Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ulkomaalaisista juuri virolaiset, venäläiset ja romanialaiset istuvat eniten linnassa Suomessa?
20.04.2017 |
Mikä näitä kansallisuuksia yhdistää? Hmm.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on entisten Neuvostoliiton alueiden lahja Suomelle. Venäläiset ja romanialaiset eivät yllätä, mutta kuinkakohan paljon noista virolaisista Suomessa linnassa istuvista mahtaa olla oikeasti Viron venäläissyntyistä väestöä? Varmaan valtaosa.
Toisaalta tilaisuus tekee varkaan, toisaalta suomalaispoliisista ei selviä pikku lahjuksilla vaan kiinni jäädessä linna kutsuu.
Alue: Aihe vapaa
Niitä on eniten täällä paitsi romanialaisia.