Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saavatko naisetkin normaalisti "seisokin"?

Vierailija
21.04.2017 |

Mä saan ilmeisesti sellaisen vastaavan nykyään. Aiemmin en ole kokenut vastaavaa näin konkreettisesti. Tämä on tosi noloa tavallaan, mutta oon tosi kiihottunut yhdestä ihanasta, ihailemastani ihmisestä ihan arkipäiväisissäkin yhteyksissä. Mulle tulee se vieläpä tosi helposti, jos näen hänet. Onko tämä normaalia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan sellaista todella voimakasta, hieman orgasmia lievempää kiihottumisen tunnetta ja kostumista. Tää on kyllä varmaan hieman outoa, myönnän itsekin.

Vierailija
2/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään outoa. Olemme eläimiä. Oletko joskus katsonut luotodokkareita, miten niillä kiimassa valuu. Miksi ihminen olisi erilainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas kiihottuminen outoa? Öö. Ei.

Vierailija
4/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, piti vielä sanoa. Älä sekoita erektiota ja kostumista. Sekä miehellä, että naisella on kummatkin ominaisuudet, eli naisen kostuminen ei ole sama kuin miehen erektio. 

Vierailija
5/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Ei mitään outoa. Olemme eläimiä. Oletko joskus katsonut luotodokkareita, miten niillä kiimassa valuu. Miksi ihminen olisi erilainen?

Mutta siis mä kiihotun jo siitä, kun näen hänet vaikkapa paljastavissa vaatteissa. Ennen oli aina siten, että kiihotuin toki seksissä jne. lähikontaktissa. Mä hiljattain näin hänet ja kiihotuin aivan välittömästi sekä aloin uneksia siitä, että pääsisin sänkyyn hänen kanssaan. Tunnen itseni kyllä jotenkin moraalisessa mielessä likaiseksi ja oudoksi tämän vuoksi. :S Ehkä mulla on joku hormonihäiriö, kun kaipaan häntä niin paljon ja uneksin jatkuvasti seksistä hänen kanssaan.

Vierailija
6/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mutta siis mä kiihotun jo siitä, kun näen hänet vaikkapa paljastavissa vaatteissa. Ennen oli aina siten, että kiihotuin toki seksissä jne. lähikontaktissa. Mä hiljattain näin hänet ja kiihotuin aivan välittömästi sekä aloin uneksia siitä, että pääsisin sänkyyn hänen kanssaan. Tunnen itseni kyllä jotenkin moraalisessa mielessä likaiseksi ja oudoksi tämän vuoksi. :S Ehkä mulla on joku hormonihäiriö, kun kaipaan häntä niin paljon ja uneksin jatkuvasti seksistä hänen kanssaan.

Se on ihan normaalia. Tunnetpahan nyt itsesi hieman paremmin.

Vierailija
7/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, sama terapeuttinaiseensa pakonomaisesti ihastunut hörhö satuilee jälleen :/

Vierailija
8/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Ai niin, piti vielä sanoa. Älä sekoita erektiota ja kostumista. Sekä miehellä, että naisella on kummatkin ominaisuudet, eli naisen kostuminen ei ole sama kuin miehen erektio. 

Tarkoitan tuolla just jotain erektiota vastaavaa...siis tulee sellainen kiihottunut, turran kuumottava mielihyväfiilis juuri ehkä klitoriksen seutuville, joka leviää koko lantionpohjaan. Tunnen kyllä itseni tosi ällöksi, kun edes selitän tätä. :)

Vierailija
9/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, sama terapeuttinaiseensa pakonomaisesti ihastunut hörhö satuilee jälleen :/

En tiedä, mistä puhut. Olen ihastunut yhteen työpaikkani mieheen.

Vierailija
10/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi stana yök yök

T jonne

Vierailija
11/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Tarkoitan tuolla just jotain erektiota vastaavaa...siis tulee sellainen kiihottunut, turran kuumottava mielihyväfiilis juuri ehkä klitoriksen seutuville, joka leviää koko lantionpohjaan. Tunnen kyllä itseni tosi ällöksi, kun edes selitän tätä. :)

Ei se ole ällöä. Tämä on, tai ainakin pitäisi olla anonyymipalsta, jossa voi puhua tällaisia. Kaikki tuo on täysin normaalia. Erektio tosin voi tulla myös ilman kiihoittumistakin.

Vierailija
12/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Ei se ole ällöä. Tämä on, tai ainakin pitäisi olla anonyymipalsta, jossa voi puhua tällaisia. Kaikki tuo on täysin normaalia. Erektio tosin voi tulla myös ilman kiihoittumistakin.

Kiitoksia, kun vastasit asiallisesti. :) Sitä juuri mietinkin, kun siis en livenä tällaista kehtaisi välttämättä ottaa puheeksi edes gynegologilla tms. t. Ap

Vierailija
13/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että koet kiihottumisen outona ja epätavallisena asiana. Mä kiihotun joskus kun pelottaa tai ällöttää joku asia, eikä sekään ole epänormaalia. Saati sitten se että kiihottuu kun näkee ihastuksensa :)