Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Viinan hajuinen hengitys. Pesemättömät rikkinäiset hampaat - yyyööööökkk!!!
Peke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bitumi, se haju kun asfalttia tehdään.
Voisin vaikka veikata että et ole käynyt paikassa missä asfalttia tehdään. Kerropa tarkemmin.
Mulle tulee usein huono olo kun autolla ajaa ohi paikasta, missä asfalttia tehdään, tiehen laittaan uutta asfalttia. Oonkin monesti miettinyt, miten ne työntekijät sietää sitä hajua koko työvuoron ajan.
-eri
Tuoksu-Tuula kirjoitti:
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Ai vitsi. Itse tykkään kahvin tuoksusta vaikka itse kahvia en voi sietää. Yksi suloinen haju joka on ällö on koiranpennun hengitys sen jälkeen kun se on imenyt emonsa maitoa. Suloinen pikku pentu sylissä haukottelee ja se hengityksen haju on niin ällöttävä. Pikkuvauvan hengitys ei haisen pahalle.
Lipeäkala, kaalilaatikko, juustosnacks, vanilja, kookos, tupakkahengitys, viinahengitys, oksennus, lavuaarin hajulukko ja viemärikaivot, sinihomejuusto (mausta tykkään), etikka, omenaviinietikka, märkä koira, navetan hajuiset ihmiset esim. kaupassa tai jonkun viraston odotustiloissa (muuten kyllä rakastan navetan tuoksua siellä maaseudulla), yleisten vessojen haju (pesuaine tai eritteet), marihuanan pistävän väkevä haju.
Kuukautisten haju. Työpaikallakin sen haistaa joidenkin naisten kohdalla, puhumattakaan siitä että sattuu vessaan jonkun siteenvaidon jälkeen.
Mäntysuopa ja kaalilaatikko. Noita jos käytettäis kidutuskeinona niin murtuisin heti
Olen hoitsu ja tottunut hajuihin jos jonkinlaisiin, mutta silti nenään käy vanhalla hajuvedellä peitetty vanha hien haju. On jotain niin pistävää, että kollikissat jää heittämällä kakkoseksi!
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei haise kauheammalta kuin valkosipulia syönyt ihminen.
Kyllä haisee; vanha viina ja valkosipuli yhdessä.
Tuoksu, jota monet rakastavat, ja itse inhoan suuresti on vastaleikatun nurmikon haju. Niin äklöttävän makea, tunkkainen ja pistävä samaan aikaan.
KAAKAO
siis onhan se hyvänmakuista mutta se haju on ihan hirveä!
en siis todellakaan ymmärrä tuoksukynttilöitä ja hiustenhoitotuotteita joissa on hajuna suklaa/kaakao :(
oksettavaa
Curryn haju. Tulee mieleen ala-asteen kanaviilokki, vaikka tästä on aikaa jo 20 vuotta...
Salvia. Kotona äitee pisti sitä aina maksaruokiin, nyt jo pelkästään salvian hieno tuoksu kaverin kasvimaassa yököttää.
parmesaani. haisee ihan oksennukselle.
Jasmiiniriisi, vaniljahajusteet (wunderbaum, tuoksukynttilät)
Minttu ja piparminttu, varsinkin purukumeissa! Yöks! Lemuaa sadan metrin päähän!