Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla Suomen ilkein mies? Mies jätti yksin parkkipaikalle.. :(

Vierailija
20.04.2017 |

Oltiin käymässä kaupassa, mies antoi minulle käteistä, jotta voin hoitaa ruokaostokset ja ostaa vauvalle vaippoja ym. sovimme, että näemme auton luona klo 16. Minä menin ruokakauppaan ja mies aikoi asioida apteekissa, urheiluliikkeessä ostamassa uudet juoksukengät ja vaatekaupassa ostamassa uusia vaatteita. Mies otti vauvan mukaan ja sanoi, että saan kerrankin omaa aikaa jos hän puolestaan huolehtii vauvasta. Palasin autolle etuajassa 15.45 enkä nähnyt autoa enkä miestä missään. puhelin oli jäänyt autoon, joten en voinut soittaa. Itkin ja yritin niellä kyyneliä epätoivoisena. Kävelin 11 kilometrin matkan vesisateessa painavien ostosten kanssa ja kun saavuin kotiin mies ihmetteli miksen ollut ajoissa ja syötti vauvaa kostonhimoinen ilme kasvoilla. Hermostuin ja huusin märissä vaatteissa miehelle tapahtuneesta, johon hän vastasi minun olevan itsekäs ja huono äiti, joka yrittää omia lasta eikä hän voi olla kunnolla isä. Mies ei ollut edes käynyt ostamassa lääkkeitä eikä vaatteita. Oli vaan odottanut minun poistuvan näkyvistä ja ajaneen tytön kanssa kotiin.
Tämä on ensimmäinen kerta, kun haukun miestä mutta mies on lapsen syntymän jälkeen ollut useammin pahalla päällä, tiuskii. seksiä saa joka päivä, vaikka en itse halua, mutta se on yksi keino pitää mies vähemmän ilkeänä. Meillä 5 kk tytär, joka nukkuu ja syö huonosti ja itkee paljon. Millainen mies tekee noin?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ohjaat tulosi uudelle, vain omassa käytössäsi olevalle tilille ja lähdet pois lapsen kanssa.

Vierailija
22/46 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ilkeää ja suorastaan sairasta käytöstä mieheltä, mikään ei oikeuta käyttäytymään noin. Paljon paremri kun saisit erottua tuollaisesta. Tsemppiä sulle, Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsilisä tulee äidin nimellä saa äiti vaidettua kelassa maksuosoitteen ja äitiysrahat on tietenkin äidin, jolloin sekin tilinumero on kelaan vain ilmoitusluontoinen asia. Ilmeisesti vanhempainpäivärahat tulee äidille, jolloin niidenkään ohjaaminen omalle tilille ei ole mahdotonta.

Jos tarina on tosi, niin kipinkapin hankkimaan omaa asuntoa ja pyytämään apua sukulaisilta ja tuttavilta ja viranomaisilta. Rahat omalle tilille ja ukolle kenkää. Toi ei ole normaali parisuhde eikä mies ole terve.

Vierailija
24/46 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksyttäjä. Tästä aiheesta oli pitkä keskustelukin, suosittelen lukemaan sen.

Tässä tämä keskustelu on.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2534865/exani_on_kylla_kunnon_kuspaa_har…

Vierailija
25/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tää katku mitenkään? Jäikö ap vielä tosiaan miehensä luo?

Vierailija
26/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jokainen järkevä ihminen olisi tuossa tilanteessa soittanut miehelleen jonkun kaupan tms. puhelimella, eikä lapasena kävellyt 11km kotiin kassien kanssa. Mutta veikkaan proboksi, ja jos ei ole, niin ap, tyhmyydestä ja avuttomuudesta saa maksaa.

Vierailija
27/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta sori vaan, sinä olet kyllä Suomen tyhmin nainen kun olet itsesi tuohon tilanteeseen järjestänyt. Keräisit nyt ne viimeiset järjen rippeet ja vauvan ja nostaisit lopullisesti kytkintä.

Ja naiset. Jos mies, vaikka kuinka näennäisesti ihana ja rakastavakin ohjailee elämäänne kohti tilannetta jossa olet täysin hänen armoillaan, niin siihen on helkkarin hyvä syy. Aina. Terve ihminen ei edes halua asettaa puolisoaan täysin alisteiseen ja riippuvaiseen asemaan.

Mitä sä tällä oikein tarkoitat?? Mikä hyvä syy??

Vierailija
28/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilisät ?  Äitiysrahat?

Menevät miehen kautta tyttären säästötilille, mies antaa minulle viikoittain tietyn summan käteistä juokseviin menoihin.

Buhhahahaa😁😁😁😁

Vierailija
29/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa vähän törkeää provota tällaisesta, kun joillakin elämä on ihan oikeasti tuollaista. Henkisen perheväkivallan uhreilla nimittäin.

Vierailija
30/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä provo mutta 11km on vähän liikaa.

Vierailija
31/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää oo totta, eihän? jos nyt sattuisikin olemaan niin tiedät ettei tuo ole oikein eikä lasta ole hyväksi kasvattaa tuollaisissa olosuhteissa. Hanki itsellesi apua. Neuvola, turvakoti mitä näitä nyt onkaan. Ja pankkiin hoitamaan omat raha-asiat kuntoon.

Vierailija
32/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sinä sitten klo 16:00 aikana parkkipaikalla kuten sovittu. Jos mies ei ollut nähnyt sinua siellä eikä saatu sinua kiinni puhelimessa kun puhelimesi jäi autoon.........

Mietin vaan

Vierailija
33/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen aloitus oli palstalla joskus viime vuonna, piti ihan hieraista silmiä ja tarkistaa päivämäärä. Provohan tämä. Mutta jos nyt sattuisi niin että nämä kaksi tarinaa olisivat tosia ja erillisiä niin hyvin hyvin huolestuttavaa...

Vierailija
34/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän oli täällä jo syksyllä

Vierailija
35/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja jos tää on totta! Miten teidän parisuhde ja raha-asiat ennen lasta? Miten olet suostunut johonkin säästötileihin ja miehen almuihin? Oot kotiorjana kai muutenkin ja vielä suostut seksiin?!

Vierailija
36/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tämän ennenkin

Vierailija
37/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama on ollut täällä aiemminkin!

Vierailija
38/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä provo mutta 11km on vähän liikaa.

Samaa ajattelin, joku alle 5 km ois ollut uskottavampi. Ja ilman sadetta.

Vierailija
39/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin käymässä kaupassa, mies antoi minulle käteistä, jotta voin hoitaa ruokaostokset ja ostaa vauvalle vaippoja ym. sovimme, että näemme auton luona klo 16. Minä menin ruokakauppaan ja mies aikoi asioida apteekissa, urheiluliikkeessä ostamassa uudet juoksukengät ja vaatekaupassa ostamassa uusia vaatteita. Mies otti vauvan mukaan ja sanoi, että saan kerrankin omaa aikaa jos hän puolestaan huolehtii vauvasta. Palasin autolle etuajassa 15.45 enkä nähnyt autoa enkä miestä missään. puhelin oli jäänyt autoon, joten en voinut soittaa. Itkin ja yritin niellä kyyneliä epätoivoisena. Kävelin 11 kilometrin matkan vesisateessa painavien ostosten kanssa ja kun saavuin kotiin mies ihmetteli miksen ollut ajoissa ja syötti vauvaa kostonhimoinen ilme kasvoilla. Hermostuin ja huusin märissä vaatteissa miehelle tapahtuneesta, johon hän vastasi minun olevan itsekäs ja huono äiti, joka yrittää omia lasta eikä hän voi olla kunnolla isä. Mies ei ollut edes käynyt ostamassa lääkkeitä eikä vaatteita. Oli vaan odottanut minun poistuvan näkyvistä ja ajaneen tytön kanssa kotiin.

Tämä on ensimmäinen kerta, kun haukun miestä mutta mies on lapsen syntymän jälkeen ollut useammin pahalla päällä, tiuskii. seksiä saa joka päivä, vaikka en itse halua, mutta se on yksi keino pitää mies vähemmän ilkeänä. Meillä 5 kk tytär, joka nukkuu ja syö huonosti ja itkee paljon. Millainen mies tekee noin?

Ihan määritelmällisesti: vain yksi voi olla Suomen ilkein mies, niitä ei voi olla useita. Vrt. Usain Bolt, maailman nopein mies.

Provona tämä voisi toimia havaintona joidenkin naisten asenteista. Ja tietysti tyhmyydestä: ap oli tapaamispaikalla etuajassa, mutta lähti sateessa kävelemään se sijaan, että olisi mennyt kauppaan juomaan pahvikupillisen kahvia ja lainannut joltakulta puhelimen ja soittanut miehelleen. 

Jos ap on/ olisi tosissaan, niin hänen miehellään on kaksi lasta, vauva ja murrosikäinen pissis. 

40/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiä lukiessani mieleen juolahti patologinen Narsisti. Sadismi eli pahan tuottamisen nautinto, vastuun siirtäminen omista teoistaan toisten hartioille, koston himo, itsekeskeisyys, emotionaalinen - ja verbaalinen manipulointi sekä kaltoinkohtelu, ja hyökkäämisen alkaminen silloin kun Narsisti ei enää koe hyötyvän sinusta kaikki viittaa vahvasti patologiseen Narsismiin.

Vaikka virallista diagnoosia ei voi yhden kirjoituksen pohjalta tehdä, mainitsit kuitenkin hänen ennekin jo käyttäytyneen vastaavanlaisesti mikä ehdottaa pidempiaikaista käytösmallia, eikä yksittäistapausta. Mikäli näin on ollut useamman kerran ja jo pidemmän aikaa, voisi tuon arvion aika luotettavalla varmuudella tehdä.

Joka tapauksessa on sitten patologinen Narsisti tai ei, minä kyllä jättäisin miehesi tuollaisen kaltoinkohtelun pohjalta. Tuo ei ole tervettä, eikä siitä seuraa hyvää jos pysyt. Sen suosituksen sanon, että jos eroat niin ensin varmista läheistesi tuen ja läsnäolon tukiverkkona, sillä tuollainen tapaus luultavammin yrittää manipuloida ja mustamaalata sinua hovioikeudelle kun lasten kasvatusta pohditaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi