Millainen olisi unelmiesi treffikumppani ja unelmien treffit?
Kysymys otsikossa! Ja nyt haetaan haaveissa olevia, eikä jo koettuja treffejä.
Kommentit (15)
Yhden komeen lekurin kanssa seksiä autossa ;)
Unelmien treffikumppanini olisi vaalea, sinisilmäinen, n. 185cm pitkä ja sellanen sopivan lihaksikas. Hymyilisi paljon, puhuisi vähän, mutta asiaa. Laulaisi bändissä tai räppäisi ja keikkailisi. Rahaa olisi, mutta sitä ei heti näkisi päällepäin. Hän olisi huumorintajuinen ja suojeleva, kiinnostuisi minusta heti kun tavattaisiin.
Ensimmäisellä tapaamisella kysyisi numeroa, tai sen jälkeen etsisi mut esim facesta ja laittaisi viestiä, vaihdettaisin numeroita.
Joku kesä yö pian ensi tapaamisen jälkeen soittaisi ja kysyisi keinumaan, kertoisi olevansa pihallani. Pesisin itse äkkiä unenpöppörössä kasvoni sekä hampaani ja sukisin hiukseni. Pukisin kesämekon, lämpimän neuleen ja sandaalit ja menisin ulos. Vastassa olisi mies nojaten autoonsa, hän hymyilisi ja sanoisi mua kauniiksi. Ajettaisiin autolla autioon puistoon, mua jännittäis istua siinä auton penkillä eikä puhuttais. Vasta kun auto olis pysähtynyt ja käveltäis puistoon juteltais, mentäis oikeasti keinumaan ja puhuttais kaikeata maan ja taivaan välillä. Mies ois oikeasti kiinnostunut mun asioista. Jossain vaiheessa mieheltä tippuisi jotain, nostaisin sen ja juoksisin karkuun. Mies ottaisi kiinni, pitäisin tavaraa käsissäni selkäni takana ja mies käsiä ympärilläni katsoen kasvojani vähän hämmentyneenä, kunnes suutelisi. Suudelma kestäisi pitkään ja olisi intohimoinen. Myöhemmin olisi aika palata kotiin. Autossa mies laittaisi kätensä hetkeksi kädelleni, oltaisiin hiljaa.
Kotiovella mies nousisi autosta ja saattaisi mut ulko-ovelle, suutelisi siinä kiihkeästi ja painaisi mua kevyesti seinää vasten. Suudelman jälkeen menisin rappuja äkkiä omaa kerrosta päin, kunnes puolessa välissä kääntyisin takaisin, menisin ulos ja mieskin olisi vielä siinä, suudeltaisiin taas kiihkeästi ja molemmille olisi selvää, että mies tulisi luokseni. Ei voitaisi vastustaa toisiamme. Mentäisiin hissillä ylös, sielläkin suudellen ja lopulta kun oltaisiin asuntoni eteisessä ja saatu ovi kiinni riisuttaisiin toisemme ja mies ottaisi minut siinä seinää vasten. Seksin jälkeen meitä molempia naurattaisi, että miten siinä niin kävi. Mies jäisi viereeni yöksi.
N27
Joku kaljupäinen, lyhyt, lihaksikas,pitkä rikosrekisteri, väkivaltainen, luottotiedoton,köyhä, jännämies olisi tosi cool ja ihku.
Treffipaikka nakkikioski tai joku pizzeria
Minä en jaksa enää unelmoida yli 25 vuoden kuivan kauden jälkeen.
Ujo paniikkihäiriöstä kärsivä naapurintyttö. Treffattais jomman kumman kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ujo paniikkihäiriöstä kärsivä naapurintyttö. Treffattais jomman kumman kotona.
Ja olohuoneessa vähän peuhattaisiin...oi joi.....
Se että mies tulisi ajoissa kotiin, piti lähteä klo 16.30 syömään, muttei vielä näy koko ukkoa.
Kun edes kokonaisen vuorokauden saisi olla lähellä toista, sylissä siliteltävänä ja suudella huulet turvoksiin! Rakastella monta kertaa, nukahtaa kainaloon ja aloittaa uudelleen. Käydä välissä kahvilla ja syömässä ja palata takaisin.
Eli mun unelmatreffit olisi vuorokausi vaikka hotellissa suuren rakkauteni kanssa.
Kiltti, romanttinen, huumorintajuinen, positiivinen, hauska, lempeä ja ihana
Kansallispuisto olisi ihana treffailupaikka <3
Kiira Korven kanssa peppuseksitreffit