Olenko mä kermaperse?!?!?!?!?
Mun kaikki kaverit sanaa muo aina "kermaperseeksi" ja MÄ EN TIEDÄ MIKS!
Onks ne kateellisii???
Mutt mistä?????
No okei mä ehkä tiedän
Me asutaan aika uudessa ja hienossa omakotitalossa. Mull on mun huonees kaikkee mitä mun ikäinen lapsi voisi vain toivoakkin telkkarista Lego kaupunkiin. Me tultiin pari päivää sitte Espanjasta normi viiden tähden hotellista. Mulle ostetaan aina yli 500€ tavaroita kun lähdetään jonnekkin ulkomaille. Ja ihan missä vain ollaan niin mennään aina sinne VIP paikkaan. Mulle on luvattu jo oma mopoauto. Me käydään noin 2 kertaa viikossa syömässä jossain ravintolassa. Tilillänikin on joku 5000€.
Mutt hei eiks tää oo ihan normaaliin 12v elämää
Kommentit (14)
Mun lapsen elämä on tuollaista paitsi että on sinua vähän nuorempi, eikä hänellä ole käyttötiliä. Säästötilillä on tonneja. No minusta ihan normaalia? Ei toki saa aina kaikkea mitä pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on freesi provo. 5/5.
Ei ole provo ihan totisinta totta
T.ap
Lainaatko mulee 4000 euroo? Saat korkoineen takas, niin voit jo nuorena aloittaa bisneksen tekemisen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen se viiden tähden hotelli on? Voisin varata lomamatkan.
En muista. Olen huono tossa englannissa.
Ap
No et ole kermaperse. Päinvastoin taidat olla syrjäytynyt ja huono-osainen. Hyvin toimeentulevalla pitäisi olla vähintään pari palvelijaa sekä osana vanhempien kotia sellainen oma siipi, jossa makuuhuone, olohuone, oma WC ja kylpääri sekä poreallas. Pihalla limusiini, ja oma kuljettaja. Matkoille pitäisi mennä vain rikkaille sallituille saarille eikä minnekään tavisten "viiden tähden hotelleihin". Myös 5000 e viikkoraha kuulostaa aika alakanttiin annetulta.
Koitapa nyt keskustella vanhempiesi kanssa asiasta, ettet syrjäytyisi kokonaan jo noin nuorena.
Miksi perheesi asuu alueella, jossa et voi hengailla muiden kermapeppujen kanssa? Elämäsi menee pilalle, jos viiteryhmäsi ei ole yhtä rikkaita kuin te.
On ihan normaalia. Älä usko epänormaalien huuteluja.