Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?

Tuoksu-Tuula
21.04.2017 |

Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?

Kommentit (3122)

Vierailija
401/3122 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka kananmuna, marenki, puhtaat astiat koneesta

Vierailija
402/3122 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan yli kaiken tuoreen basilikan hajua !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
403/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nojoo siis mä en voi sietää alkoholin hajua enkä makua missään muodossa. kerran jopa kävin vessassa oksentamassa kun haistoin alkoholin erään henkilön hengityksestä..... jopa sen hajun AJATTELEMINEN alkaa oksettaa.... hyi

Vierailija
404/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

neg ridit haisee pahalla ja niiden asunto

Vierailija
405/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsiselleri

Vierailija
406/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset yleensä 11-14-vuotiaat lapset ja nuoret, joilla on murrosikä juuri alkanut, hormonit alkaneet heitellä ja vartalo alkanut toimia monipuolisemmin. Sellaisia kun tulee ryhmänä bussiin koulupäivän jälkeen, niin minulle on päänsärky ja matkapahoinvointi taattu.

Ei kyse edes ole siitä, että he haisisivat kamalan pahasti hielle ja pieruille ja muulle sellaiselle, vaikka jotkut toki haisevatkin. Useimmilla on hygienia ihan kunnossa, mutta kyllähän hygieeniselläkin ihmisellä alkaa iltapäivällä olla ihollaan talia, ns. "hajutonta hikeä" (esim. selkähikeä), päänahkarasvaa, suussa bakteereita, muuta vastaavaa. Pienillä lapsilla tai aikuisilla tuo cocktail ei haise, se vain muodostaa ihmisen ominaistuoksun. Teini-iän kynnyksellä olevilla ihmisillä se kuitenkin saa aikaan aivan uskomattoman oksettavan käryn. En varmasti ole ainoa, joka tämän on huomannut, mutta en tiedä, onko tämä sellainen asia, johon kaikki voivat samaistua. Ehkä minun nenässäni on vain joku reseptori, jota kaikilla ei ole, joka saa minut reagoimaan näin voimakkaasti tuohon tuoksahdukseen?

Ja ennen kuin rouva putsis-näpsis-kaikkien-on-pakko-olla-täydellisiä tulee minulle vinkumaan, niin ei, en yleensä vietä aikaa sellaisissa paikoissa, joissa joutuisin olemaan tällaisten henkilöiden lähellä. En ikimaailmassa huomauttaisi asiasta tällä tavalla löyhkääville ihmisille, ja silloin harvoin kun joudun kestämään tuota käryä, niin kidun sen itsekseni omassa hiljaisuudessani. Lapsena oli kyllä aika hankalaa, kun piti viitenä päivänä viikossa tulla koulusta kotiin bussilla, joka oli täynnä näitä lemuajia. En tiedä, haisinko itse samalta.

Vierailija
407/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani, joka pesee omia vaatteitaan liian harvoin. Siis se haju mikä siitä lähtee, yööökkk....

Hajustetut roskapussit. Saavat vain minulle päänsärkyä. Ennemmin haistan roskien hajua.

Ripsienpidennyksen liima. Aivan kauhea myrkky!! Kynsilakka on myös toinen vastaavanlainen.

Vierailija
408/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen liian pitkään suihkua vältelleen ihmisen hienhaju! Ja kassajonossahan se löyhkäävä häiskä, joka muuten aina on pultsarin näköinen tai muuten vaan rähjäinen keski-ikäinen setä, sattuu siihen meikäläisen eteen..

Mulle taas sattuu kassajonossa lähelle sellainen, jolla on pissat housuissa/vaipassa, siis aikuinen. Taitaa olla sekä vanhat että uudet pissat, mutta haju on kamala. Monta kertaa olen nähnyt, kun kassakin suihkuttaa raikastinta ilmaan.

Tsemppiä kassajonoon, oma parfymoitu huivi auttaa, kun sen vetää nenälle.

Ihan taatusti se sun parfymoitu huivisi taas saa jonossa seuraavan oksentamaan. Voi näitä neuroottisia itsensä hemmottelijoita. Joskus tulee ikävä niitä aikoja, kun paksu tupakan käry peitti kaiken, ne oikeat ja kuvitellut löyhkät.

Vierailija
409/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko.

Toinen on ne ainakin TV-mixissä olevat keltaset karkit. Se katku ottaa niin paljon johonkin nenäonteloon, etten pysty olemaan. En tiedä onko se joku väri- tai muu lisäaine kun sen hajun aiheuttaa, koska joskus ainakin Hartwallin omenalimppari haisi samalta.

Vierailija
410/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selleri

Avopuoliso rakastaa sellerikeittoa ja sen haistaa useita tunteja syömisen jälkeenkin, joten hengaan sitten toisella puolen asuntoa niinä päivinä 😅. Ja siis ongelma on juuri se ruuan seassa oleva selleri, kaupassa haju ei ole niin vahva.

Vierailija
411/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaaninkuorten haju. Miksi ne pitää jättää työpaikalla paperiroskikseen? Lisäksi yksi työpareistani mässyttää autossa monta banaania päivän aikana, ja kuoret tietysti taitellaan siististi hanskalokeroon odottamaan päivän päättymistä. Olen sanonut. Ei auta.

Vierailija
412/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookos, ainakin hajusteissa.

Vierailija
413/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieru.

Vierailija
414/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudelit, huuhteluaineet, ientulehdus/mätä hammas suussa (kyllä sen todellakin haistaa kun ihminen ei hoida hampaitaan!), tupakka, hiuslakka.

Se "hienojen" nuorten naisten cocktail jossa on hajustettua suihkugeeliä, hajustettua shampoota, vartalovoidetta, deodoranttia, hiuslakkaa, hajuvettä, vartalon eritteitä ja tupakansavua. Kaikkea sekaisin. Ja ollaan niin coolia. Hyi yrjö.

Vierailija
415/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuore sanomalehtimuste....mutta tää oli kyllä lapsuudessa enempi. Se haisi aika paljon ( siis varmaan sen paperin haju). Nykyään itseasiassa en sitä haista juurikaan..olisko muste /paperi muuttunut . Täytyykin tänään nuuhkia vähän lähempää :D

Mustetta ei käytetä enää sanomalehdissä. 

Vierailija
416/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järven rannat, juuri aukaistu leikkepaketti, sitruunaiset pesuaineet, voimakkaat huuhteluaineet, sukkahiki, maito, hajusteettomat pesuaineet (haiseevat ihan erikeepperille). Onhan näitä, omaan ikävä kyllä erittäin hyvän hakuaistin enkä näe siinä mitään hyvää. Haistan monet hajut sinne "syvemmälle" tasolle eikä moni sitä ymmärrä, ehkä tuoksua voisi kuvailla pohjatuoksuksi? Moni hyväksi tuoksuksi tarkoitettu voi tuoksua mun nenään ihan eriltä kuin tarkoitettu.

Vierailija
417/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metalli. Rahasta, ovenkahvoista, avaimista. En voi käsitellä kolikkoja ollenkaan. Onneksi nykyään on kortti ja sekin lähimaksuna kosketusta vältellen.

Myös huuhteluaine vaatteissa.

Aivastelen vahvoille hajuille, joskus silmät kutiavat, mutta kestän ihan kaikki hajusteetkin paremmin kuin tuon metallinhajun joka vihloo ikenissä saakka!

Vierailija
418/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kauppojen " vihreät bio pussit ". Esim vihanneksille / hedelmille.

Vierailija
419/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laventeli, haisee hyttysmyrkylle.

Sitruunaiset pesuaineet.

Vierailija
420/3122 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka kala, rasvankäry ruokaa laittaessa, uuden asfaltin haju. Raskausajasta jäänyt myös bensan haju etomaan. Miesten suihkutettavat halpisdeodorantit. Röyhtäyksen haju (jos esim. autossa joku röyhtäisee).