Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokraamani juuri remontoitu asunto on aivan järkyttävässä kunnossa :(

Vierailija
20.04.2017 |

Soitin eilen vuokralaiselle, että tulisin tekemään kartoituksen asunnon nykyisestä kunnosta puolen tunnin päästä. Kun menin paikalle, minua odotti aivan järkyttävä näky!

Asunto oli aivan saastainen, eteisen parketilla hirveät määrät hiekkaa. Koira oli repinyt tapetit eteisestä isolta pinta-alalta ja lattia oli naarmuinen. Komeron lattiassa oli laaja kosteusvaurio.

Olohuoneen lattia täysin piloilla koiran kynsistä. Hiekkaa, pölyä ja karvaa täälläkin joka puolella. Huonekaluissa ei tassuja jotka olisivat suojelleet lattiaa. Koira syönyt väliseinän lasikuitutapettia.

Makuuhuoneen lattialla myöskin kosteusvaurio.

Keittiön uudesta parketissa lommo, kuulemma vuoka tippunut siihen. Joka paikassa likaa likaa likaa. Kylpyhuone haisi järkyttävälle eikä viemäriä ollut puhdistettu. Liesituuletin aivan rasvainen. Toisen makuuhuoneen lukko oli hajalla, eikä ovi pysy enää kiinni.

Asukas saa maksaa uudet tapetit ja lattiat. Lisäksi käskin häntä siivoamaan ja pitämään asunnon sellaisessa kunnossa, että voin tulla tekemään uuden arvion piakkoin.

Ärsyttää, miksi ihmiset ovat tälläisiä sikoja nykyään?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua niin himottaisi hankkia sijoitusasunto, mutta todellisuudessa pääni ei varmaan ikinä kestäisi sitä stressiä kun miettisin, missä kunnossa kämppä mahtaa milloinkin olla. Toki hankkisin jonkin tyydyttäväkuntoisen luukun, en mitään hienoa. Mutta eipä tyydyttäväkuntoisessakaan asunnossa voisi mitään vesivahinkoja ja törkeitä tuhoja sallia.

Vierailija
22/22 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 3 18-21 vuotiasta tyttöä vuokralla. Olivat onnistuneet hajottamaan ties vaikka mitä alle vuoden asumisensa aikana. Itse en saa sellaisia vaurioita aikaiseksi edes 10 vuodessa.

Tämä jälkeen vuokrasin asunnon parille ulkomaalaiselle muslimipojalle. Kerroin heille etten pidä siitä, jos eletään välinpitämättömästi ja hajotetaan paikkoja edes vähäpätöisiltä tuntuvia sellaisia.

Nämä pojat, tai siis miehet noin 25 vuotiaat, eivät rikkoneet mitään.

Koskaan ei tiedä kuka hajottaa paikkoja ja kuka ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme