Jos kaikki pieraisevat lentokoneessa yhtäaikaa niin vaikuttaako ajo - ominaisuuksiin?
Kommentit (18)
Heh mutta kysyn noin muuten eikös pieru ole kevyttä ainetta?
Siis eikö teoriassa kone löhtisi nousemaan ilmaa kevyempänä?
Tästähän on olemassa telkkariohjelmakin, Lentoturmatutkinta.
Pongahtaisiko kaikille happinaamari ?
Joo, lentokone saattaa ajautua sivuluisuun ajoradallaan ja mahdollisesti jopa ojaan asti, jos ei lentokoneen kuljettaja tee ratilla korjausliikettä riittävän nopeasti.
ajo-opettaja kirjoitti:
Joo, lentokone saattaa ajautua sivuluisuun ajoradallaan ja mahdollisesti jopa ojaan asti, jos ei lentokoneen kuljettaja tee ratilla korjausliikettä riittävän nopeasti.
Onhan siinä aikaa aika paljon tuulettaa koneesta pierut avaamalla vaikka ikkunat?
Pieruhan on tosi syttyvää ja siellä on sähkölaitteita joten eikö olisi vaarallinenkin tilanne?
Onko täällä insinööriä tai kosmologia miten tuossa kävisi?
Lentokoneen kannalta ei ole merkitystä, onko se kaasu suolessa vai matkustamotilassa.
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneen kannalta ei ole merkitystä, onko se kaasu suolessa vai matkustamotilassa.
No niin tulihan se vastaus ( varmaankin oikea) lopulta . Asia vilpitön.
Kone olisi kuitenkin kevyempi varmaan jos kaikki kävisivät kakalla ja pissillä ennen matkaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä insinööriä tai kosmologia miten tuossa kävisi?
pieraisevatko he kaikki samaan suuntaan samalla hetkellä? ehkä se koneen kurssiin jonkun desimaalin miljoonasosan verran vaikuttaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä insinööriä tai kosmologia miten tuossa kävisi?
pieraisevatko he kaikki samaan suuntaan samalla hetkellä? ehkä se koneen kurssiin jonkun desimaalin miljoonasosan verran vaikuttaisi
Ei se vaikuta jos matkustamossa pieree koska se on suljettu tila niin pierujen ja lentokoneen kokonaisliikemäärä pysyy samana.
Kaikkien pitäisi pieraista avonaisesta ovesta tai ikkunasta ulos mikäli pieruista halutaan konetta liikuttavaa voimaa.
t. Pieruinsinööri
Mielenkiintoisia pohdintoja . Mitenkäs on tuon syttyvyysherkkyyden kanssa, eikö tule tulipalovaaraa??
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia pohdintoja . Mitenkäs on tuon syttyvyysherkkyyden kanssa, eikö tule tulipalovaaraa??
Metaani syttyy paljon vaikeammin kuin esim bensahöyry ja pieru sekoittuu heti peräreijästä ilmaan päästyä niin ettei seos enää syty millään.
Matkustajat pyörtyisivät itse ennemmin pieruihinsa kuin saisivat piertyä matkustamon ilman niin sakeaksi että se palaisi.
t. Pieruinsinööri
pierupierupierupierupierupierupieru :D
Vierailija kirjoitti:
pierupierupierupierupierupierupieru :D
Pruuuuuuh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia pohdintoja . Mitenkäs on tuon syttyvyysherkkyyden kanssa, eikö tule tulipalovaaraa??
Metaani syttyy paljon vaikeammin kuin esim bensahöyry ja pieru sekoittuu heti peräreijästä ilmaan päästyä niin ettei seos enää syty millään.
Matkustajat pyörtyisivät itse ennemmin pieruihinsa kuin saisivat piertyä matkustamon ilman niin sakeaksi että se palaisi.
t. Pieruinsinööri
Eli terroristeille ei ainakaan annettu vinkkiä . Perin on huvittava ajatus sakeasta ilmasta kuitenkin vaikka se johtaisi tulipaloon niin paljon tapahtuisi siinä välissä veikkaan sellaista jota riitelyksi kutsutaan.
Missähän menee ihmisen pierun sietoraja ? Onko mitattu pierubarometrillä? Jossainhan se raja menee? Psyykkinen ja fyysinen?
Onko armeijan käyneillä kokemuksia sietorajan ylityksestä ?
Kyllä, jos kapteeni pyörtyy.