Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla Suomen ilkein mies? Mies jätti yksin parkkipaikalle.. :(

Vierailija
20.04.2017 |

Oltiin käymässä kaupassa, mies antoi minulle käteistä, jotta voin hoitaa ruokaostokset ja ostaa vauvalle vaippoja ym. sovimme, että näemme auton luona klo 16. Minä menin ruokakauppaan ja mies aikoi asioida apteekissa, urheiluliikkeessä ostamassa uudet juoksukengät ja vaatekaupassa ostamassa uusia vaatteita. Mies otti vauvan mukaan ja sanoi, että saan kerrankin omaa aikaa jos hän puolestaan huolehtii vauvasta. Palasin autolle etuajassa 15.45 enkä nähnyt autoa enkä miestä missään. puhelin oli jäänyt autoon, joten en voinut soittaa. Itkin ja yritin niellä kyyneliä epätoivoisena. Kävelin 11 kilometrin matkan vesisateessa painavien ostosten kanssa ja kun saavuin kotiin mies ihmetteli miksen ollut ajoissa ja syötti vauvaa kostonhimoinen ilme kasvoilla. Hermostuin ja huusin märissä vaatteissa miehelle tapahtuneesta, johon hän vastasi minun olevan itsekäs ja huono äiti, joka yrittää omia lasta eikä hän voi olla kunnolla isä. Mies ei ollut edes käynyt ostamassa lääkkeitä eikä vaatteita. Oli vaan odottanut minun poistuvan näkyvistä ja ajaneen tytön kanssa kotiin.
Tämä on ensimmäinen kerta, kun haukun miestä mutta mies on lapsen syntymän jälkeen ollut useammin pahalla päällä, tiuskii. seksiä saa joka päivä, vaikka en itse halua, mutta se on yksi keino pitää mies vähemmän ilkeänä. Meillä 5 kk tytär, joka nukkuu ja syö huonosti ja itkee paljon. Millainen mies tekee noin?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin käymässä kaupassa, mies antoi minulle käteistä, jotta voin hoitaa ruokaostokset ja ostaa vauvalle vaippoja ym. sovimme, että näemme auton luona klo 16. Minä menin ruokakauppaan ja mies aikoi asioida apteekissa, urheiluliikkeessä ostamassa uudet juoksukengät ja vaatekaupassa ostamassa uusia vaatteita. Mies otti vauvan mukaan ja sanoi, että saan kerrankin omaa aikaa jos hän puolestaan huolehtii vauvasta. Palasin autolle etuajassa 15.45 enkä nähnyt autoa enkä miestä missään. puhelin oli jäänyt autoon, joten en voinut soittaa. Itkin ja yritin niellä kyyneliä epätoivoisena. Kävelin 11 kilometrin matkan vesisateessa painavien ostosten kanssa ja kun saavuin kotiin mies ihmetteli miksen ollut ajoissa ja syötti vauvaa kostonhimoinen ilme kasvoilla. Hermostuin ja huusin märissä vaatteissa miehelle tapahtuneesta, johon hän vastasi minun olevan itsekäs ja huono äiti, joka yrittää omia lasta eikä hän voi olla kunnolla isä. Mies ei ollut edes käynyt ostamassa lääkkeitä eikä vaatteita. Oli vaan odottanut minun poistuvan näkyvistä ja ajaneen tytön kanssa kotiin.

Tämä on ensimmäinen kerta, kun haukun miestä mutta mies on lapsen syntymän jälkeen ollut useammin pahalla päällä, tiuskii. seksiä saa joka päivä, vaikka en itse halua, mutta se on yksi keino pitää mies vähemmän ilkeänä. Meillä 5 kk tytär, joka nukkuu ja syö huonosti ja itkee paljon. Millainen mies tekee noin?

Olet tyhmä. Oisit käynyt sen 15 minsaa vaikka kahvilla sen sijaan että olit marttyyri ja kävelit kotio sateessa. Missä järjenkäyttö?

Ei miehellä ole velvollisuutta olla klo 15.45 p-paikalla jos on sovittu että klo 16 nähdään.

Vierailija
42/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilisät ?  Äitiysrahat?

Menevät miehen kautta tyttären säästötilille, mies antaa minulle viikoittain tietyn summan käteistä juokseviin menoihin.

Sä olet vielä  tyhmempi kuin luulin. Avaa oma tili ja siirrä omat rahat tulemaan sille, toi on liian paksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olit etuajassa ja lähdit kävelemään. Olisit nyt oottanut sen miehen sinne. Mies tullut paikalle ja sua ei oo näkynyt, vauvalla tullut nälkä niin oliskos sen miehen koko ilta siellä pitänyt odotella?

Vierailija
44/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olit etuajassa ja lähdit kävelemään. Olisit nyt oottanut sen miehen sinne. Mies tullut paikalle ja sua ei oo näkynyt, vauvalla tullut nälkä niin oliskos sen miehen koko ilta siellä pitänyt odotella?

Olemme ilmiriidoissa miehen kanssa ja illalla  mies lähti ulos eikä ole sen jälkeen näkynyt. Seksi jäi väliin eilen vaikka mies yritti sitä saada, mutta nyt on kuivakausi edessä ja mietin tosissani eroa. Kerroin tapahtuneesta anopille ja ystäville, mutta anoppi väitti minun valehtelevan. Ystävät onneksi uskoivat ja kaikki olivat samaa mieltä että ero on paras ratkaisu.

Vierailija
45/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo otsikon kilpailu on sellainen, jota en halua voittaa enkä edes osallistua. 

Jospa ap nyt vaan pelastaisit itsesi ja lapsesi. 

Vierailija
46/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä provo mutta 11km on vähän liikaa.

Itsekkin olen kävellyt tuommoisen matkan työpäivän jälkeen klo 22, kun mies ei jaksanut tulla hakemaan. Pakko sanoa että taksin meinasin tilata mutta rahasta oli tiukkaa opiskelijana että suutuksissani (marttyyrina) kävelin.

Oma mieheni oli kyllä kuvitellut että pääsen bussilla jos hän ei tule, mutta ap:n miestä en ymmärrä yhtään. Toihan on vain täyttä kiusan tekoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän