Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stretchfarkut repeävät

Vierailija
20.04.2017 |

Minulla on ollut nyt viimeisen vuoden aikana muistaakseni 4-5 stretchfarkut ja kaikkien "loppu" on ollut samanlainen. Housut repeävät reiden sisäpuolelta vaakasuoraan ja näitä repeämiä tulee 5cm välein 2 kpl. Tämä on käynyt niin Zaran housuille (useat), dr denimeille ja nyt viimeksi ostamilleni saksalaisille kalliimmille farkuille. Muilla kokemusta samasta? Käytännössä kaikki hajoavat 3kk käytön jälkeen. Käytän samoja housuja päivittäin. Onko mitään kestävämpää merkkiä vai onko kaikki housut tällaisia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä homma, mulla ei ole ikinä hajonneet, juurikaan ole edes kuluneet. Henkkamaukkaa, veromodaa lähinnä. Kestäviä ovat olleet ja ovat edelleen.

Vierailija
22/30 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesi mutta vasta parin vuoden käytön jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läskiperse ostaa liian pienet housut, niin tokihan ne repeää. Ja tietysti syyllistetään materiaalia.

Vierailija
24/30 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pessyt ja kuivannut farkkusi ohjeen mukaan? Itselle ei ole käynyt tuolla tavalla ja olen käyttänyt sekä uusia että kirppareilta käytettyinä ostettuja stretch-farkkuja. Jos ostaisin liian suuret farkut, ne alkaisivat valua inhottavasti ja reisiin ilmaantuisivat silloin ne vaakasuorat rypyt. Olen laihtunut yksistä farkuista ulos ja niitä en voi enää pitää edes vyön kanssa, koska niiden persaus roikkuu. Uudet Lee Cooperit ja jotkut halpisketjun käytettyinä ostetut farkut ovat ainakin kestäneet. Eilen ostin käytetyt Lee Cooperit kesäksi. Toivottavasti ongelmasi poistuu jollakin keinolla!

Vierailija
25/30 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokos selvis?

Vierailija
26/30 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen 'Laura Kent'-merkkiset,denim-siniset  strech-farkut kirppikseltä. (En tiedä onko merkki kovin yleinen-tietääkö joku,tai onko muilla?)

Aika mukavantuntuiset jalassa ja kivat kultalanka- &niittikoristeet takataskuissa...

27/30 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin eilen 'Laura Kent'-merkkiset,denim-siniset  strech-farkut kirppikseltä. (En tiedä onko merkki kovin yleinen-tietääkö joku,tai onko muilla?)

Aika mukavantuntuiset jalassa ja kivat kultalanka- &niittikoristeet takataskuissa...

http://www.klingel.fi/farkut-laura-kent-961441/

Klingelin oma merkki

tai heillä myynnissä oleva merkki.

Vierailija
28/30 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa johtua myös reisien mallista. Toisilla hankaavat enemmän yhteen, ei johdu välttämättä edes ylipainosta.

Vierailija
29/30 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme juttu, mulla on aina ollut strechfarkkuja ja en saa niitä rikki millään, vanhimmat lähentelee 10v. Painonapit joskus irtoilevat vyötärltä, olen joihinkin ommellut ihan normaalit napit. Olen ostanut farkkuja milloin mistäkin, useat ovat gina tricosta, hm:stä, tai vero modasta ym. On myös mac-farkkuja sekä very nice merkkiä. Ei ole ollut kovaa kangasta pitkään aikaan paitsi muistona yhdet leviksn 501 ostettu mic macistä v kivi ja kirves

Sulla on todennäköisesti useita farkkuja ja ap:lla 1-3 paria. Kulutus on suurempi jos koko ajan käyttää samoja housuja.

Vierailija
30/30 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pesupuoli on tosiaan oleellista, ei saa pestä liian kuumassa eikä tietenkään laittaa kuivaajaan.