Saako vieraalla paikkakunnalla mennä lääkäriin?
Olen sairastellut tässä todella pitkään, koska ilmeisesti saan uuden tulehdustartunnan aina mieheltäni (olen 99% varma että hän on vain oireeton kantaja) kun tapaamme. Mies on kuitenkin lääkärikammoinen, ja minulla alkaa tässä myötätunto ja kärsivällisyys loppua kun hän kyllä aina lupaa hoitavansa asian ja menevänsä lääkäriin (asumme eri kaupungeissa kaukana toisistamme) mutta ei ikinä mene. Minä en jaksaisi enää yhtäkään antibioottikuuria enkä aloittaa riitaa asiasta, joten voinko pistää miehen omassa kaupungissani omalle lääkärilleni kun voin täällä katsoa että tulee oikeasti mentyä sinne. Onko täällä sairaanhoitajia tms paikalla, tiedättekö onko esim joku pikatesti mahdollinen jotta saataisiin ainakin varmuus siihen, että mies on se minun tautini "aiheuttaja"? Ja joo, tiedän että mies kuulostaa tässä asiassa nyt ihan ihme pelleltä. Ajattelin sanoa sille seuraavaksi että jos asia ei hoidu en suostu sitä ennen häntä enää tapaamaan (enkä varmasti ainakaan koskemaan). Kyse on kuitenkin ihan perus tulehdusbakteerista eikä mistään vakavasta. Luulen että mies pelkää itse pahempaa ihan turhaan, ja on siksi niin vastahakoinen... Huoh.