Onko teille tullut aikuisena todella voimakkaita julkkisihastumisia? Sanokaa etten ole yksin :D
Olen aivan hulluna ihastunut yhteen laulajaan. Se alkoi normaalina fanituksena ja ihailuna, mutta jossain vaiheessa lähti hieman lapasesta. Pelkän äänen kuuleminen vaikka tv-haastattelussa tai radiossa saa sydämen hakkaamaan. Rinnassa läikähtää, jos näen hänestä kuvan netin uutisvirrassa. Henkilö pyörii mielessä liian usein ja ihastumisen tunne on todella intensiivinen. No kyllähän te tiedätte miltä ihastuminen tuntuu.
Luulin jo että tällaiset tunneryöpyt olisivat jääneet teini-ikään, kun edellisestä kerrasta on ehkä 10 vuotta. Mutta ei. Näin kävi taas ja ikää on 27v. Ja kohteena on julkkis! Miten noloa ja keskenkasvuista. Ymmärretävää että teinit ihastuvat päätä pahkaa idoleihinsa, mutta kolmeakymmentä lähestyvänä aikuisena tunnen itseni todella typeräksi. Onko teille käynyt näin? Eihän tästä voi edes kenenkään kanssa puhua, kun tämä on niin typerää. Naurattaa itseänikin. Kertokaa omia kokemuksianne, niin en tunne itseäni niin hulluksi :D
Kommentit (37)
Älkää turhaan soimatko itseänne noista julkkisihastuksista. Itse olen päälle nelikymppinen ja jossain vaiheessa olin palavasti ihastunut piirrettyyn hahmoon! Liikkuvan linnan Hauru - kuka voi vastustaa!? <3 Pakko mennä taas katsomaan pari videota Youtubesta.
On ollut muutama mutta toisinpäin , huh huh! Evvk.
Vierailija kirjoitti:
Älkää turhaan soimatko itseänne noista julkkisihastuksista. Itse olen päälle nelikymppinen ja jossain vaiheessa olin palavasti ihastunut piirrettyyn hahmoon! Liikkuvan linnan Hauru - kuka voi vastustaa!? <3 Pakko mennä taas katsomaan pari videota Youtubesta.
Oi, olin jo unohtanut Haurun <3 Aivan ihana. Mukava kuulla että muillakin on samanlaisia kokemuksia. Kiva kun olette vastailleet. Ap
Täälä on niin ne samat ihmiset kuin siinä haavemaailmaan kadonneet-ketjussa :D
On, sitkeesti kyl tappelen vastaan et se menis pois. Välillä mennytkin mut sit se aina tulee mieleen.
No eipä ole tullut jos ajatellaan, että aikuisikäraja on noin 40 + tämän palstan käyttäjillä.
Oon kolkytkaks vee, äiti ja vaimo. Olen rakastunut GOTin Khal Drogoon. Jason Momoa ilman partaa siviileissä ei sytytä yhtään, ilmeisesti likainen barbaari vetoaa minuun :D
Oon nelikymppinen nainen ja menen ihan veteläksi, jos telkkarissa näkyy Makwan Amirkhani. Se on musta komein mies maailmassa. En meinaa kestää katsella sitä, kun se on niin ihana, se hymy ja katse.... Olin niin kade, kun se psykologi pääsi sen kaa mattopainiin.
Muistan jostain lukeneeni, että tuollainen julkkis ihastus on ns. turvallinen ihastus. Sen vuoksi usein esim. teinien ensimmäinen ihastus onkin joku julkkis. Etäinen, ei voi satuttaa ym. Tuskin tuo aikuisellekaan on vaarallista. Sillä on varmaan jokin psykologinen tarkoituksensa sinun elämässäsi? Täyttää jonkin tilan tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outlanderin Jamie viimeisin.
Ei silti se näyttelijä omana itsenään.
Ai, mä taas tykkäsin Dougalista. Sekä kirjassa että sarjassa. Mutta en siis näyttelijästä vaan Dougalista.
Dougal on myös ihana. Ajattelinkin, että Claire olisi voinut hänet valita, mutta kun oli jo naimisissa. Ja onhan ne sukua fiktiossa - setä ja siskonpoika. Jamie silti .... no jos nuo kohtaukset olisi olleet Dougalin kanssa, varmaan läähättäisin häntä. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Oon nelikymppinen nainen ja menen ihan veteläksi, jos telkkarissa näkyy Makwan Amirkhani. Se on musta komein mies maailmassa. En meinaa kestää katsella sitä, kun se on niin ihana, se hymy ja katse.... Olin niin kade, kun se psykologi pääsi sen kaa mattopainiin.
Sillä voi olla saman tunnot, ja siksi ko. kohtaus. Pääsi toteuttamaan. ;-)
Ennen James Frazeria mm. tietysti (!) 1995 versiosta Darcy, Ylpeys ja ennakkoluulo. Ahhhh ne silmät...... kroppa. Colin Firth ei ole vastaavaa silti näyttelijänä muissa tuotannoissaan minua innottanut. Eikä kukaan muu mies tuossa roolissa ylitä; eikä myöskään mm. Jennifer Ehleä Elizabethina.
Toby Stephens Kotiopettajan romaanissa 2006. Kukaan muu mies ei näissä tuotannoissa kykene mielestäni vastaavaan - kemiat todella toimii päänäyttelijöiden välillä.
En ole koskaan pitänyt pätkääkään mm. Matthew McConaughey'sta, sisko kuolaa hänen peräänsä, mutta True Detective Matthew on todella upea - mahtava.
Et oo kajahtanu ;_; mietin iteki et oonkohan ainoo, ikää 26v.
Viikinkien Ragnar kyllä ekana tuotantokautena oli toooodella kuuma hahmo. Ei kyllä pelkästään ulkonäkösyistä, aivan helvetin taitava ja karismaattinen näyttelijä se jannu.