Saako vatsakas 55+ mies helposti nuoren naisen Thaikuissa (siis vaimoksi)
Täytyisikö lähteä sinne eläkepäiviä viettämään. En tykkää ikäisistäni ylipainoisista suomimammoista ja nuoria ja hoikkia en saa. Olen kuitenkin nuorekas ja vireä. M59
Kommentit (215)
Rahalla saa ja hevosella pääsee, go for it!!
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt kuinka rasisteja suomalaiset naiset ovat. Eiköhän nuo naiset ole ihan samanlaisia kuin tekin. Jotain yksittäistapauksia mutta niin on joka kulttuurissa.
Eivät ole vaan niin sinisilmäisiä kun Suomi miehet.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se hieno palata kotikylälle kyyskymppisen ukon kun kainalossa nuori likka. Aijai siinä olisi naapurin ukot kateellisia ja mummot paheksuisi.
Hyi helevetti pedofiili pahimmasta päästä.
Naiset saavat Euroopasta, muualta kuin Suomesta, myös Euroopan ulkopuolelta hyvännäköisiä miehiä. Miksi muka katkeroiduttaisiin?
Kannattaisi käydä kokeilemassa ainakin
Jos näin paljon naisia arvostaa niin max 3 kuukautta kestää liitto...
Ei kannata ottaa mitään baarimisua vaan tavallinen kiltti perhetyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerpele11 kirjoitti:
Rahalla saa 😊 Jos sitä on riittävästi elättämään naisen sukuineen, niin ei mitään ongelmaa, vaikka olisi kuinka ruma ja vanha. Rakkauden kanssa sillä tuskin on mitään tekemistä, mutta se nyt ei ilmeisestikään ole se ykköstavoite.
Kuinka moni 55+ ikäisen suhde on suurta rakkautta?
Aika monella niissä parisuhteissa, joissa suhde on alunperin solmittu molemminpuolisen rakkauden eikä esim. taloudellisten järjestelyjen ja etujen takia. Voisit yllättyä jos joskus kurkkaisit sen asuttamasi tynnyrin ulkopuolelle. Todellinen rakkaus ei katso ikää.
Tiedän yhden tuollaisen tapauksen. Muutama vuosi leskeksi jäätyään yli 70-vuotias sukulaiatätini alkoi käyttäytyä kuin hassahtanut teinityttö. Oli löytänyt uuden miehen, ja oli aivan pihkassa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä roikkuvien naisten käsitys Thai-naisista on todella julma.
Olen varma että myös heillä on tunteet ja valitsevat miehen joka täyttää odotukset ja miehen josta pitävät. Odotukset voivat vain olla kulttuurisyistä vähän erilaisia.
Vähän.
Kyllä saa koska siellä unelmoidaan varakkaasta länsimiehestä.
Toki upea nuorimies kelpaisi paremmin, mutta niille on länsimaalaisia koulutettuja naisia.
Naapurissa asui taikkunainen, kova komento oli talossa, nainen lauloi karaokea illat pitkät ja huusi miehelle. Sukulaisia oli aina käymässä ja kaamea meteli. Lopuksi oli lapsia niin paljon että muuttivat pois. Voi sitä ihanaa hiljaisuutta joka viimein tuli!!!
Todellakin saa ! Thai-naiselle on aina Lotto-voitto saada eurooppalainen mies. Tai ylleensäkin länsimainen.
Pitää vaan varautua suoltamaan koko suvulle rahaa loppuikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin saa ! Thai-naiselle on aina Lotto-voitto saada eurooppalainen mies. Tai ylleensäkin länsimainen.
Millaisia summia kuukaudessa pitää suvulle lähettää että ovat tyytyväisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia summia kuukaudessa pitää suvulle lähettää että ovat tyytyväisiä?
Täysin tapauskohtaista kuten varmasti ymmärrät. Itselläni on (länsimaistunut) thaipuoliso, joka osallistuu vanhojen vanhempiensa hoitokuluihin tasapuolisesti Thaimaassa asuvien sisarustensa kanssa (kaikki töissä käyviä, koulutettuja, täyspäisiä ihmisiä), ja maksaa sen omista rahoistaan. Minulta ei ole siihen kinunnut koskaan latiakaan, mutta toisaalta minä maksan meidän elämisemme Suomessa, mikä ei ole minulle ongelma.
Varmasti niitä rahaa jatkuvasti kinuaviakin on, mutta ei pidä langeta sellaiseen.
Totta kai saa, jos on rahaa. Se on thaikkunaisen ja sukunsa elanto. Rakkautta et saa, mutta siitä et varmaan välitä.
Saa mutta saako rakkautta.