Miksi naisille myytävät alusvaatteet on aina jotenkin niin lapsellisen näköisiä?
Siis kaikki ne röyhelöt ja pinkit värit, lapselliset kuviot ja kuvat jne.
Kommentit (6)
Rintaliivejä ostetaan jo esiteineille. Itse ostan mustia yksivärisiä, joissa ei ole mitään hörhelöitä tai pitsejä. Ap taitaa huomata vain tietyt tuotteet hyllyiltä, siihen lienee "hyvä" syy.
No ei kyllä minusta kaikki ole lapsellisen näköisiä. Paitsi jos ostat vain jostain Seppälästä alusvaatteita, niin ehkä sitten on.
Missä ihmeessä asioit, kun tuollaisia näet? Minä ainakin olen huomannut että kaupat ovat sitä beigeä ja harmaanvalkoista tarjontaa ihan täynnä. Upeita liivejä saa hakemalla hakea, enkä tosiaan halua palloja tai kukkia, vaan hehkuvia värejä ja silkkiä. Marks & spenceriltä sai, mutta ovat kys. mallin vissiin lakkauttaneet.
No ihan totta. Mulla on mustat yksiväriset, kuinka lapsellista :O
Tuikitavallisen mustan ja valkoisen jälkeen onkin sit possunvärisiä ja muita pastellimauttomuuksia. Pallokuviot ja muut vastaavat on naurettavia. Ei kukaan voi niitä pitää. Erikoisliikkeisiin en uskalla mennä, kun myyjät kuitenkin tyrkyttää ja seisoo sovituskopin takana Kerran erehdyin nuorena menemään ja myyjä oli tyranni vanha nainen. Hän kärkkyi verhon takana aikansa, ja kiskaisi sen sitten auki. Huusi halventavaan vihaiseen ääneen, että olisit nyt näyttänyt. Olin jo ehtinyt hädissäni pukea päällysvaatteeni.
No onhan niitä jos vaikka minkä näköisiä. Itse suosin koruttomia, yksinkertaisia ja käytännöllisiä alusvaatteita. Mutta kieltämättä jotkut aikuisille naisille suunnatut alusvaatteet ovat lapsellisia. Ehkä niitä sitten ostavat sopivalla tavalla lapselliset tahi lapsenmieliset naiset.