Järkyttävä jakso ensi viikon Temptation Islandissa! SPOILER
Uusi pariskunta saapuu. Kiltinoloinen, viaton ja vähän nyhverö pieni poika Nicklas ja isokokoinen rempseä nainen saapuvat pariskuntana saarelle. Ovat seurustelleet 4 vuotta mutta eivät ole koskaan käyneet juhlimassa yhdessä. Selviää, että saarelle lähtö oli naisen, Pauliinan, idea. Pauliina avautuu että ei tiedä haluaako olla Nicklasen kanssa koko loppuelämäänsä.
Tuumasta toimeen ja Pauliina vetää ekana iltana kännit ja nussii Ronin kanssa ainakin suihkussa mutta ilmeisesti myös sängyssä, kolme tuntia. Äänekästä seksiä ja raapii Ronia. Nicklas saa sitten katsella kaiken iltanuotiolla ja pitelee itkua. Jopa muut varatut naiset ja sinkkumiehet ovat ihmeissään Pauliinan menosta eivätkä usko että suhde on edes totta.
Mielestäni alkaa olla jo aika moraalitonta ottaa tuollainen poika ohjelmaan nöyryytettäväksi. Kyllähän heidät on valittu Pauliinan takia ohjelmaan ja on tiedetty mitä on luvassa kun Pauliina pääsee toteuttamaan itseään. Voi tehdä vaikka mitä tämän pojan mielenterveydelle. Sääliksi käy, oli jotenkin ihan eri sarjaa kuin nämä muut varatut miehet ja sinkkunaiset, täysin väärä ohjelma hänelle. Onneksi se yksi sinkkunainen sentään pitää hänelle seuraa ja pitääkin hänestä.
Kommentit (30)
En ymmärrä kuka tuollaista paskaa viitsii katsella...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kuka tuollaista paskaa viitsii katsella...
Tämä, aivot syövyttävää sontaa.
Tällaisiin ohjelmiin haetaan tarkoituksella osallistujia, joilla on, öh, heikko impulssikontrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on moraalittomin ohjelma, joka televisiosta tulee, ennen kaikkea siksi että osallistujat ovat aivan liian nuoria ja kypsymättömiä eivätkä vielä tajua, mihin päänsä työntävät, ja tuotantoyhtiö käyttää sitä häikäilemättä hyväkseen tuottaakseen skandaalinnälkäisille ihmisille mehevää viihdettä. Ja kyllä, olen tietoinen ohjelman tapahtumista, kun niistä saa lukea joka puolelta, mutta itse ohjelmaa en katso, vaikka muuten olenkin tositeeveen ystävä. Mutta joku raja siinäkin.
Olen hiukan eri mieltä asiasta. Suurin osa osallistujista on kuitenkin yli parikymppisiä, vanhin jopa vähän yli 30-vuotias. Tietenkin parikymppiset ovat nuoria ja kypsymättömiä suhteessa vaikka nelikymppiseen tai viisikymppiseen, mutta kyllä sen ikäinen kykenee jo punnitsemaan valintojensa seurauksia pitkällä tähtäimellä.
En tiedä, minkä ikäinen itse olet, mutta omista 20-vuotissynttäreistä on vielä sen verran lyhyt aika, että rohkenen väittää, ettei suurin osa sen ikäisistä tarvitse enää ns. vanhemman väen holhousta. Moni haaveilee esimerkiksi julkkisurasta tai hakee telkkarista vauhtia omalle yritykselle, nytkin mukana on yksi 21-vuotias kauneudenhoitoalan yrittäjä. Tietysti on niitäkin yksilöitä, jotka ovat ihan hukassa oman itsensä ja elämänsä kanssa, mutta näitä tapauksia löytyy ihan jokaisesta ikäluokasta. Heitä tuskin tonne saarelle huolittaisiin.
Kyllä vaikuttaa, että melkeinpä kaikki näistä osallistujista on enemmän tai vähemmän hukassa itsensä kanssa. Siksipä heidät saarelle on juuri valittu. Ei sinne valita näitä henkilöitä, joilla heti lukion jälkeen on määrätietoinen suunnitelma ja toteutus elämälleen. Itse olin aika kilpailijoiden tapainen 2- kymppisenä, elin päivä kerrallaan. Rahat sai käyttää hetkessä elämiseen ja juhlimiseen. Ei tietystikään kaikki 2- kymppiset ole vastaavanlaisia mutta ei ole mikään harvinaisuus, että nuorena voi olla naiivi ja kykenemätön välttämättä tekemään pitkäjänteisiä suunnitelmia. Jokainen 18 vuotta täyttänyt ja täysijärkinen henkilö on tietysti silti vastuussa omasta itsestään ja omista toilailuistaan. Mutta kyllä esim. itse olisin aikoinani ollut aika täydellinen tosi tv:n. En sentään itse ikimaailmassa olisi hakenut minnekään ohjelmaan mutta tarkoitan, että monia nuoria on helppo "hyväksikäyttää."
Esim. uuden Pauliinan toilailuista saadaan varmaan vielä ensi jaksoon viihdettä mutta se siitä. Mutta luultavasti tolla on vähän kauaskantoisemmat vaikutukset häneen itseensä ja poikaystävään.
"Toisaalta tämä ohjelma näyttää minusta vaikuttaneen loppujenlopuksi aika vähän osallistujien maineeseen. Kuka enää edes muistaa 1. tuotantokauden kommervenkkejä, ja kenen osallistujien elämää enää riepotellaan otsikoissa lukuunottamatta niitä, jotka ovat tietoisesti julkisuuteen pyrkineet ohjelman jälkeenkin (kuten Rita ja Aki, jotka ovat olleet käsittääkseni sarjan vanhimmat osallistujat)? Ihmiset unohtavat nopeasti."
Näitä tosi tv- sankareita ja muita hetken julkkiksia on nykään niiin paljon, että olisihan se nyt mahdottomuus, jos edes osaa jotenkin aktiivisesti muisteltaisiin. Ei se silti tarkoita etteikö osallistuminen tai julkisesti hölmöily olisi vaikuttanut maineeseen. Muistan eräänkin urheilijan, josta oli mediassa paljon juttuja toisena naisena olemisesta tms. Hän avautui sitten myöhemmin, että oli joutunut kotikunnastaan muuttamaan tällaisten juoruilijoiden/kiusaajien takia. Itse taas kuntavaalien aikoihin selailin ehdokkaita ja mietin, että mistä tämä yksi ehdokas on tuttu ja välittömästi tuli flasback tämän henkilön osallistumisesta erääseen deittiohjelmaan vuosien takaa. En tiedä kertooko se sitten enemmän minusta, että muistan tollasia asioita vuosien takaa. Mutta nykyään kyllä kaikki jää nettiin, jos vaikka tulevaisuudessa haluaa olla vakavasti otettava niin kyllä ne videot on myöhemminkin helposti netistä löydettävissä.
Itse ehkä ajattelen, että noilla julkisilla örveltämisillä on kuitenkin eniten vaikutusta henkilöön itseensä.
Ketäpä meistä ei hävettäisi nuoruuden töppäykset ym. Mutta useimmat meistä voi kuitenkin tuudittautua siihen ajatukseen, että "ei niitä kukaan enää muista/tiedä asiasta." Noilla heidän hölmöilynsä on iulkisesti tallennettuna nettiin.
milloin tämä hupaisa oksennusohjelma tulee??
Vierailija kirjoitti:
Ne uudet on näyttelijöitä.
Mihin tämä ohjelma näyttelijöitä tarvitsee?
Mainiota, että Suomesta löytyy tämän tason näyttelijöitä, joista kukaan ei ole koskaan kuullut tai joiden kasvot eivät ole kenellekään tutut. 😂
Järkyttävää, ei viihdettä.