Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa ihmisen käyttäytymään viettelevästi?

Vierailija
21.04.2017 |

Ihastukseni kohde on varattu, mutta hän flirttailee ja käyttäytyy todella viettelevästi. Olen ihan totaalisen hullaantunut häneen ja itse olisin valmis ihan kaikkeen. Hän vieläpä todennäköisesti tietää tunteistani ainakin hieman. Miksi hän käyttäytyy siten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilisin tarvetta ihailun saamiseen sekä ehkä jotain tiedostamatonta leikittelyn halua yhdistettynä hyvään/terveeseen itsetuntoon. Yksi voisi olla myös jonkinlainen sosiaalinen "experimentointi", jotta näkee, miten se toinen ihminen reagoi.

Vierailija
2/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä haluan ihastuksen kohdetta todella paljon, mutta en voi sitä ääneen sanoa. Se ehkä purkautuu tuollaiaena käytöksenä. Kiusata ei ole tarkoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä haluan ihastuksen kohdetta todella paljon, mutta en voi sitä ääneen sanoa. Se ehkä purkautuu tuollaiaena käytöksenä. Kiusata ei ole tarkoitus.

Olisi todella ihanaa, jos hänkin ajattelisi noin.

Vierailija
4/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse "lisään vettä myllyyn", kun huomaan että mies on kiinnostunut minusta. Ihailu on imartelevaa ja mielestäni on hauskaa leikkiä itsekin ihastunutta. Lisäksi pyrin hyötymään siitä, että mies on minun ihastunut.

Vierailija
5/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko nainen vai mies?

Vierailija
6/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap se mies joka on ihastunut viiskymppiseen, tummaan ihanaan naiseen kehä 3 sisäpuolella?

Vierailija
7/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten tämä ihastuksesi flirttailee? 

Vierailija
8/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se testaaa omaa vetovoimaansa. Voimaannuttavaa matskua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan