Saako vatsakas 55+ mies helposti nuoren naisen Thaikuissa (siis vaimoksi)
Täytyisikö lähteä sinne eläkepäiviä viettämään. En tykkää ikäisistäni ylipainoisista suomimammoista ja nuoria ja hoikkia en saa. Olen kuitenkin nuorekas ja vireä. M59
Kommentit (215)
- ET SAA.
MUTTA JOS PISTETÄÄN VALHETTA KEHIIN JOHTUEN SIKÄLÄISESTÄ HUONOMMASTA ELINTASOSTA JA SIITÄ JOHTUVASTA ONNENONKIJA-AIHEESTA, NIIN SAAT.
ULKONÄKÖ NAAMASI MUKAAN.
Vierailija kirjoitti:
Minä en voisi katsoa itseäni peiliin, jos tietäisin, että kumppani on kanssani vain ja ainoastaan rahasta.
Aika harva tuollaista asiaa tietääkään. Eikä minusta asia ole yhtään parempi, jos puoliso on kanssani "vain ja ainoastaan" lapsen, talon, yksinjäämisen pelon tai kulissien takia. Todella moni suomalainen vaimo ei rakasta miestään tippaakaan, moni jopa inhoaa häntä.
Tunnen useitakin thai-vaimoja. Ja rahan takia, yhtä lukuunottamatta, ne ovat tänne tulleet. Tällä palstalla haukutaan naisia lompakkoloisia, mutta sitten halutaan itsestä täysin riippuvainen ulkomaalainen? Eipä silti tuntemani vaimot ovat kyllä mukavia ja varmasti hyviä vaimoja, mutta ei pidä unohtaa, miksi sinut alunperin haluttiin☺
Ps. Ovat siis suoraan myöntäneet että raha ratkaisi. Ei ole minun luuloani tuo.
Kyllästyy pian sinuun fyysisesti.
Kun ähkit mahoinesi punakkana.
Et tule koskaan olemaan nuorelle naiselle sellainen jota hän aidosti odottaa, haluaa ja josta hän kiihottuisi.
Kannattaa muistaa.
Nuori nuorelle. Vanha vanhalle.
kai se on helpompi hakea vaimo filipppiineiltä kun ei täältä osaa sielä nainen vaan otetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voisi katsoa itseäni peiliin, jos tietäisin, että kumppani on kanssani vain ja ainoastaan rahasta.
Aika harva tuollaista asiaa tietääkään. Eikä minusta asia ole yhtään parempi, jos puoliso on kanssani "vain ja ainoastaan" lapsen, talon, yksinjäämisen pelon tai kulissien takia. Todella moni suomalainen vaimo ei rakasta miestään tippaakaan, moni jopa inhoaa häntä.
Suomalainen nainen perustelee sitä hyvin toimeentulevaa miestä taloudellisella turvalla, vapaudella, haaveilla joihin tarvitsee rahaa ja kaikella muulla diipadaapalla. Thaikkunainen on taas pelkästään ostettu h.uora.
Lue kirja nimeltään Money Number One. Tuossa selitetään miten thai baarityttö ajattelee. Sen voi ostaa ekirjana amazonista.
Kokeile suomesta käsin cherry.com. Kuulemma tavismiehetkin saavat satoja yhteydenottoja. Lue kirjoja ja nettifoorumeita ensin jotta opit miten tuota peliä pelataan ja et joudu minkään kusetuksen uhriksi.
Pari kaveria on löytänyt filippiineistä vaimonsa ja hyvin on mennyt. Eivät tosin mitään 55-vuotiaita vaan tuollaisia keski-ikäisiä taviksia joista suominaiset eivät voisi olla vähemmän kiinnostuneita. Ihan kunnollisia työssäkäyviä miehiä, eivätkä mitään vaimohakkaaja alkkiksia. Ulkonäön vuoksi vaan eivät kelvanneet kellekään suomalaiselle naiselle vaikka yritystä kyllä oli ja alhainen vaatimustaso.
Yhdellä tutulla tuon ikäisellä on thaivaimo. Ei kyllä ole mikään nuori ja kaunis. Ehkä jotain 40v. Kai se liitto toimii vaikka aika kusipää se jätkä kuulemma on.
Sarjassa 90 day fiance yksi tuon ikäinen mies on hankkinut tosi hotin filippiiniläisen muijan. Harva suomalainen 20-v muija on noin hyvännäköinen. Tosin se mies ei ole mikään mahakas vaan ihan hyvässä kunnossa oleva.
Vähän haiskahtaa näytellyltä tuo pari. Kokemuksen perusteella voin sanoa että lapseton hotti 20-vee muija löytää kyllä nuoren ja rikkaan jätkän olipa se muija mistäpäin maailmaa tahansa. Itse etsin latina-tyttöystävää (en mitään vaimoa, pelkästään seksi- ja seurusteluseuraa). Olen 40-v, hyvin varakas, hyvässä kunnossa, osaan sujuvasti espaniaa ja portugalia. Onnistun kyllä nuorten ja kauniiden kanssa mutta ei se ole mikään helppo nakki. Kilpailua löytyy paikallisista miehistä ja kyllä niitä on nuoriakin miehiä jotka etsivät postimyyntivaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kun kävin Pattayalla niin aivan päiväkävelyllä kadun vierustoilla notkuu tyttöjä tyrkyllä tusinoittain. Illalla baarissa saa suorastaan tapella kun tyttöjä roikkuu paidanliepeessä. Vaimon saaminen on äärimmäisen helppoa.
Ikä on päinvastoin etu koska taikkukulttuurissa (ja muuallakin Aasiassa) vanhempia ihmisiä kuuluu arvostaa ja kunnioittaa aivan toiseen malliin kun länsimaissa. Myös siksi että vanhemmiten lompakko on myös oletettavasti paksumpi.
t. isomahainen 55v äijä
Eikö sinulle tule paha mieli, kun joudut katsomaan naisia, joiden pitää myydä vartalonsa vanhoille miehille rahasta?
Minä en voinut mennä Pattayalle, koska matkatoimistossa varoitettiin nolosta naiskaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kun kävin Pattayalla niin aivan päiväkävelyllä kadun vierustoilla notkuu tyttöjä tyrkyllä tusinoittain. Illalla baarissa saa suorastaan tapella kun tyttöjä roikkuu paidanliepeessä. Vaimon saaminen on äärimmäisen helppoa.
Ikä on päinvastoin etu koska taikkukulttuurissa (ja muuallakin Aasiassa) vanhempia ihmisiä kuuluu arvostaa ja kunnioittaa aivan toiseen malliin kun länsimaissa. Myös siksi että vanhemmiten lompakko on myös oletettavasti paksumpi.
t. isomahainen 55v äijä
Eikö sinulle tule paha mieli, kun joudut katsomaan naisia, joiden pitää myydä vartalonsa vanhoille miehille rahasta?
Minä en voinut mennä Pattayalle, koska matkatoimistossa varoitettiin nolosta naiskaupasta.
ei niiden pidä myydä aina voi mennä pellolle duuniin. Naurettavaa tehdä naisista uhreja. Jokainen mies myisi itseään jos saisi siitä kymmenenkertaisen liksan normiduuneihin verrattuna.
Nättejä parikymppisiä naisia saa kyllä Suomestakin vaikka ois yli 70v!
Vierailija kirjoitti:
Täällä roikkuvien naisten käsitys Thai-naisista on todella julma.
Olen varma että myös heillä on tunteet ja valitsevat miehen joka täyttää odotukset ja miehen josta pitävät. Odotukset voivat vain olla kulttuurisyistä vähän erilaisia.
Thaimaalaisen naisen tarpeet tuskin poikkeavat kovasti suomalaisnaisen tarpeista. Ikävä kyllä nälkä on realiteetti ja sosiaaliturvaa ei ole. Turismin mukaanaan tuoma prostituutio ja huumekauppa ovat kauheita asioita mutta nekin ovat ihan ok vaihtoehto perheen nälkäkuolemalle.
Monelle ns. thaimaannorpalle on ihan OK että nainen on kiltti, sievä ja antaa. Se on sitten kahden kauppa. Suomeen tuomista kannattaa tosiaan välttää, heti kun daami saa oleskeluluvan se vaihtaa rasvaisen thaimaannorpan peruspäivärahaan ja hanttihommiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyy pian sinuun fyysisesti.
Kun ähkit mahoinesi punakkana.Et tule koskaan olemaan nuorelle naiselle sellainen jota hän aidosti odottaa, haluaa ja josta hän kiihottuisi.
Kannattaa muistaa.
Nuori nuorelle. Vanha vanhalle.
Älä tällaisista viesteistä välitä, ap. Naiset ovat aina pyrkineet vaikuttamaan miesten käytökseen häpeän avulla, koska eiväthän he voiman tai rahan avullakaan voi meitä hallita. :) Näiden viestien motiivina toimii usein pelko siitä, että nainen kohtaa kilpailua, johon ei pysty vastaamaan (nuori thai-nainen), mikä romuttaa naisen omaa asemaa. Lue mieluummin kokemuksia thainaisen kanssa pariutuneilta suomalaisilta miehiltä, siellä on paljon onnellisia tarinoita kerrottavana.
Minä olisin mieluummin sinkku kuin edes vilkaisisin johonkin thaihuorasta haaveilevaan mieheen päin. Kertoo aika paljon arvomaailmasta, että rahalla ostetaan nainen.
Ei minulle tule paha mieli. Taikuissa työttömyysprosentti on uskomattoman alhainen 1.1% joten tavallisia töitä riittää yllinkyllin mutta niistä saa vain tavallisen palkan. Nämä kadullanotkuvat tytöt ovat onnenonkijoita jotka tavoittelevat jackpottia.
Suosittelen kyllä kaikille miehille että kävisitte noilla seuduin. Kun Suomessa olette tottuneet siihen että naiset lähinnä syljeskelevät päälle niin on varsin omituinen mutta miellyttävä tunne kun huomaatte siellä olevanne naisten kiinnostuksen kohde.
t. isomahainen 55v äijä
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin mieluummin sinkku kuin edes vilkaisisin johonkin thaihuorasta haaveilevaan mieheen päin. Kertoo aika paljon arvomaailmasta, että rahalla ostetaan nainen.
Ei tässä mistään huorista kukaan ole puhunut. Ihan tavallisista thaimaalaisista.
Miksi ihmeessä täällä mustamaalataan thainaisia?
Tutustuin täällä suomessa thainaiseen ja todella kiva ja sympaattinen oli. Huomasi kyllä heti käytöksestä että oli paljon laadukkaampi kuin suomalaiset naiset. Oli tullut tänne tavallisiin töihin eikä mitään thaihierontaa tarjoamaan ym huorailemaan. Ihan kaunis tyttökin oli, sääli etteivät minua vaan kiinnosta aasialaiset sillä tavalla. Muutti sitten takaisin thaimaahan kun ei se suomi ollutkaan mikään paratiisi.
Takuulla jos menee pattayan ja phuketin huorakatujen ulkopuolelle niin löytää tuonlaisia naisia. Tosin harva länsimaalainen ukko menee ja vaikka menisikin niin ei se varmaan olisi kovin helppoa löytää todellista rakkautta. Varmaan nuo kunnolliset tytöt eivät kovin helposti edes ryhdy tekemisiin länsimaalaisen kanssa jotta eivät saa huoran leimaa.
Heti kun isomahainen vanha äijä iskee riittävästi dineroa kouraan ja tarjoaa juomat, voin olla kiinnostunut kuunteleva korva ja esittää välittäväni yhden illan. Ei tosin sisällä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt kuinka rasisteja suomalaiset naiset ovat. Eiköhän nuo naiset ole ihan samanlaisia kuin tekin. Jotain yksittäistapauksia mutta niin on joka kulttuurissa.
Ei kukaan ole väittänyt, että kaikki thaimaalaiset naiset olisivat rahasta vanhan ukon ottavia opportunisteja. Itse uskon, että suurin osa niistäkin ihmisistä on ihan samanlaisia kuin sinä ja minä. Valitettavasti vain tuollaiseen monikymmenmiljoonaiseen kansaan, jossa elintaso on alhainen ja sosiaaliturva olematon kuuluu varmasti myös yksilöitä, jotka ovat tarpeeksi epätoivoisia ja/tai laskelmoivia , että raha on ainoa, joka kiinnostaa mahdollisessa kumppanissa. Ja varmasti tällaisia yksilöitä löytyy ihan kaikista kansallisuuksista ja huom! myös molemmista sukupuolista.
Miksi ihmeessä täällä mustamaalataan thainaisia?
Tutustuin täällä suomessa thainaiseen ja todella kiva ja sympaattinen oli. Huomasi kyllä heti käytöksestä että oli paljon laadukkaampi kuin suomalaiset naiset. Oli tullut tänne tavallisiin töihin eikä mitään thaihierontaa tarjoamaan ym huo railemaan. Ihan kaunis tyttökin oli, sääli etteivät minua vaan kiinnosta aasialaiset sillä tavalla. Muutti sitten takaisin thaimaahan kun ei se suomi ollutkaan mikään paratiisi.
Takuulla jos menee pattayan ja phuketin huo rakatujen ulkopuolelle niin löytää tuonlaisia naisia. Tosin harva länsimaalainen ukko menee ja vaikka menisikin niin ei se varmaan olisi kovin helppoa löytää todellista rakkautta. Varmaan nuo kunnolliset tytöt eivät kovin helposti edes ryhdy tekemisiin länsimaalaisen kanssa jotta eivät saa huo ran leimaa.
Siis nyt haettiin seuraa muualta kuin suomesta.