Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tullut aikuisena todella voimakkaita julkkisihastumisia? Sanokaa etten ole yksin :D

Vierailija
21.04.2017 |

Olen aivan hulluna ihastunut yhteen laulajaan. Se alkoi normaalina fanituksena ja ihailuna, mutta jossain vaiheessa lähti hieman lapasesta. Pelkän äänen kuuleminen vaikka tv-haastattelussa tai radiossa saa sydämen hakkaamaan. Rinnassa läikähtää, jos näen hänestä kuvan netin uutisvirrassa. Henkilö pyörii mielessä liian usein ja ihastumisen tunne on todella intensiivinen. No kyllähän te tiedätte miltä ihastuminen tuntuu.
Luulin jo että tällaiset tunneryöpyt olisivat jääneet teini-ikään, kun edellisestä kerrasta on ehkä 10 vuotta. Mutta ei. Näin kävi taas ja ikää on 27v. Ja kohteena on julkkis! Miten noloa ja keskenkasvuista. Ymmärretävää että teinit ihastuvat päätä pahkaa idoleihinsa, mutta kolmeakymmentä lähestyvänä aikuisena tunnen itseni todella typeräksi. Onko teille käynyt näin? Eihän tästä voi edes kenenkään kanssa puhua, kun tämä on niin typerää. Naurattaa itseänikin. Kertokaa omia kokemuksianne, niin en tunne itseäni niin hulluksi :D

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ole ainoa. Eikös siihen Axl Smithiinkin ollut sadat naiset ihastuneita.

Vierailija
2/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä kehtaa ääneen sanoa mut kyllä yksi tauski:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperi-t herättää semmosta teini-ihastusta mutta ei samalla intensiivisyydellä kun skidinä.

N31

Vierailija
4/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ihastuin Kari Ketoseen kun näin sen Putin-imitaation Putouksessa ja sitten sen Iron Sky -mainoksen. Kuolasin sitä jopa Luottomiehessä. Jostain syystä ne tyhjät silmät ja kukkakaalikorvat vetoaa minuun hirveästi. Ja olen siis ihan tosissani, en provo. Olen jopa kuvitellut miten tapaisin sen IRL. Olen siis nelikymppinen nainen. Tykkään kyllä muutenkin nykyään pienistä miehistä, minusta on mukava ajatella että olen isompi mutta mies on kumminkin vahvempi kuten ne tuppaavat olemaan. .

Joskus nuorena aikuisena, vähän päälle parikymppisenä, olin ihan lätkässä Mats Sundiniin. Että miesmakuni on ehkä kautta linjan hieman erikoinen.

Vierailija
5/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hirvee ihastus markiplieriin siihen asti et se värjäs sen punasen töyhdön tummanruskeaks :D

N26

Vierailija
6/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enrique Iglesias. Älkää kysykö, miksi.

Vierailija
7/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outlanderin Jamie viimeisin.

Ei silti se näyttelijä omana itsenään.

Vierailija
8/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa: minulle on muuten myös täysin mahdollista olla totaalisen ihastunut fiktiivisiin hahmoihin, esim. kirjan päähenkilöön enkä näe siinä(kään) mitään noloa tai hävettävää. Kai sitä aikuinenkin saa leikkiä romanttisilla tunteilla, vaikka olisikin onnellisesti naimisissa? Kaikki tämä vain ruokkii seksielämääni mieheni kanssa ja on merkittävästi turvallisempaa kuin ihastua työkaveriin tai johonkin toiseen jonka tuntee IRL.

Vierailija
9/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä kehtaa ääneen sanoa mut kyllä yksi tauski:D

Pahempi kuin Inglesis.

Vierailija
10/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä taas tykkäsin Dougalista. Sekä kirjassa että sarjassa. Mutta en siis näyttelijästä vaan Dougalista.

Vierailija
11/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuommoisia läikähdyksiä ole tullut teininäkään. Mutta "ihastumisia" kyllä, ja näin aikuisena pidän niitä fantasioina. Jotka on ihan terveellisiä ja hyödyllisiä ;)

Vierailija
12/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 jatkaa: minulle on muuten myös täysin mahdollista olla totaalisen ihastunut fiktiivisiin hahmoihin, esim. kirjan päähenkilöön enkä näe siinä(kään) mitään noloa tai hävettävää. Kai sitä aikuinenkin saa leikkiä romanttisilla tunteilla, vaikka olisikin onnellisesti naimisissa? Kaikki tämä vain ruokkii seksielämääni mieheni kanssa ja on merkittävästi turvallisempaa kuin ihastua työkaveriin tai johonkin toiseen jonka tuntee IRL.

Ai ne on sinusta romanttisia tunteita? Minä ajattelen noita juttuja ihan puhtaasti seksuaalisina fantasioina.

Vierailija
13/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan: Oman itsenään Sam Heughan on vähän liian baby face. Tykkään James Frazerista nimenomaan koska on käyttännön mies, vähän ruokkoamaton, ujokin jne. Fiktio varmaan auttaa paikkaamaan puutteet (mm. Samilla tyttöystävä!). No... Clairekin on tietysti, mutta sillä edes on kaksi aviomiestä.

Vierailija
14/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ne on sinusta romanttisia tunteita? Minä ajattelen noita juttuja ihan puhtaasti seksuaalisina fantasioina.

Minulla (eri vastaaja) on sekä että.

Menisin varmaan ihan lukkoon ja pyörtyisin ja o tulisi,  jos Sam H. Jamiena vaikka halaisi.

Vierailija
15/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa toki leikitellä ja olla fantasioita, mutta tarkoitan tässä sellaista "jalat alta"-ihastumista. En ole kuullut että kukaan näin kovasti olisi ihastunut julkisuuden henkilöön enää aikuisena. :D Siksi pelkäänkin olevani täysin kajahtanut. Ap

Vierailija
16/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne kans enemmän runkkumatskua kun romantiikkaa. Vikingsin Ragnar on ihan ihan kuuminta hottia, mut se näyttelijä ite ei oikein sytytä. Isopartainen, likainen viikinki kirves kädessä on kyllä jotenki tosi nam. Muutenki oon tajunnu viime aikoina etten oo koskaan viettäny seksuaalisesti parrattomiin miehiin.

Vierailija
17/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun fantasiat tuppaa olemaan aika romanttisia. Harvemmin fantasioin pelkästä seksistä vaan siihen liittyy aina romanttinen tarina. Vähintään miehen pitää olla korviaan myöten rakastunut minuun.

Vierailija
18/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa toki leikitellä ja olla fantasioita, mutta tarkoitan tässä sellaista "jalat alta"-ihastumista. En ole kuullut että kukaan näin kovasti olisi ihastunut julkisuuden henkilöön enää aikuisena. :D Siksi pelkäänkin olevani täysin kajahtanut. Ap

Minulla (numero 4) ne on kyllä todella voimakkaita tunteita. Jos olen ihastunut, toisinaan voi melkein koko päivä mennä sitä kohdetta ajatellessa. Tietysti aikuisena osaa paremmin pakottaa mielensä keskittymään ihan työasioihin jne, mutta ei minun ihastukseni mitenkään merkittävästi heikompia ole kuin teininäkään. Vaikka kohde tosiaan olisi kuvitteellinen.

Vierailija
19/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä ole ainoa. Ja puhun ihan kunnon ihastumisesta, olen 40v. Enkä minä yksin, tiedän että muutamat kaverinikin ovat aivan kannat katossa niinikään laulajan vuoksi. Aluksi ihan pelkän äänen perusteella, mutta sitten se ääni ja musikaalisuus ikäänkuin kohottaa koko tyypin, niin että kuvatkin alkavat kiinnostaa.

Vierailija
20/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin Ap, mä olen 46 v. ja mulla on tällainen salainen ihastus, mutta pidän tämän kivan tunteen itselläni. Ihan mukava fantasia, tuo potkua elämään samoin kuin ne salaiset ihastukset teininä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi