Voi apua, eikö tuo nainen olekaan 40-vuotias?!
https://www.seiska.fi/Hotnow/Tata-kroppaa-Makwan-Amirkhani-paasi-hyvail…
Siis ihan järkyttävää, olen tuon ikäinen. Nyt meni yöunet.
Kommentit (90)
Hyi lättäperse ja eripari silarit! Phtyii!
Todella timmi nainen ikäisekseen. Arvostan rohkeutta ottaa noinkin täyteläiset silikoonirinnat. Siinä on nainen minun makuuni. Luultavasti seksi hänen kanssaan olisi taivaallista.
M27
Mikä tuon naisen ikä oli? Missä se oli mainittu?
Timmi? Ei todellakaan. Ruma naamasta ja hirveät muovitissit. Hyi helvetti.
Tuon mukaan Cindy Sun aka Sini Paananen on 27 v.
No huhhuh. Onpa kulahtanut mamma, jos on tosiaan 27v. Kivat rypyt naamassa ja ihan ihmeelliset ilmeet joka kuvassa. Joko on todella ammattitaidoton kuvaaja ja/tai malli ihan tuhannen pöllyissä....ei todellakaan edustavia tai seksikkäitä kuvia.
Sori, mutta näyttää tautiselta. En tiedä miksi.
Itseäni järkytti enemmän tuo arpi :O
Huh, tulee mieleen ne huumevalistuskuvat. Meth - not even once.
Naiset tekevät leikkauksillaan yms. itsestään rumempia kuin olivat alun perin 😂
Ei herran jumala.... Valkaisuainetta ja äkkiä!
40-vuotiaalta narkkarilta näyttää. Tissileikkaus on aika epäonnistunut.. ihan eri paria, kivikovan näköiset ja karmee arpi.
27 on pakko olla valetta. Edes 37 ei menisi helpolla läpi. 47 olisi lähempänä sitä, mitä itse arvioisin. Onko hänellä ruskeat hampaat vai jopa puuttuu etuhampaita kun suu näyttää tuolta?
Ja timmiä tuo ei ole kyllä nähnytkään, täysin löysä kroppa.
Ihan on ikäisensä suomalaisen naisen näköinen. Mitä nyt vähän vähemmän rasvaa kehossa, jolloin rypyt korostuvat. Ja isot tissit.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on ikäisensä suomalaisen naisen näköinen. Mitä nyt vähän vähemmän rasvaa kehossa, jolloin rypyt korostuvat. Ja isot tissit.
Voitko kertoa minkä ikäinen olet ja muutenkin millainen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Todella timmi nainen ikäisekseen. Arvostan rohkeutta ottaa noinkin täyteläiset silikoonirinnat. Siinä on nainen minun makuuni. Luultavasti seksi hänen kanssaan olisi taivaallista.
M27
Siis sinun ikäiseksesi eli 27-vuotiaaksi? Oikeasti?
Hyi pannut jani kokkia joka on todella hyvännäköinen mies ikäisekseen. Myös hänen eksä laura on järkyttävä ilmestys. Jani tykkää wt naisista näköjää
Minkä ikäinen sitten oli? Ainakin mua ja parasta ystävääni vanhemman näköinen. Ollaan vähän päälle nelikymppisiä eikä mitään ongelmaa olla rehellinen iän näkymisen suhteen, ollaan jopa ylpeitä, kun rypyt nättiin suuntaan. :)