Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä halimaan

Vierailija
20.04.2017 |

Makasin sohvalla, mieheni käveli ohi ja sanoin nopeasti "halataan<3" mies alkoi huutamaan ja raivoamaan niin, että räkä lensi suusta.... On varmasti väsynyt töistä,mutta tuli kyllä todella kurja mieli. Huutavatko teidän miehet teille noin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepä olet miehesi valinnut. Kannattiko pihdata monta vuotta?

En ole koskaan pihdannut. Ap

Vierailija
22/33 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu nyt, en viitsi huudella. Saattaisi tulla äkeä vastaus. Mutta kyllä pyynnöstä saa halauksen, jos ei, niin sitten se varastetaan <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mies, jota halia.

Minun mies sanoo, että halimiset ja pussailut kuuluvat teini-ikään. Ei halia, ei pusua 20 vuoteen

Vierailija
24/33 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies halii aina ohi kulkiessaan, aamulla ekaksi, illalla vikaksi, lähtiessä, tullessa jne... Aloitti tämän kun sanoin että en tiedä olenko onnellinen ja ehkä haluan erota. En pysty halaamaan takaisin, koska se vaan ällöttää.

Olkaa onnellisia että tunnette halua halata omaa miestänne...

Anna miehesi tänne. Rakastan halimista ja fyysistä läheisyyttä ja olisi todella ihanaa, jos olisi mies joka tykkää samoista asioista.

Vierailija
25/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halaa koskaan ellen erikseen pyydä. Silloinkin se on vain sellainen pikainen "tuttavallinen" halaus ilman mitään intensiteettiä tai intohimoa:( Viimeksi koskenut mua joskus 10pv sitten. Ei tosin huudakaan koskaan. Meillä on kivaa yhdessä mutta olemme vain parhaat ystävät saman katon alla.

Onneksi on joku joka halaa ja pitää sylissä niin kestää tämän tilanteen kotona!

Vierailija
26/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies halii aina ohi kulkiessaan, aamulla ekaksi, illalla vikaksi, lähtiessä, tullessa jne... Aloitti tämän kun sanoin että en tiedä olenko onnellinen ja ehkä haluan erota. En pysty halaamaan takaisin, koska se vaan ällöttää.

Olkaa onnellisia että tunnette halua halata omaa miestänne...

Anna miehesi tänne. Rakastan halimista ja fyysistä läheisyyttä ja olisi todella ihanaa, jos olisi mies joka tykkää samoista asioista.

Tulisitko halimaan minua? Asun lappeenrannassa.

Vierailija
27/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ainakaam suostu.

Vierailija
28/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies varmaan halaisi heti, jos kysyisin, mutta päästessämme illalla kahden kesken tekisimme varmasti hieman syvemmän halauksen. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta ja läheisyyttä on vielä paljon.

Kannattaa ap hieman miettiä parisuhteesi tilaa...

Vierailija
29/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makasin sohvalla, mieheni käveli ohi ja sanoin nopeasti "halataan<3" mies alkoi huutamaan ja raivoamaan niin, että räkä lensi suusta.... On varmasti väsynyt töistä,mutta tuli kyllä todella kurja mieli. Huutavatko teidän miehet teille noin?

Tuosta puuttuu käytöstavat ja kunnioitus toista kohtaan. Jos kaikki on hyvin haliminen on kivaa. Vaikka joskus ei itse haluaisi toiselle se voi olla tärkeää. Lisäksi se ei ole kulutustavara, eikä kallista.

Ohje näille urpoille pojille, joista ehkä joskus kasvaa mies: halikaa naistanne usein! Saatte sen toisella tavalla tuplana takaisin.

Vierailija
30/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies varmaan halaisi heti, jos kysyisin, mutta päästessämme illalla kahden kesken tekisimme varmasti hieman syvemmän halauksen. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta ja läheisyyttä on vielä paljon.

Kannattaa ap hieman miettiä parisuhteesi tilaa...

Ap:n tilanne on tietty huono jos elämä on yhtä huutamista pikkuasioistakin!

Halaamattomuus taas.... no, oma mieheni on vauvasta asti karttanut kosketusta eikä ole sitä ainakaan kotona oppinut. Hänelle se ei vaan merkitse mitään ja minulle taas koko maailmaa! Hellyyttä, sitoutumista, intohimon ylläpitoa, kaikkea! Ristiriita on valtava ja vähitellen alkanut hiertämään meidän välejä. Olemme tästä keskustelleet ja olen pyytänyt, vaatinut, anellut, houkutellut.... ilman mitään tulosta! Seksi on sentään ollut hyvää ihan pariin viimevuoteen saakka mutta nyt alkaa sekin tökkimään.

25 umpikujassa

Vierailija
31/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei halailla. Kerran vuosia sitten näytin miehelle lehtijutun, jossa asiana halaus ja sen puute. Mies ei viitsinyt lukea ja vaivautuneena kuunteli, kun luin ääneen jutusta osia. Yhdessä oltu 20 vuotta ja en muista milloin viimeksi miehen aloitteesta on halattu tai suudeltu. Jos lähestyn niin mies on vaivautunut eikä vastaa kunnolla halaukseen tai jopa pukkaa minut pois läheltä. Seksiä meillä oli viimeksi v. 2014. Paha mieli on ollut usein. Nyt sitten tunteet ovat heränneet minulla toisaalle. Halattu on ja puhelimessa toivotettu helliä halauksia. Mies ei tiedä ja tuskin välittää, vaikka tietäisi.

Vierailija
32/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuo koskee/halaa/pussaa melkeinpä aina kun ohi menee. Jos huutelisin halimaan - varmasti tulisi. Illallakin yleensä pyytää että tulen kainaloon nukkumaan että saa halia. Ihana mies. :)

Vierailija
33/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on vaimo, jota ei haliminen kiinnosta. Ehkä syntymäpäivänäni ja isänpäivänä oma-aloitteisesti tulee halaamaan tai pussaamaan. Muutenkin nyrpistää nenää jos minä yritän halia. Se nyt vielä puuttuu että raivoamaan siitä rupeis. Tosin välillä tulee kipakasti: "Älä nyt!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän