kolmekymppiseksi. Tosi nuoren näköinen ikäisekseen
No ei tosiaankaan näytä, vois olla viiskymppinen.
Sami Kuronen twitterissä: "Laitan tilaukseen Robinin vanhempien lasten kasvastusoppaan! Toivottavasti on jo työn alla!"
:'D
Petran versio oli tämän päivän paras.
Säälittävää kun täällä kuolataan miehiä ja haukutaan naiset.
Samun laulamainen on kokoajan aivan yhdentekevää. Se ei Joutsenlauluun saanut väkisnkään syvyyttä ja nämä muut ovat sitä samaa kuin Sunrisekin: tämän päivän hissimusiikkia, sopii soimaan radiossa taustalla, mutta mitään ajatuksia ei herätä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Petra kysy tossa kun Nikke flirttaili sille että "Mihin mä piiloudun?", miksei voinut ottaa flirttiä flirttinä? Huomaa ettei ole paljoa esille viimeiseen kymmeneen vuoteen ollut kun käytös on sen verran noloa..
Noloa tuo on kyllä ainoastaan Niken osalta.
Musiikillisesti ollut kyllä pääsääntöisesti ihan täyttä paskaa tämä kausi. Juurikin esim. tuo petran äskönen veto. Miten tuotanto päästää tommosta ulos telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Petran versio oli tämän päivän paras.
Säälittävää kun täällä kuolataan miehiä ja haukutaan naiset.
Miksi naisia pitäisi kuolata, jos ne ei vedä hyvin? Irina oli tässä jaksossa ainoa onnistuja naisista, minun mielestä. Ja Samu miehistä, muut oli ihan mitäänsanomattomia.
Robin ja Samu on liian ihania :D
Odotan kyllä innolla et mitä Robin vetää sit Samun päivänä
Sit Irinan jakson pariin 8)
Näkyykö muilla plussalaisilla tuo Irinan päivän toinen osa? ku mulla ei näy... Vai tuleeko se vast myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Sit Irinan jakson pariin 8)
Näkyykö muilla plussalaisilla tuo Irinan päivän toinen osa? ku mulla ei näy... Vai tuleeko se vast myöhemmin?
Ei mullakaa näy :-( luulin et ois viimestää ysiltä tullu
Onkohan toi joku virhe kun vaan irinan eka päivä? En ainakaan nää syytä miksei se tulis tänään kun periaatteessahan ekan päivän pitäis tulla torstaisin ja tokan tänään.
Äkkii nyt se Irinan päivän toinen osa! Oon iha hermona ku katon jaksot aina putkeen :D
Ärsyttävää eikö sitä irinan toista päivää tuu tänään?
Hyvä veto Nikeltä Irinan jaksossa, paljon rentoutuneempi ja ilmekkin iloisempi kun vertaa alkujaksoihin.
Hauska miten Samu taas ylisti tuota Robinin vetoa, siis Irinan jaksossa. Selvästi arvostaa oikeasti häntä :)
Tykkäsin Niken vedosta. Oli tosi hauska, just Niken näköinen :) Nikke on ollut mun lemppari tänä kautena, niin sympaattinen ja aito. <3 Lahjakas siinä mitä tekee!