Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Pikkulapsen pesemättömien käsien haju! Sellaiset kostean-nihkeän-lämpimät kädet. YÖK!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilli, raaka peruna, koira, maito.. hyhhyh😝
Mutta pelikoneiden sähköinen tuoksu on ihana, paras tuoksu 😍peliaddikti :D
En ihan, en uskalla yksin pelata pelikoneita, palaan aina miehen kanssa 😂😂😂
Oksennus (on ite oksennusherkkä ja alan itse oksentamaan hajusta)
Banaani (myös toisen, esim. lapsen hengityksessä)
Märkä koira
Muuten kestän hajuja oikein hyvin, vaikka olen niille herkkä, haistan siis keskimääräistä paremmin.
Tuore sanomalehtimuste....mutta tää oli kyllä lapsuudessa enempi. Se haisi aika paljon ( siis varmaan sen paperin haju). Nykyään itseasiassa en sitä haista juurikaan..olisko muste /paperi muuttunut . Täytyykin tänään nuuhkia vähän lähempää :D
ruusu-deodorantti, raaka liha, epäterveelliset elämäntavat omaavan ihmisen eritteet, "sähkön" haju, semmonen pistävä outo...
Valkosipuli , kun se tulee ihmisen hengityksestä ihohuokosista läpi kaikkee ympärille. Valkosipulin ja vanhan viinan yhdistelmän haju. Yök. Silti pidän valkosipulin mausta.
Pinaattikeitto, maito (ei tosin haise ellei oikein käy haistelemaan), hyvin kypsästä banaanista lehahtava tuoksu kun joku muu syö sitä (tämä on varmaan se pahin), käsidesi
Hernekeiton haju, silakka, maksaruoat, valkosipuli, kaaliruoat, keitetty muna. Likaisten vaatteiden haju, törmäsin eräällä rautatieasemalla, oli pakko vaihtaa paikkaa. Käristetyn ruoan haju.
Se miltä hengitys/suu haisee juuri kun on syönyt juustoa. :-D Siis ihan hirveä. Rakastan juustoa ja juusto tuoksuu sellaisenaan hyvältä, mutta suuhun jäävä jälkituoksu on ihan karmea. Mies saa pysyä suunsa kanssa kaukana jos on juustoa just syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Kondomit haisee pahalle ihan käyttämättöminäkin.
Muistan kans lapsuudessa/varhaisteininä (2000-luvun alku) kun on saanut ensimmäisiä kondomeja käsiinsä ja niitä on pitänyt tutkia, niin ne on haisseet ihan hirveän voimakkaasti ja tosiaan pahalta. Nykyiset meillä käytössä olevat ei haise oikein millekään ellei nyt nenää tunge kiinni niihin.
Mopilevan es-jonnen ominaistuoksu
Se haju kun ruohoa leikataan, hyi! Jos kävelen vaikka puistossa missä ajetaan ruohonleikkuukonetta joudun hengittämään suun kautta ja silti se haju häiritsee. Varmaan jotenkin sitten yhdistyy niiden koneiden katkuun kun eihän nurmikko itsessään pahalle tuoksu.
Useimmat partavedet vai mitä ne nyt on.
Parmesaani haisee vatsahapolta.
Vierailija kirjoitti:
Rahan haju...
Mä tykkään...
Vasta leikattu ruoho mullakin. Monet vielä julistavat sen lempituoksukseen, itse en voi sietää.
Toinen on banaani, yök. En kyllä maustakaan pidä.
Energiajuomat.