Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävä jakso ensi viikon Temptation Islandissa! SPOILER

Vierailija
20.04.2017 |

Uusi pariskunta saapuu. Kiltinoloinen, viaton ja vähän nyhverö pieni poika Nicklas ja isokokoinen rempseä nainen saapuvat pariskuntana saarelle. Ovat seurustelleet 4 vuotta mutta eivät ole koskaan käyneet juhlimassa yhdessä. Selviää, että saarelle lähtö oli naisen, Pauliinan, idea. Pauliina avautuu että ei tiedä haluaako olla Nicklasen kanssa koko loppuelämäänsä.

Tuumasta toimeen ja Pauliina vetää ekana iltana kännit ja nussii Ronin kanssa ainakin suihkussa mutta ilmeisesti myös sängyssä, kolme tuntia. Äänekästä seksiä ja raapii Ronia. Nicklas saa sitten katsella kaiken iltanuotiolla ja pitelee itkua. Jopa muut varatut naiset ja sinkkumiehet ovat ihmeissään Pauliinan menosta eivätkä usko että suhde on edes totta.

Mielestäni alkaa olla jo aika moraalitonta ottaa tuollainen poika ohjelmaan nöyryytettäväksi. Kyllähän heidät on valittu Pauliinan takia ohjelmaan ja on tiedetty mitä on luvassa kun Pauliina pääsee toteuttamaan itseään. Voi tehdä vaikka mitä tämän pojan mielenterveydelle. Sääliksi käy, oli jotenkin ihan eri sarjaa kuin nämä muut varatut miehet ja sinkkunaiset, täysin väärä ohjelma hänelle. Onneksi se yksi sinkkunainen sentään pitää hänelle seuraa ja pitääkin hänestä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs tuossa? Eikö nyt suomalaiset kestä telkkarista katsoa mitä itse tekevät ja aiheuttavat pettäessään? Ihan samalla tavalla ne naapurin Pertit ja Pirjot itkee kun petätte niiden puolisoiden kanssa. Tekopyhyys huipussaan.

Vierailija
2/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sinne lähtee omasta vapaasta tahdostaan. Olen samaa mieltä, että ohjelmaformaatti on ihan väärä tälle nuorelle miehelle, mutta hän on kuitenkin aikuinen ja itse vastuussa valinnoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden olisi pitänyt erota jo muutenkin, koska poitsu ansaitsee paremman naisen. Ehkä tää ohjelma auttaa siinä päätöksessä ja Nicklas löytää häntä enemmän arvostavan naisen. Ikävää silti seurata tällaista julkista toisen nöyryyttämistä telkusta. ;(

Vierailija
4/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohjelman sinkkujen pakko harrastaa seksiä varattujen kanssa, jos nämä sitä haluavat?

Vierailija
5/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on moraalittomin ohjelma, joka televisiosta tulee, ennen kaikkea siksi että osallistujat ovat aivan liian nuoria ja kypsymättömiä eivätkä vielä tajua, mihin päänsä työntävät, ja tuotantoyhtiö käyttää sitä häikäilemättä hyväkseen tuottaakseen skandaalinnälkäisille ihmisille mehevää viihdettä. Ja kyllä, olen tietoinen ohjelman tapahtumista, kun niistä saa lukea joka puolelta, mutta itse ohjelmaa en katso, vaikka muuten olenkin tositeeveen ystävä. Mutta joku raja siinäkin.

Vierailija
6/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koko ohjelma on ihan sairas. Omasta tahdostaan nuo tuonne lähtevät, ja kertoo aika paljon sekä sinkkujen että varattujen lähtijöiden luonteesta.

Vierailija
7/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo koko ohjelma on ihan sairas. Omasta tahdostaan nuo tuonne lähtevät, ja kertoo aika paljon sekä sinkkujen että varattujen lähtijöiden luonteesta.

Julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä!

Vierailija
8/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan sanoa että Temptation Icelandissa vai miten se oli...

Vierailija
9/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kannata niin vakavasti ottaa nuorena seurustelua. Pääasia että käyttää vuorenvarmaa ehkäisyä.

Vierailija
10/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma on tuotantoyhtiön tapa rahastaa yksinkertaista väkeä (osallistujian ja katsojina). 

Kakkea roskaa sitä TV:stä tuleekin ja esimerkkiä tyhmälle nuorisolle.

Presidentti Tarja Halosen pitäsi ehdottomasti puuttua tähän asiaan heti.

Vierailija
11/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on moraalittomin ohjelma, joka televisiosta tulee, ennen kaikkea siksi että osallistujat ovat aivan liian nuoria ja kypsymättömiä eivätkä vielä tajua, mihin päänsä työntävät, ja tuotantoyhtiö käyttää sitä häikäilemättä hyväkseen tuottaakseen skandaalinnälkäisille ihmisille mehevää viihdettä. Ja kyllä, olen tietoinen ohjelman tapahtumista, kun niistä saa lukea joka puolelta, mutta itse ohjelmaa en katso, vaikka muuten olenkin tositeeveen ystävä. Mutta joku raja siinäkin.

Olen hiukan eri mieltä asiasta. Suurin osa osallistujista on kuitenkin yli parikymppisiä, vanhin jopa vähän yli 30-vuotias. Tietenkin parikymppiset ovat nuoria ja kypsymättömiä suhteessa vaikka nelikymppiseen tai viisikymppiseen, mutta kyllä sen ikäinen kykenee jo punnitsemaan valintojensa seurauksia pitkällä tähtäimellä.

En tiedä, minkä ikäinen itse olet, mutta omista 20-vuotissynttäreistä on vielä sen verran lyhyt aika, että rohkenen väittää, ettei suurin osa sen ikäisistä tarvitse enää ns. vanhemman väen holhousta. Moni haaveilee esimerkiksi julkkisurasta tai hakee telkkarista vauhtia omalle yritykselle, nytkin mukana on yksi 21-vuotias kauneudenhoitoalan yrittäjä. Tietysti on niitäkin yksilöitä, jotka ovat ihan hukassa oman itsensä ja elämänsä kanssa, mutta näitä tapauksia löytyy ihan jokaisesta ikäluokasta. Heitä tuskin tonne saarelle huolittaisiin.

Vierailija
12/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiseen siivottomaan ja täysin moraalittomaan iljettävään roskaan ei KENENKÄÄN tule tuhlata kallista elämäänsä.

Ei osallistujana eikä katsojana.

Vierailija
13/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiipahan poika tyttöystävästään uusia asioita ja voi kenties päästä vielä onnellisesti naimisiin

Vierailija
14/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hiukan eri mieltä asiasta. Suurin osa osallistujista on kuitenkin yli parikymppisiä, vanhin jopa vähän yli 30-vuotias. Tietenkin parikymppiset ovat nuoria ja kypsymättömiä suhteessa vaikka nelikymppiseen tai viisikymppiseen, mutta kyllä sen ikäinen kykenee jo punnitsemaan valintojensa seurauksia pitkällä tähtäimellä.

En tiedä, minkä ikäinen itse olet, mutta omista 20-vuotissynttäreistä on vielä sen verran lyhyt aika, että rohkenen väittää, ettei suurin osa sen ikäisistä tarvitse enää ns. vanhemman väen holhousta. Moni haaveilee esimerkiksi julkkisurasta tai hakee telkkarista vauhtia omalle yritykselle, nytkin mukana on yksi 21-vuotias kauneudenhoitoalan yrittäjä. Tietysti on niitäkin yksilöitä, jotka ovat ihan hukassa oman itsensä ja elämänsä kanssa, mutta näitä tapauksia löytyy ihan jokaisesta ikäluokasta. Heitä tuskin tonne saarelle huolittaisiin.

Tässä sen juuri näkee, että parikymppinen katsoo asioita eri näkökulmasta kuin esim. nelikymppinen. Kyllä minäkin pidin itseäni jo 15-vuotiaana tosi kypsänä ja fiksuna ja parikymppisenä opiskelin yliopistossa, mutta näin jälkeenpäin tajuaa, miten kypsymätön sitä vielä silloin olikaan. Eikä esim. "julkkisurasta haaveileminen" ole kyllä mikään aikuisuuden merkki, päinvastoin. Sitä voi siinä iässä vielä kuvitella, että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, ja ehkä se tietyissä piireissä pitääkin paikkansa, mutta suurin osa ihmisistä elää kuitenkin toisenlaisessa maailmassa, missä Seiskaan "pääseminen" ei ole mikään meriitti.

Vierailija
15/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän asia ole ennemminkin niin, ettei tuonne oteta kovin kypsiä ihmisiä.

Vierailija
16/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sen juuri näkee, että parikymppinen katsoo asioita eri näkökulmasta kuin esim. nelikymppinen. Kyllä minäkin pidin itseäni jo 15-vuotiaana tosi kypsänä ja fiksuna ja parikymppisenä opiskelin yliopistossa, mutta näin jälkeenpäin tajuaa, miten kypsymätön sitä vielä silloin olikaan. Eikä esim. "julkkisurasta haaveileminen" ole kyllä mikään aikuisuuden merkki, päinvastoin. Sitä voi siinä iässä vielä kuvitella, että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, ja ehkä se tietyissä piireissä pitääkin paikkansa, mutta suurin osa ihmisistä elää kuitenkin toisenlaisessa maailmassa, missä Seiskaan "pääseminen" ei ole mikään meriitti.

Niin no, 15-vuotias on kyllä huomattavasti kehittymättömämpi kuin vaikkapa 21-vuotias saati 26-vuotias, jonka ikäinen nyt olen. En tietenkään koe olleeni ihmisenä millään tavalla valmis vielä 20-vuotiaana, enkä koe olevani sitä nytkään, mutta ei sen ikäisen ajattelumaailmaa voi myöskään, todellakaan, rinnastaa 15-vuotiaaseen. Eihän 20-vuotias ole enää mikään lapsi, vaikka ajattelu joissain asioissa voi olla hyvinkin lapsellista. Siitä huolimatta 20-vuotias on jo aikuinen, joka kykenee arvioimaan, millaisia seurauksia tällaiseen ohjelmaan mukaan lähtemisellä saattaa olla omalle maineelle ja tulevaisuudelle. Sitä nuoremmatkin joutuvat jo näitä asioita pohtimaan.

Kyllä minusta minkä tahansa ikäinen ihminen voi haaveilla julkkisurasta, onhan meillä siitä todisteena kasa keski-ikäisiäkin "turhia julkkiksia". Ei kaikilla ole eikä kaikissa välttämättä koskaan herää haaveita sairaanhoitajan, opettajan tai vaikkapa poliisin ammatista, eikä se liity välttämättä millään lailla ikään tai kypsyyteen. Itse asiassa, kypsä ihminen osaa arvioida omia kykyjään ja potentiaaliaan realistisesti: eihän kaikista yksinkertaisesti edes ole opiskelemaan tai elämään elämäänsä tavanomaisimpien sosiaalisten normien mukaan. Näille ihmisille Seiskan kannessa keikistely saattaa ihan oikeasti olla se ykkösjuttu, ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen vieläpä viis veisaa siitä, miltä se suurimmalle osalle ihmisistä näyttää tai on näyttämättä.

Toisaalta tämä ohjelma näyttää minusta vaikuttaneen loppujenlopuksi aika vähän osallistujien maineeseen. Kuka enää edes muistaa 1. tuotantokauden kommervenkkejä, ja kenen osallistujien elämää enää riepotellaan otsikoissa lukuunottamatta niitä, jotka ovat tietoisesti julkisuuteen pyrkineet ohjelman jälkeenkin (kuten Rita ja Aki, jotka ovat olleet käsittääkseni sarjan vanhimmat osallistujat)? Ihmiset unohtavat nopeasti.

Vierailija
17/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Tervetuloa Temptation Islandille, juontaja Sami Kuronen toteaa järkyttyneelle nuorelle miehelle."

Repesin.

Vierailija
18/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Tervetuloa Temptation Islandille, juontaja Sami Kuronen toteaa järkyttyneelle nuorelle miehelle."

Repesin.

Minä en. Tuo juontaja on niin hirveä tapaus...sanattomaksi vetää ja niin käy hyvin harvoin.

Vierailija
19/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoa katsomatta voin arvata jo miehen olevan kilttimies

Vierailija
20/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin.

Minä en. Tuo juontaja on niin hirveä tapaus...sanattomaksi vetää ja niin käy hyvin harvoin.

Selitti kaudesta innoissaan, näkee kaiken pahimmankin vain hienona draamana. Todellisuudentajun menettänyt psykopaatti?