Mitä teette vappuna? Ja mitä syötte?
Erityisesti aikuisten suunnitelmat kiinnostaa 😊😊😊
Itselläni on suunnitteilla lähteä terassille mikäli sää sallii. Vappupåivånä mennään ystävien kanssa brunssille.
Kommentit (29)
Lapsi haluaa varmaan grillata ja itse haluan tehdä munkkeja. Lapselle vappupallo lisäksi ja karkkia. Saa mieskin muutaman haluamansa oluen. Ulkoillaan ja katsotaan elokuvia, eiköhän se riitä.
Ja kaikki piknikille puistoihin menevät muistavat varmaan tänä(kin) vuonna ottaa roskapussin mukaansa...
Vappuna kuoharia ja tippaleipiä aamiaiseksi :)
Sitten vapputorille ja vappulounaalle ravintolaan ja jos aurinko paistaa niin vielä terassille kotimatkalla.
Mennään mökille teinin kanssa. Hän itse toivoi. Grillataan. Skumppaa juodaan sekä aattona että vapunpäivänä mutta kohtuudella. Fresitaa vasta kesä-heinäkuussa. Olemme alkaneet ostaa pienempiä skumppapulloja koska tavallinen on turhan iso kahdelle.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi haluaa varmaan grillata ja itse haluan tehdä munkkeja. Lapselle vappupallo lisäksi ja karkkia. Saa mieskin muutaman haluamansa oluen. Ulkoillaan ja katsotaan elokuvia, eiköhän se riitä.
Sinäkö ihan annan luvan? Että lapselle karkkia ja... nooh, saakoon mieskin nyt vähän kaljanannaa, kun onhan sentään vappu. MUTTA EI KAHTA ENEMPÄÄ!
Syön itsepaistettuja munkkeja ja juon simaa. Minnekään tuskin lähden koska vappuna sataa lunta/räntää/vettä niinkuin yleensäkin.
Vappua vietetään ihan omalla porukalla kotona.Sään salliessa vietetään aikaa ulkona kukkapenkkejä rapsutellen ja haravoiden. Silloin ruoka on jotain grillattua. Mikäli taivaalta sataa pieniä akkoja, nökötetään sisällä ja teen varmaankin voileipäkakun.
Munkkeja paistan joka tapauksessa ja siman laitan tulemaan nyt viikonloppuna.
Ei varmaan mitään. Grillattaisiin ellei täällä olisi 2m lunta ja lisää tulee
Ootpa jotenkin ankean oloinen ihminen...