Mikä saa ihmisen käyttäytymään viettelevästi?
Ihastukseni kohde on varattu, mutta hän flirttailee ja käyttäytyy todella viettelevästi. Olen ihan totaalisen hullaantunut häneen ja itse olisin valmis ihan kaikkeen. Hän vieläpä todennäköisesti tietää tunteistani ainakin hieman. Miksi hän käyttäytyy siten?
Kommentit (8)
No mä haluan ihastuksen kohdetta todella paljon, mutta en voi sitä ääneen sanoa. Se ehkä purkautuu tuollaiaena käytöksenä. Kiusata ei ole tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
No mä haluan ihastuksen kohdetta todella paljon, mutta en voi sitä ääneen sanoa. Se ehkä purkautuu tuollaiaena käytöksenä. Kiusata ei ole tarkoitus.
Olisi todella ihanaa, jos hänkin ajattelisi noin.
Itse "lisään vettä myllyyn", kun huomaan että mies on kiinnostunut minusta. Ihailu on imartelevaa ja mielestäni on hauskaa leikkiä itsekin ihastunutta. Lisäksi pyrin hyötymään siitä, että mies on minun ihastunut.
Oletko ap se mies joka on ihastunut viiskymppiseen, tummaan ihanaan naiseen kehä 3 sisäpuolella?
Ap, miten tämä ihastuksesi flirttailee?
Se testaaa omaa vetovoimaansa. Voimaannuttavaa matskua.
Itse epäilisin tarvetta ihailun saamiseen sekä ehkä jotain tiedostamatonta leikittelyn halua yhdistettynä hyvään/terveeseen itsetuntoon. Yksi voisi olla myös jonkinlainen sosiaalinen "experimentointi", jotta näkee, miten se toinen ihminen reagoi.