Laitatko wc:n oven lukkoon, vaikka olet yksin kotona?
Kommentit (34)
Tässä yksin asuessa, montakohan kertaa olen laittanut edes oven kiinni kun olen mennyt vessaan, en varmasti kertaakaan. :D Koirat ottaa mun pöntöllä istumisesta ilon irti, kun silloin saavat rapsutuksia.
En laita. Asun kissan kahdestaan ja se tulee yleensä samaan aikaan kupsuttamaan omalle laatikolleen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran en laittanut ja kakka pääsi karkaamaan.
Saitko kiinni vai karkasko Pieksämäelle saakka?
En laita vessan ovea edes kiinni. En välttämättä silloinkaan kun en ole yksin kotona esim. eilen äitini luona oli avoimet ovet sekä äidillä että minulla kun kävimme vessassa (eri aikaan tietty) kun tuli muuta porukkaa, niin laitoin oven kiinni, mutta en lukkoon, kaikki kyllä näkivät, että menin vessaan.
Vierailija kirjoitti:
En, enkä sulje ovea. Yleensä koira tulee kurkkimaan mitä teen, kantaa leluja heiteltäväksi ja istuu rapsuteltavana kun olen paskalla. Siihen oli vaikeata tottua koska tarvitsen yksityisyyttä paskoessani.
Kannattais ehkä sitten sulkea se ovi..?
En. Asun myös yksin eli ei tänne ketään ole tulossa.
Jos ulko-ovi on lukossa niin en lukitse vessan ovea.
Kerran olin vääntämässä torttua kun kuulin jonkun tulevan sisään,istuin vessassa hiiren hiljaa enkä vastaillut huhuiluihin,viimein vieras lähti pois.
Tällöin ei ollut ulko-ovi lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Onneksi meillä kaikki sulkevat oven vessassa käydessään! Olisi ällöttävää kuunnella toisten lorottelua.
Oletko jotenkin yksinkertainen? Ap kysyi laitetaanko ovi lukkoon, kun olet YKSIN. Eikä se lukkoon laittaminen vaikuta siihen kuuluuko äänet vai ei.
Fiktiojuttu kun joku pyörtyi suihkuun sen jälkeen en ikinä sulkenut ovea jätin raolleen.
Minä jouduin miettimään tätä aika kauan kun en muista milloin viimeksi olisin ollut yksin kotona. Jos ei lasketa sitä että tyrkkään lapset pihalle ja käväisen vielä itse lähtöpissalla vessan ovi auki (kuulo- ja kurkotellessa näköyhteys takapihalle).
Mutta veikkaisin että en lukitse.
Hassua muuten, että ihmiset mieltää olevansa yksin, vaikka taloudessa on koira. Tosin oletettavasti ap tarkoittikin tilannetta, jossa paikalla ei ole toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin ja käyn vessassa ovi auki. Mutta kun käyn suihkussa tai saunassa laitan oven lukkoon, pelkään että huoltomies ryntää asuntoon yhtäkkiä.
Miten et käytä turvalukkoa?
Asun yksin ja käyn vessassa ovi auki. Mutta kun käyn suihkussa tai saunassa laitan oven lukkoon, pelkään että huoltomies ryntää asuntoon yhtäkkiä.