Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan akateeminen nainen kelpuuttaa amk-miehen?

Vierailija
20.04.2017 |

Varsinkin jos amk-mies ei ole mikään kuus tonnia kuussa ansaitseva myyntimieshuijarikoijari, näiden olen huomannut kelpaavan kyllä naisille hyvin... :D

Mutta mitenköhän on, kelpaako akateemiselle naiselle mies, jolla ei voi kehuskella akateemiselle tyttökaveriporukalle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sääli jos miehen ainoa kehuttava asia on koulutus.

Vierailija
2/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu ikinä, sääty-yhteiskunnassa kun elämme. Samoin ruotsinkieliset saavat lisääntyä vain keskenään, ettei geenit mene pilalle. Amk-mies on kiipijä, jos nai akateemisen vaimon ja samalla naisen arvo laskee ja suku hylkää välittömästi. Perintöä ei kannata jäädä odottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat juuri akateemisen, vaikka et itse ole?

Vierailija
4/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu ikinä, sääty-yhteiskunnassa kun elämme. Samoin ruotsinkieliset saavat lisääntyä vain keskenään, ettei geenit mene pilalle. Amk-mies on kiipijä, jos nai akateemisen vaimon ja samalla naisen arvo laskee ja suku hylkää välittömästi. Perintöä ei kannata jäädä odottamaan.

Lähinnä kai naisten tyttökaverit sitä sääty-yhteiskuntaa pitävät yllä. Niin tässä koulutusasiassa kuin monessa muussakin näkökulmassa. Ikinä en ole miesten kesken kuullut sellaista kusipäistä ja ylimielistä toisten puolisojen arvostelua kuin mitä naiset keskenään harrastavat.

-AP

Vierailija
5/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat juuri akateemisen, vaikka et itse ole?

En "halua juuri" akateemista naista, mutta missä liikun ja tapaan mielenkiintoisia naisia, moni niistä on akateeminen. Mieluiten oikeastaan haluaisinkin amk-naisen, joka olisi kiva ja mielenkiintoinen, niin ei tarvitsisi huolehtia (niin paljoa) tästä aspektista, että naisen tyttökaverit pilaavat kaiken. En kuitenkaan tunne amk-naisia miltään mielenkiintoisilta aloilta, vaan tuntemani amk-naiset on suurin osa jotain tradenomeja, jotka minua ei kiinnosta (kuten ei kiinnosta akateemiset ekonomitkaan).

Vierailija
6/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoinani ajattelin, etten koskaan voisi seurustella miehen kanssa, joka ei opiskelisi/olisi opiskellut yliopistossa. Ammattikorkeataustaisia miehiä työnsin sivuun, hävetti ajatellakin heidän kanssaan olemista, pidin heitä jotenkin alempiarvoisina ja tyhminä. Jossakin vaiheessa kuitenkin ymmärsin elämästä jotakin ja nyt olen ihan vain ammattikoulusta valmistuneen ihanan ja fiksun miehen kanssa. Mielestäni hän on paljon parempi ja fiksumpi kuin yliopistomieheni. Tällä tarkoitan sanoa, että ei, koulutusasteella ei lopulta ole hirveästi merkitystä, fiksuja ihmisiä kuten näköalattomia idioottejakin löytyy kaikkialta.

Vierailija
7/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin otsikoissakin on ollut, monet eivät voi ymmärtää miksi AMK ei ole yhtä arvostettu kuin yliopisto. Korkeakoulujahan ne molemmat ovat.

Vierailija
8/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan tunne amk-naisia miltään mielenkiintoisilta aloilta, vaan tuntemani amk-naiset on suurin osa jotain tradenomeja, jotka minua ei kiinnosta (kuten ei kiinnosta akateemiset ekonomitkaan).

Minusta sinä itse kuulostat arvioivan ihmisiä sen koulutustaustan perusteella paljon enemmän kuin eläjät keskimäärin.

Vierailija
9/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan tunne amk-naisia miltään mielenkiintoisilta aloilta, vaan tuntemani amk-naiset on suurin osa jotain tradenomeja, jotka minua ei kiinnosta (kuten ei kiinnosta akateemiset ekonomitkaan).

Minusta sinä itse kuulostat arvioivan ihmisiä sen koulutustaustan perusteella paljon enemmän kuin eläjät keskimäärin.

En pidä liikealan naisista. Sillä ei ole erityisemmin mitään tekemistä alan opiskelujen eikä varsinkaan opiskelujen vaativuuden kanssa, vaan sen kanssa millaisia ihmisiä alalla työskentelee. Toki poikkeuksia aina löytyy, en sitä sano, mutta pääsääntöisesti liikealan naiset ovat persoonina sellaisia, ettei kiinnosta.

- AP

Vierailija
10/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen naien, ja miehelläni on nykyistä AMK:tasoa vastaava koulutus.

Lähipiiristäni löytyy pitkään (vielä pidempään kuin me) yhdessä ollut pari, joista nainen on DI ja mies oppisopimuskoulutuksen käynyt metallimies.

Vierailija
11/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen nainen ei edes kelpuuta mua, akateemista miestä. Ei ne kelpuuta kuin huippumiehiä tai ovat mieluummin yksin. EI kannata

Vierailija
12/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kulttuurihistoriasta/naistutkimuksesta/kielistä/younameit kiinnostunut nainen voi hyvinkin olla valinnut opiskelualansa tulevaa työllistymistä ajatellen, ei intohimonsa perusteella. Jos tietää olevansa hyvä pyörittelemään numeroita, voi hyvinkin hakeutua lukemaan liiketaloutta, koska laskentatoimi ja kirjanpito menevät näppärästi kaaliin ja työllistyminen on huomattavasti varmempaa, kuin yliopistosta valmistuneena tutkijana. Intohimojaan ehtii toteuttaa vapaa-ajalla. Tutustu ihmiseen muutenkin kuin käyntikortin perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi