Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vatsakas 55+ mies helposti nuoren naisen Thaikuissa (siis vaimoksi)

Vierailija
21.04.2017 |

Täytyisikö lähteä sinne eläkepäiviä viettämään. En tykkää ikäisistäni ylipainoisista suomimammoista ja nuoria ja hoikkia en saa. Olen kuitenkin nuorekas ja vireä. M59

Kommentit (215)

Vierailija
61/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhht kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin mieluummin sinkku kuin edes vilkaisisin johonkin thaihuorasta haaveilevaan mieheen päin. Kertoo aika paljon arvomaailmasta, että rahalla ostetaan nainen.

Ei tässä mistään huorista kukaan ole puhunut. Ihan tavallisista thaimaalaisista.

Kokeile vaan onneasi vanhana ja paksuna nuorten naisten kanssa, mikäli lompakko on tyhjä.

Vierailija
62/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle tule paha mieli. Taikuissa työttömyysprosentti on uskomattoman alhainen 1.1% joten tavallisia töitä riittää yllinkyllin mutta niistä saa vain tavallisen palkan. Nämä kadullanotkuvat tytöt ovat onnenonkijoita jotka tavoittelevat jackpottia.

Suosittelen kyllä kaikille miehille että kävisitte noilla seuduin. Kun Suomessa olette tottuneet siihen että naiset lähinnä syljeskelevät päälle niin on varsin omituinen mutta miellyttävä tunne kun huomaatte siellä olevanne naisten kiinnostuksen kohde.

t. isomahainen 55v äijä

Niin, ei siinä mitään kunhan vain ymmärtää, ettei niitä paikallisia naisia kiinnosta muu kuin mahdollinen taloudellinen etu. Jos tämä on itsellesi fine, niin go for it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuoruudessa vanhemman miehen kanssa. Heti kun rupesi pihiksi ja kuvitteli minun ihastuneen häneen yhtä paljon, loppui se suhde. Sain nuorempaa ja komeampaakin.

Vierailija
64/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhht kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin mieluummin sinkku kuin edes vilkaisisin johonkin thaihuorasta haaveilevaan mieheen päin. Kertoo aika paljon arvomaailmasta, että rahalla ostetaan nainen.

Ei tässä mistään huorista kukaan ole puhunut. Ihan tavallisista thaimaalaisista.

Kokeile vaan onneasi vanhana ja paksuna nuorten naisten kanssa, mikäli lompakko on tyhjä.

No jos on vanha, paksu ja persaukinen, niin eipä täältä Suomesta saa minkäänlaista naista. Samalla viivalla olette thaikkunaisten kanssa noilla mittareilla.

Vierailija
65/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan tiedän, mutta en ole kuullut yhdestäkään Thaikuusta.

Vierailija
66/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue kirja nimeltään Money Number One. Tuossa selitetään miten thai baarityttö ajattelee. Sen voi ostaa ekirjana amazonista.

Kokeile suomesta käsin cherry.com. Kuulemma tavismiehetkin saavat satoja yhteydenottoja. Lue kirjoja ja nettifoorumeita ensin jotta opit miten tuota peliä pelataan ja et joudu minkään kusetuksen uhriksi.

Pari kaveria on löytänyt filippiineistä vaimonsa ja hyvin on mennyt. Eivät tosin mitään 55-vuotiaita vaan tuollaisia keski-ikäisiä taviksia joista suominaiset eivät voisi olla vähemmän kiinnostuneita. Ihan kunnollisia työssäkäyviä miehiä, eivätkä mitään vaimohakkaaja alkkiksia. Ulkonäön vuoksi vaan eivät kelvanneet kellekään suomalaiselle naiselle vaikka yritystä kyllä oli ja alhainen vaatimustaso.

Yhdellä tutulla tuon ikäisellä on thaivaimo. Ei kyllä ole mikään nuori ja kaunis. Ehkä jotain 40v. Kai se liitto toimii vaikka aika kusipää se jätkä kuulemma on.

Sarjassa 90 day fiance yksi tuon ikäinen mies on hankkinut tosi hotin filippiiniläisen muijan. Harva suomalainen 20-v muija on noin hyvännäköinen. Tosin se mies ei ole mikään mahakas vaan ihan hyvässä kunnossa oleva.

Vähän haiskahtaa näytellyltä tuo pari. Kokemuksen perusteella voin sanoa että lapseton hotti 20-vee muija löytää kyllä nuoren ja rikkaan jätkän olipa se muija mistäpäin maailmaa tahansa. Itse etsin latina-tyttöystävää (en mitään vaimoa, pelkästään seksi- ja seurusteluseuraa). Olen 40-v, hyvin varakas, hyvässä kunnossa, osaan sujuvasti espaniaa ja portugalia. Onnistun kyllä nuorten ja kauniiden kanssa mutta ei se ole mikään helppo nakki. Kilpailua löytyy paikallisista miehistä ja kyllä niitä on nuoriakin miehiä jotka etsivät postimyyntivaimoa.

siis onko tuo 19-year-old Nikki jonkun mielestä tosi hottis? siis en ottas missään nimessä, ei ole kaunis ja viiksetkin taitaa kasvaa

Vierailija
67/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

apostoliJack kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue kirja nimeltään Money Number One. Tuossa selitetään miten thai baarityttö ajattelee. Sen voi ostaa ekirjana amazonista.

Kokeile suomesta käsin cherry.com. Kuulemma tavismiehetkin saavat satoja yhteydenottoja. Lue kirjoja ja nettifoorumeita ensin jotta opit miten tuota peliä pelataan ja et joudu minkään kusetuksen uhriksi.

Pari kaveria on löytänyt filippiineistä vaimonsa ja hyvin on mennyt. Eivät tosin mitään 55-vuotiaita vaan tuollaisia keski-ikäisiä taviksia joista suominaiset eivät voisi olla vähemmän kiinnostuneita. Ihan kunnollisia työssäkäyviä miehiä, eivätkä mitään vaimohakkaaja alkkiksia. Ulkonäön vuoksi vaan eivät kelvanneet kellekään suomalaiselle naiselle vaikka yritystä kyllä oli ja alhainen vaatimustaso.

Yhdellä tutulla tuon ikäisellä on thaivaimo. Ei kyllä ole mikään nuori ja kaunis. Ehkä jotain 40v. Kai se liitto toimii vaikka aika kusipää se jätkä kuulemma on.

Sarjassa 90 day fiance yksi tuon ikäinen mies on hankkinut tosi hotin filippiiniläisen muijan. Harva suomalainen 20-v muija on noin hyvännäköinen. Tosin se mies ei ole mikään mahakas vaan ihan hyvässä kunnossa oleva.

Vähän haiskahtaa näytellyltä tuo pari. Kokemuksen perusteella voin sanoa että lapseton hotti 20-vee muija löytää kyllä nuoren ja rikkaan jätkän olipa se muija mistäpäin maailmaa tahansa. Itse etsin latina-tyttöystävää (en mitään vaimoa, pelkästään seksi- ja seurusteluseuraa). Olen 40-v, hyvin varakas, hyvässä kunnossa, osaan sujuvasti espaniaa ja portugalia. Onnistun kyllä nuorten ja kauniiden kanssa mutta ei se ole mikään helppo nakki. Kilpailua löytyy paikallisista miehistä ja kyllä niitä on nuoriakin miehiä jotka etsivät postimyyntivaimoa.

siis onko tuo 19-year-old Nikki jonkun mielestä tosi hottis? siis en ottas missään nimessä, ei ole kaunis ja viiksetkin taitaa kasvaa

itse ottaisin ehdottomasti tuon blondin ja kiharatukkaisen isoleukaisen ihanan tytön joka sarjassa kai haastattelijana....mikä lie

Vierailija
68/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsakas jäbä saa ainakin filppareilta vaimokkeen paljon helpommin kuin hoikempi / fitimpi kundi. Heille läski on takuu siitä että jannu on rahoissaan. Tietoa on, koska lähipiirissä tällainen tapaus.

Vierailija
69/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt kuinka rasisteja suomalaiset naiset ovat. Eiköhän nuo naiset ole ihan samanlaisia kuin tekin. Jotain yksittäistapauksia mutta niin on joka kulttuurissa.

Tässä ei ole kyse rasismista. Päinvastoin, minusta on surullista, ettei noilla naisilla ole muuta mahdollisuutta parantaa elintasoaan, kuin koettaa päästä "rikkaan" länkkärin kanssa naimisiin. Jokainen Thaimaassa käynyt on nähnyt miten yleisiä nämä epäsuhtaiset parit siellä ovat. Rakkauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, mutta nämä naiset ovat olosuhteiden uhreja, eivät tarinan roistoja.

Vierailija
70/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiä baarityttöjä saa turistirannoilta helposti, mutta luotettavuuden kanssa on vähän niin ja näin. Nimittäin he ovat tulleet maaseudulta turistikohteisiin ainoastaan rahan takia ja joutuvat myös lähettämään vanhemmilleen rahaa. Kaupungista voi löytää kunnollisia tyttöjä mutta heidän saaminen onkin jo sitten paljon vaikeampaa. Se tietysti auttaa että on hyvätuloinen mutta pitäisi muutenkin olla edes kohtuullisen näköinen ja myös melko hyvätapainen. Siinä joutuu nimittäin vakuuttelemaan tytön vanhemmillekin ettei ole sellainen juoppo länsimaalainen, joita valitettavasti suuri osa Thaimaassa valtaosan ajastaan viettävistä on. 

Vierailija
71/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kerran thaikuissa phuketissa enkä etsinyt seksiseuraa mutta join kaljaa ja sitten kännissä ollessani 2 naista tuli tarjoamaan "seuraa" yhdessä, no kännissä meni suojelusvaisto ja päätin ottaa vain sen toisen, a sen luona olin yön kännissä tosin ei seksistä mitään tullut

20 e maksoi ja hävetti aamulla synnin tie

Vietnamissa taas kun olin viime vuonna niin motskarikuski vei mut jonnekin muka baariin se olikin ilotalo ja tuotiin kaljaa ja naisia riviin, ja piti valita yksi

pelkäsin että jos peräännyn ne suuttuu ja otin yhden joka harrasti suuseksiä

sitten ne vaatikin 200 dollaria koko hommasta, vaikak ensin muka ei maksa juuri mitään

yritin paeta mutta eivät päästäneet, ja näytin ettei oo rahaa ja korttia

sitten motskarilla veivät hotellille ja nostin ne 200 dollaria, päätin että parempi maksaa ettei tuu hirtetyksi

Vierailija
72/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
73/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt kuinka rasisteja suomalaiset naiset ovat. Eiköhän nuo naiset ole ihan samanlaisia kuin tekin. Jotain yksittäistapauksia mutta niin on joka kulttuurissa.

Tässä ei ole kyse rasismista. Päinvastoin, minusta on surullista, ettei noilla naisilla ole muuta mahdollisuutta parantaa elintasoaan, kuin koettaa päästä "rikkaan" länkkärin kanssa naimisiin. Jokainen Thaimaassa käynyt on nähnyt miten yleisiä nämä epäsuhtaiset parit siellä ovat. Rakkauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, mutta nämä naiset ovat olosuhteiden uhreja, eivät tarinan roistoja.

Juu ei rasismia. Miltä kuulostaisi samanlainen tarina Irakilaisesta nuoresta miehestä. "Ne on vain pillun perässä kaikki Irakilaiset miehet, halveksii jokainen länsimaalaisia naisia mutta pillu kelpaa ja saat mennä heti kun perse rupsahtaa ja se alkaa panna seuraavaa." Ei tässä mitään rasismia, päinvastoin.

Vierailija
74/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin Gambiassa keväällä (maailman paskin matkakohde= bumstereita kaikkialla et pääse niistä eroon ja ei mitään tekemistä=)

näin siellä jonkun rupsahtaneen kai englantilaisen naisen kävelevän nuoren mustan miehen kanssa, jotenkin tuntui että eikö noita edes hävetä tuo yhtään

Vierailija
75/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lähiössä on ukko, joka on valtavan lihava ja ruma ja hänellä aasialainen vaimo/tyttöystävä. Surkeata katseltavaa kun juopon näköinen, punanaamainen ukko kulahtaneissa vaatteissaan kävelee ostarille, pieni ja hento hiirulaisen näköinen vaimoke vieressään hiljaisena. Ukko ostaa aina ison satsin kaljaa ja makkaraa ja perunoita. Ei tainnut tyttö saada sitä rikasta miestä.Sääliksi käy.

Vierailija
76/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi minä en sitten saa naista vaika olen rehti miehekäs ja hyväkuntoinen mies 45 v enkä hat´rrasta yhden illan suhteita ja olen rehti kristitty

on se niin väärin, halluaisin vain kauniin naisen ja oman talon ja rauhallisen elämän

Vierailija
77/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi sun ikä ja vatsakkuus nimenomaan houkuttelee nuoria naisia kuin kärpäsiä ;-)

Vierailija
78/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä roikkuvien naisten käsitys Thai-naisista on todella julma.

Olen varma että myös heillä on tunteet ja valitsevat miehen joka täyttää odotukset ja miehen josta pitävät. Odotukset voivat vain olla kulttuurisyistä vähän erilaisia.

Täällä roikkuvien ämmien asenne thai- ja muihin naisiin on todella julma, koska kokevat heidät kilpailijoiksi. 

Kysyjä-ukon (vm. 1959) viesti oli provo, johon ämmät lankesi taas kuin tossu paskaan.

Vierailija
79/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin nuoruudessa vanhemman miehen kanssa. Heti kun rupesi pihiksi ja kuvitteli minun ihastuneen häneen yhtä paljon, loppui se suhde. Sain nuorempaa ja komeampaakin.

Ja anteliaamman?  Juoksit siis rahan perässä, sinäkin.

Vierailija
80/215 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo naisseksituristit ovat yhtä säälittäviä. Tosiaan läskejä rupsahtaneita akkoja, joista osa vielä veisi matkamuistona kotiin. Todellisuudessa monella on perhe ja vaimo, mutta jollakin on elettävä. Sitten vielä HIV:it ja kupat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän