Jos tuntematon taapero sanoo sinulle moi tms. vilkuttaa niin tervehditkö takaisin??
Kommentit (20)
On kyllä kurjaa, kun aika useinkin kanssaihmiset eivät huomaa pienen iloista tervehdystä ja toinen ihmettelee, miksei saa vastakaikua. :-/
iloiset taaperot jotka hymyilevät ja jopa tervehtivät :)))))
Paitsi tietysti oma taapero -joka tekee sitä samaa muille ;)
Mikä sen paremmin piristäisi kassajonossa kun taapero joka kajauttaa Päivää! leveän hymyn kera. Tai morjestaa muuten iloisesti.
Ei haittaa, vaikka äiti on ruma ja lapsella kalju pää ja vino lähes hampaaton hymy.
mutta lasten jälkeen viisaampana ja muuttuneena.. tervehdin! :)
No tietysti siksi, että vauva tai vauvan äiti on ruma.
Onhan kohteliasta moikata takaisin ja hymyillä. Lisäksi antaudun aina irvistely/ilmehtimiskilpailuihin ipanoiden kanssa. :)
Joskus tuntuu niin pahalta kun meidän lapset moikkailevat ja juttelevat, ja jotkut aikuiset katsovat ja näkevät mutta eivät reagoi mitenkään. Olisikohan niin vaikeaa edes vääntää niitä suupieliä vähän ylöspäin tai jotain.
kannattaisi siis ehkä kieltää tuollainen lapselta!
Moikkailevat pikkutenavat on ihania (ja vähän ujommatkin)!
Ja kaikenlisäksi mielestäni se kuuluu hyviin käytöstapoihin, että tervehditään takaisin :)
jos heille tulee joku hullu pedofiili tarjoamaan vaikka karkkia niin varmasti ottavat sen karkin ja lähtevät vielä mukaan
Vierailija:
TUSKIN!
En pidä lapsista, joten en niitä myöskään huomioi.
En oikeen tykkää tunkeilevista lapsista.
Musta ei ole kivaa kun lapset ensin moikkaavat, se on vielä ihan ok, mutta sitten alkavat vääntää jotain jutun juurta, johon en sillä hetkellä ehkä halua vastata. Kuten kysymyksiin mikä mun nimi on, miksi mulla on niin outo nimi, mitä mä teen, minkä ikäinen mä oon, jne.
sillä tavalla, että noteeraa toisen olemassaolon. Minulla ei ole tapana tervehtiä tuntemattomia.
Olet meikäläisen mittapuun mukaan hieman originelli. Kerrotko kuinka tutustut uusiin ihmisiin. Onko sulla joku tuttu mukana? Niinkuin hoitelemassa ne esittelyhommat. Jännää...
" Jos tuntematon taapero sanoo sinulle moi tms. vilkuttaa niin tervehditkö takaisin??"
Oih.. tuollainen taapero saa minulta hymyn ja vilkutuksen/tervehdyksen takaisin :)
Enpä itse asiassa olekaan aikuisella iällä tutustunut uusiin ihmisiin, paitsi työn puolesta.
t.48
Juuri siksi " maalle" muuttanut....