Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole tavallaan "tavallinen" tuoksu, mutten voi sietää vaniljahajusteita. Jotkut käyttävät vaniljan tuoksuisia huonetuoksuja ja halpoja hajuvesiä ja minulle tulee niistä oksettavan paha olo, vaikkei minulla mitään hajuste- tai kemikaaliherkkyyksiä ja -allergioita olekaan.
Sama ja kookos on toinen mistä en pidä. En myöskään siedä monia makeita, esanssisia tuoksuja, olivat ne sitten karkeissa, kosmetiikassa tai missä vaan.
Tupakanhaju hengityksessä. Yööök.
Vierailija kirjoitti:
Vanilja kaikissa muodoissaan. Mausteena,hajusteena,wc suihkeena. Oksennus tulee hajusta,minulla on erittäin paha migreeni jonka tuoksu myös laukaisee..
Sepä siinä on, että pidän vaniljasta leivonnaisissa ja jäätelössä, mutten voi keinotekoisena hajusteena sitä sulattaa.
t. se, joa avautui ensimmäisenä ketjussa vaniljahajun kuvottavuudesta
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole tavallaan "tavallinen" tuoksu, mutten voi sietää vaniljahajusteita. Jotkut käyttävät vaniljan tuoksuisia huonetuoksuja ja halpoja hajuvesiä ja minulle tulee niistä oksettavan paha olo, vaikkei minulla mitään hajuste- tai kemikaaliherkkyyksiä ja -allergioita olekaan.
Sama. Joo hyi vanilja.
Tavaratalojen kosmetiikkaosastot
Tavaratalojen lemmikkieläinosastot ja eläinkaupat sen sijaan tuoksuu ihanalta (se kuivaheinä on ahhh..)
Vierailija kirjoitti:
Muiden kuin omat pierut
Niin,eihän se OMA paska pahalta haise...
Siiderit ja muut makeat juomat haisee kamalalta
Ihan hajuttomaan,värittömään ja mauttomaan maailmaan tuskin koskaan kuitenkaan päästään...
Suojapakkausten kaasu. Pahin on broileripakkaus.
Kahvi minullakin. Hyi hitto sitä hajua kun eräskin työkaverini juo kahvit aina meidän pienessä toimistohuoneessa. YÖK.
Hammastahna. Varsinkin jos se tahnan haju tulee toisen ihmisen suusta. En myöskään kestä kuunnella hampaiden harjauksen ääntä. Telkkarista lähtee heti ääni pois hammastahnamainosten aikaan.
En itse polta, mutta tykkään joidenkin harvojen tupakkamerkkien hajusta, toiset tupakkamerkit taas saa vatsan kääntymään ympäri. En kuitenkaan tiedä mitkä näistä tuotteista on juuri niitä kammottavan hajuisia.
Tehtaiden häiriöpäästöt, erityisesti pakkaskelillä paha haju korostuu ja oksettaa
marsipaani, vihreät kuulat ja liköörikonvehdit
vaippajemmaaja kirjoitti:
Siis tiiätkö kun laitat vauvan tuhraaman vaipan odottamaan tiskipöydälle? Ja kun se jää sinne muutamaksi päiväksi odottamaan? Hyi!
Onko teillä tavallista että jätteet jäävät lojumaan päiväkausiksi erilaisille pinnoille? Meillä ei jää edes tunneiksi.
Piimä, homejuusto (hapanmaitotuotteet yleensäkin)