Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain todella eläinrakas ihminen voi sanoa näistä kuvista: "herttaisia kuvia".

Vierailija
20.04.2017 |

Muille nämä ovat kauhistus ja puistatus. Hrrr...

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201704180171142_iq.shtml

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tuossa kohtaa kun tuli koira ja ovi.... 

Se vaan on niin kamalaa että se menee jo komiikan puolelle. 

Vierailija
2/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sipulit kaatanut kisu on kyllä aika söpö. Ja säälittää, kun sitä uhkaillaan. Ja aika huvittava se suihkuverhojen repijä. 

(en ole edes kissaihminen, en haluaisi omaa kissaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi sipulit kaatanut kisu on kyllä aika söpö. Ja säälittää, kun sitä uhkaillaan. Ja aika huvittava se suihkuverhojen repijä. 

(en ole edes kissaihminen, en haluaisi omaa kissaa)

Sillä suihkuverhoa repivällä kissalla oli kyllä aika hauska haara-asento. 😂

Vierailija
4/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten todella eläinrakas.

Vierailija
5/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yks koira ja kolme kissaa, eikä kukaan heistä ole ikinä tuhonnut mitään :) Siksi pystynkin nauramaan noile kuville :D Meillä käynyt hyvä tsägä!

Vierailija
6/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää se kissa joka sai kuulovaurion ja trauman. Poloinen on ollut hädissään.

Vierailija
7/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koira oven kanssa :D Ilme!

Vierailija
8/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On söpöjä ja naurattaa, koska eivät ole omia :D

Vierailija
9/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvikoja :D On tuota tuhoa tullut omaankin kämppään, irtaimistoon lähinnä. Tylsäähän se olis elämä jos ei mitään yllätyksiä koskaan olis.

Mulla on kissat kunnostautunu siinäkin, että pistävät netflix-sarjan pyörimään keskellä yötä ja jos on jäänyt äänet isolle, niin naapurit varmaan kiittää (yritän muistaa laittaa aina äänet pois, varmuuden vuoksi).

Vierailija
10/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kisuja ja tuo oven tuhonnut koira on niin huikee.

Vierailija
11/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pätö romuja rikottu!! Ei varmaan kenenkään talous noista kaadu. :O

Vierailija
12/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ainakin herttanen!

https://uppaa.fi/image/hY6

Vierailija
13/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen kuva oli kyllä tosi söpö.Meillä 3 ragdoll kissaa ja aina vastassa siisti koti.

Ainoat sotkut tehdään me ihmiset.

No meillä kotikin selkeä.

Vierailija
14/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noi ilmeet! 😂😂

"Älä tuijota sokeasti pikkuasioihin. Tärkeintähän on että me rakastamme toisiamme!" 😍💖💕

Vierailija
15/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, herttaisia ovat. Itselläni aivan käsittämättömän hyvin käyttäytyvä kissa, se ei koskaan ole esim pudotellut tavaroita mistään. Oli 7v tullessaan meille eikä aluksi tahtonut käsittää että sen pitää mennä "pöydälle" päästäkseen kulkemaan ikkunasta ulos. En tiedä ymmärsikö selitykseni että "tämä on kaappi, ei pöytä, kaapin päällä saat loikoilla vapaasti, se on sun mesta". Muiden tasojen tai pöytien päälle ei ole pyrkinyt ikinä, vain ikkunan edessä olevalle.

Jyrsijöiden sisälle tuominen ei tietenkään ole tuomittavaa, aina on kehuttu että hieno saalis, syö pois ennen kuin jäähtyy.

Vierailija
16/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan jokin vika kun en tunne mitään eläimiä kohtaan. Olisi kiva, jos voisin. Kaikilla on eläimiä ja laittavat kivoja lenkkeilykuvia ja "hellyttäviä" kuvia facebookkiin. Ei värähdä yhtään niille. Olen kyllä aivan pienestä asti pelännyt niin koiria kuin kissojakin. Tämä on asia, jota aina välillä harmittelen, varsinkin kun tuntuu, että eläimistä kuuluu tykätä.

Vierailija
17/28 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varmaan jokin vika kun en tunne mitään eläimiä kohtaan. Olisi kiva, jos voisin. Kaikilla on eläimiä ja laittavat kivoja lenkkeilykuvia ja "hellyttäviä" kuvia facebookkiin. Ei värähdä yhtään niille. Olen kyllä aivan pienestä asti pelännyt niin koiria kuin kissojakin. Tämä on asia, jota aina välillä harmittelen, varsinkin kun tuntuu, että eläimistä kuuluu tykätä.

Mulla on näin lapsien suhteen, omia ei onneksi ole. Sen sijaan juuri eläimille, varsinkin eläinvauvoille tulee lässytettyä samalla tavalla kuin lapsirakkaat lässyttävät vauvoille :D

18/28 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se stereoiden valopistettä raapinut ja vahingossa äänisäädintä koskenut bilekissa - juttu oli ihan hölmö. Mitä hauskaa eläimen kuulovauriossa on?

Eri asia, jos se oikeasti haluaisi raapia aina namiskat täysille ämyreistä.

Kukkaruukku- ja verhokissa olivat hauskoja. Koira ei, sillä se on todennäköisesti satuttanut anturansa.

Vierailija
19/28 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella eläinrakas ymmärtää tuon koiran suuren ahdistuksen ja hädän ja ei hymähtele tipan tippaa tuolle ovikuvalle. 

Vierailija
20/28 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella eläinrakas ymmärtää tuon koiran suuren ahdistuksen ja hädän ja ei hymähtele tipan tippaa tuolle ovikuvalle. 

Tämä! Koiralla on aivan järkyttävä eroahdistus ja on yrittänyt päästä omistajansa perään ovien läpi.

Kyseinen koira on suomalainen, ja tästä keissistä oli joskus juttuakin jommassa kummassa iltapäivälehdessä. Tavaraa oli tuhottu enemmänkin, mutta oven rikkominen karmeineen taisi vetää pohjat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän