Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläiset! Mihin kahviloihin ja ravintoloihin suosittelette menemään treffeille?

Vierailija
21.04.2017 |

Keskustassa siis. Kahville, lounaalle, illalla syömään, baariin jne. En tunne Helsingin paikkoja ja otan mielelläni suosituksia vastaan :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon mieltymyksistäsi noin yleensä; kaipailetko urbaania hipsterimestaa, tunnelmallista rauhallista kahvilaa, onko hintatasolla merkitystä? Iällä on myös siinä mielessä merkitystä, jos ei vanhempana halua päätyä johonkin teinihelvettiin tai jos olet nuorempi, niin et varmaan halua snobimummojen sekaan.

Vierailija
2/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintatasolla ei ole niin väliä. Olen nelikymppinen. Tyylikkäitä mutta mukavia paikkoja saisi olla. Ei teinihelvettiä :) Ei liian mummomaistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule juntti hyppää junaan ja mene landelle takaisin.

T aito hesalainen

Vierailija
4/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T aito hesalainen

Mä voisin kysyä aivan samaa kuin ap., vaikka oon asunut Helsingissä lapsesta lähtien. Kun siis en käy kovin paljon vapaa-ajallani kahviloissa ja ravintoloissa (siis max pari kertaa vuodessa ja nekin yleensä ennestään tutuissa paikoissa). Lounaita syön toki ravintoloissa useinkin, mutta illallisia en juuri koskaan.

Vierailija
5/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei-helsinkiläisenä tulee mieleen vain Fazer. Se on kaikissa vanhoissa kirjoissa ja elokuvissa sellainen hieno paikka, jossa Iris Rukkakin taisi käydä. En ole uskaltanut mennä sinne itse vielä koskaan :DDD

Vierailija
6/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäänsä suosittele ensitreffejä ikinä ruokaravintolaan. Sitten jos ekat treffit menevät hyvin ja toisilla haluaa ulos syömään, niin kannattaa ottaa huomioon tilanne ja seuralaisen maku. Jos haluaa syödä pitkän kaavan mukaan niin mennään ihan erilaiseen paikkaan kuin jos esimerkiksi elokuvan jälkeen halutaan poiketa Fafa'sissa tai vastaavassa.

Kahviloista veisin deitin kesällä kävelylenkin päätteeksi Regattaan. Jos se ei sovi tilaisuuteen tai tunnelmaan, niin etsisin TripAdvisorista sopivamman vaihtoehdon.

Vierailija
7/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviloista Aschan Pohjois-Espalla on sopivan rauhallinen, loosheissa on hyvä jutella rauhassa niin, ettei naapuripöytään kuulu. Vanha Jugendsali on myös todella kaunis.

8/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lempparini Helsingissä on Forumin EspressoHouse - mahtavat frapinot ja kivasti erilaisia istumapaikkavaihtoehtoja. Hyvät salaatit!

Vierailija
9/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahviloista Aschan Pohjois-Espalla on sopivan rauhallinen, loosheissa on hyvä jutella rauhassa niin, ettei naapuripöytään kuulu. Vanha Jugendsali on myös todella kaunis.

Kiitos! Nämä voisivat olla hyviä. Lisääkin saa ehdottaa.

Vierailija
10/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hercules Lönnrotinkadulla on ihana

Vierailija
11/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ohis-

Eikös Aschan - niinkuin kaikki muukin hyvä -ole Turusta?

Vierailija
12/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T aito hesalainen

Älä pelkää, en mä sinne teidän nurkille tule pyörimään.

Vierailija
13/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää auki, Aschan on lopettanut espalla maaliskuun lopussa.

Vierailija
14/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornin ja/ tai Sokoksen ylätasanteiden baarit (saa sieltä kahviakin). Hyvät näköalat, niistä voi keksiä keskustelunaiheita ja helpottaan ns. "jään rikkomista".

Vierailija
15/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/16 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan