Tulin juuri pojan koululle ja melkoinen sokki päällä
Sain soiton töihin, että poika on saanut "köniin " koulumatkalla. Nukkuu, tai ainakin on nyt silmät kiinni tuossa terkkarin laverilla ja minä istun ja odotan, poliiseja. Rehtorikin kävi tässä, mutta menee kuulemma hänen toimialueensa ulkopuolelle sillä pahoinpitelijät ovat ilmeisesti toisesta koulusta. Pojalla on silmä mustana, nenä veressä, housun polvet rikki. " "jotkut jätkät" olivat kuulemma tukkineet yllättäen tien ja tulleet päälle kohdassa jossa koulureitti oikaisee metsän läpi ja pyörää pitää taluttaa , ihan ventovieraat pojat . Oli kompuroinut koulun pihaan ja talutettu välittömästi sisälle, luultu ensin että kaatui pyörällä...
En pysty nyt.. miten näin voi käydä?!
Kommentit (125)
Tsemppi äiti! Älä anna periksi. Tekijöistä kannattaa laittaa tuntimerkit kiertämään. Yritä olla rauhallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän huuhteluaineen tuoksusta, voi hittolainen.
Ehkäpä, meissä kaikissa asuu pieni wt - aika suloista.
Minustakin huuhteluaineen tuoksu on hyvä. Käytän aina pyyhkeisiin ja petivaatteisiin :D.
Kiva, että löytyi nyt oma porukka! Tupakkaa en kyllä polta, eikä ole tatuointeja, enkä edes kiroile ja asun omistusasunnossakin. Olen kai tällainen "wt-piirteinen ", kun on tuo huuhteluaine ;).
Älä käytä pyyhkeisiin! Imuteho heikkenee.
Minusta froteepyyhkeet tulevat pehmeiksi, karheus häviää, kun panee pikkusen huuhteluainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kamala. Tsemppiä.
Kiitos. itkettää ja on kamala olo. Yritin soittaa äidilleni mutta ei vastannut. miehelle laitoin tekstiviestin, ei meitä molempia tässä tarvita..
a.p
Kuka lapsen vanhempi on? Anteeksi, mutta hieman hassua. Soitat äidillesi, mutta mies saa vain tekstiviestin, että hänen oma lapsi on hakattu. Siinäpä reilukerho kokoontuu jälleen.
aika monessa työpaikassa ei pysty vastaamaan puheluihin kesken kaiken...
Se on isän itsensä päätettävissä pystyykö vastamaan vai ei.
Kirurgi kesken leikkauksen? Kuka tahansa kesken toisen puhelun? Kun siitä puhelimen näytöstä ei näy, että se henkilökohtainen puhelu olisi tärkeä....Tai yleensä palavereissa puhelimet on tapana pitää äänettömällä. Oletko lapsi vain muuten vain yksihkertainen?
Tää on kuitenkin ehkä provo. Tällaista tapahtui oikeasti syksyllä ja siitä on haluttu. Nää on näitä huomionhakijoita. Yhdellä palstalla yksi kehitti tarinan ja sitten vastauksia tuli samasta ip-osoitteesta. Mua vieläkin risoo se tyttö, joka väitti olleensa Konginkankaan onnettomuudessa ja nostelleensa paperirullia pois ihmisten päältä. Tuhannen kilon rullia, just joo. Sasi hirveät empatiat ja viestit kiertämään, vaikka me, jotka olemme ne paperirullat läheltä nähneet, todellakin tiedämme, ettei niitä pikkutyttö nostele eikä edes aikuisen miehen avulla.
Ei oo totta!!! Voi lapsiparka!!! Toivottavasti tekijät saadaan kiinni.