Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin juuri pojan koululle ja melkoinen sokki päällä

Vierailija
20.04.2017 |

Sain soiton töihin, että poika on saanut "köniin " koulumatkalla. Nukkuu, tai ainakin on nyt silmät kiinni tuossa terkkarin laverilla ja minä istun ja odotan, poliiseja. Rehtorikin kävi tässä, mutta menee kuulemma hänen toimialueensa ulkopuolelle sillä pahoinpitelijät ovat ilmeisesti toisesta koulusta. Pojalla on silmä mustana, nenä veressä, housun polvet rikki. " "jotkut jätkät" olivat kuulemma tukkineet yllättäen tien ja tulleet päälle kohdassa jossa koulureitti oikaisee metsän läpi ja pyörää pitää taluttaa , ihan ventovieraat pojat . Oli kompuroinut koulun pihaan ja talutettu välittömästi sisälle, luultu ensin että kaatui pyörällä...

En pysty nyt.. miten näin voi käydä?!

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa kehoitan kuin tuossa toinen kirjoittaja eli nyt heti lääkärille, joka kirjaa pahoinpitelyvammat. Poliisit kysyvät AINA lääkärinlausuntoa, jossa arvioidaan vammojen vakavuutta.

Menkää pojan kanssa lääkäriin. Ihan oikeasti.

Vierailija
102/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mckola kirjoitti:

Olette kaikki helvetin typeriä mulkkuja kun ulisette ja valitatte tulkaa työntämään nyrkki anukseeni!

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö poika pitäisi viedä välittömästi sairaalaan? Varmasti aivotärähdys! Poliisit tulee sitten sinne!

Rehtori on ihan v***un törppö. Miksei se ottanut tuota tilannetta hoitaakseen? Sähän olet aivan shokissa!

Nyt sairaalaan, ambulanssilla!

Nyt en ymmärrä miksi sen rehtorin pitäisi ottaa asia hoitaakseen? Pahoinpitely on poliisiasia ja tekijät eivät ole hänen koulunsa oppilaita. Toki varmasti sen verran on mukana selvittelyssä että vakuutusasiat saadaan kuntoon kun on tapahtunut koulumatkalla. Mitähän poliisitkin ajattelisivat jos reksi menis tuohon tutkintaan sotkemaan.

Vierailija
104/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua vieläkö ne on siellä terkkarilla. klo on 21.

Vierailija
105/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vittua vieläkö ne on siellä terkkarilla. klo on 21.

Ketkä "ne"?

Vierailija
106/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sähän tossa just eniten kärsit.

Vierailija
107/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän huuhteluaineen tuoksusta, voi hittolainen.

Ehkäpä, meissä kaikissa asuu pieni wt - aika suloista.

Minustakin huuhteluaineen tuoksu on hyvä. Käytän aina pyyhkeisiin ja petivaatteisiin :D.

Kiva, että löytyi nyt oma porukka! Tupakkaa en kyllä polta, eikä ole tatuointeja, enkä edes kiroile ja asun omistusasunnossakin. Olen kai tällainen "wt-piirteinen ", kun on tuo huuhteluaine ;).

Vierailija
108/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pyydä MRI kuvaus päähän. Omalla lapsella vastaavassa tilanteessa verenvuoto aivoissa joka selvisi vasta 7 vuoden kuluttua. Pysyvät näköhäiriöt, päivittäiset päänsäryt jne. Lapset on julmia. Oma lapseni joutuu kärsimään koko elämänsä toisen lapsen tekemisistä.

Vierailija
109/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin isoa shokkia, etteikö välitön jako palstalle sitä lieventäisi. 

Vierailija
110/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa aivokuvat magneetilla. Jos ei julkisesta saa niin yksityiseltä. Ettei oo mitään aivovammaa tullut.

Vierailija
111/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuhan on jo eiliseltä, mutta hyvänen aika, ei lapsen saa antaa nukkua tuollaisessa tilanteessa, vaan pitää pitää hereillä. Terkkakin kyllä tämän tietää, ja ambulanssi on tuossa tilanteessa ensisijainen odotettava, eikä poliisi. Siksi valitettavasti epäuskottava tarina jälleen kerran.

Vierailija
112/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan nyt ihan suoraan tämän asian mun peruskouluajoilta. Olin siis Lempäälän Sääksjärven koulussa aikoinaan. Mua kiusattiin koko peruskoulun ajan, jätettiin ulkopuolelle, sanottiin helvetin törkeitä asioita kerran jopa yksi luokkalainen jonka vieressä istuin pisti mua kynällä verisuoneen koska mun käsi sattui olemaan hänen pöydällään. Yläasteella sain aluksi kavereita, mutta heti kun he alkoivat kaveeraamaan vanhojen luokkalaisteni kanssa menetin nekin. He jättivät samantein mut porukan ulkopuolelle. Ei siinä, selvisin siitäkin ja sain myöhemmin kavereita toisesta porukasta. Kiusaaminen ei siltikään loppunut. Eräs muija (koska sana tyttö tai nainen olisi liian kauniisti sanottu) oli kaikista pahin. Olin lähdössä kerran koulusta ja hän oli heittänyt mun kengän johkin roskikseen. Soitin itkien äidilleni, etten löydä mun kenkää. Tiesin heti kuka oli teon takana ja äitini otti tähän kusipäähän yhteyttä. Hän, helvetin alaikäinen idiootti, huoritteli mun äitiä ja haukku sen aivan pystyyn. Seuraavana päivänä mentiin rehtorin luo ja kerroin kuinka tää mulkku terrorisoi muitakin lapsia mm. uhkailemalla että polttaa heidän hiukset jos he eivät tule hänen kanssaan tupakkanurkalle vahtimaan ettei opettajat tule. Tuloksetta. Rehtoria ei kiinnostanut. Kerran olin kirjastossa ja kun lähdin sieltä, ulkona oli kauhea lauma ihmisiä. Tunsin heidät kaikki. Yksi oli juuri tämä idiootti, joka oli jo aiemmin tehnyt mulle pahaa. Hän kävi käsiks ja pahoinpiteli. Mulla lähti älytön määrä hiuksia, jaloissa oli mustelmia ja ennen kaikkea mulla oli henkisiä traumoja. Rehtori ei tehnyt tässäkään vaiheessa mitään.. Käräjäoikeus teki. Hän kulki koko sen 9 luokan ajan jonkun avustajan kanssa ja joutui laitokseen tuon tapauksen jälkeen. Kouluihin on turha luottaa. Naurattaa, kun tuo Sääksjärven koulu on julistettu joksku kouluks missä ei ole kiusaamista. TEKOPYHÄÄ! Samat ongelmat jatkui mun veljen kohdalla, kun se koko koulu, henkilökunta mukaan lukien, terrorisoi häntä. Tuli aina itkuisena ja stressaantuneena kotiin. Hän pääsi sitten enkkuluokalle ja on nyt oikein tyytyväinen ja aina iloisella päällä. Joten vanhemmat, tehkää te asialle jotain koska koulu ei ikinä tule puuttumaan mihinkään. 

Vierailija
113/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin vähä ekan sivun juttuja.  Mistä nää pallopäät löytyy tänne palstalle ihan tosissaan jakamaan neuvoja näille provoilijoille?

Ihan oikeesti, jos tapaus olisi totta, niin äitikö ensitöikseen kysyisi neuvoa palstamammoilta...

Kiva että oli ihan miehelleen kuitenkin ehtinyt palstailun välissä laittamaan tekstarin. :)

Urpot!

Kai se on pakko alkaa kokeilla erilaisiaidioottiprovja ja naureskella sitten auttavaisille viisaille. Miten olisi: apua putosin jäihin eikä mitään tässä lähellä ja virta imee mua kohti voimalan turbiinia. Mitä pitäisi tehdä  anyone?

Ja sitten muutaman vastauksen jälkeen vielä lisää vettä myllyyn. En osaa uidakaan kunnolla ja vaatteet painaa kauheesti. Miehelle laitoin kyllä messengerillä viestin äsken.

Vierailija
114/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kannustavaa sanottavaa, parempi olla ilkeilemättä. Se vain, että minkälaiset kohdunkantotelineet edes tekee lapsia, kun eivät halua kasvattaa lapsiaan kunnioittamaan muita ihmisiä.

Kiusaajien äidit? Palstan taso on sitä että täältäkin teitä löytyy.

Vierailija
115/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#triggered kirjoitti:

Hei mammat, jotka käytätte termiä "white trash". Olen netissä paljon pyörivä nuori ja mikään ei ikäiselleni satu korvaan niin paljon kuin millenial-sanaston epäironinen väärinkäyttö.

Termiä on käytetty jo 1830-luvulla, että en sitä ihan "millennial-sanastoon" laskisi...

Vierailija
116/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pystyt palstailee. Jos tää olis totta niin tiedäthän, että se olis rehtorin toimialueen ulkopuolella vaikka tekijät olis samasta koulusta. Väkivalta on poliisin asia aina.

Minun on pakko.. puhua jonkun kanssa.  tai edes kirjoittaa. Tehdä jotain. voi hitto. mun lapsi makaa tuossa! 

a,p

Sairaalaan!

Jos kerran tajunnan tila on laskenut. Älä odottele.

Vierailija
117/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjuhan on jo eiliseltä, mutta hyvänen aika, ei lapsen saa antaa nukkua tuollaisessa tilanteessa, vaan pitää pitää hereillä. Terkkakin kyllä tämän tietää, ja ambulanssi on tuossa tilanteessa ensisijainen odotettava, eikä poliisi. Siksi valitettavasti epäuskottava tarina jälleen kerran.

Näin opettajan näkökulmast muutamassa yksityiskohdassa tämä meni pieleen: lapsi "nukkuu" terkkarin luona vakavan päävamman vuoksi eikä ole ambulanssissa matkalla lähimpään päivystävään sairaalaan. Siellä  odotetaan kännykkään näpytellen poliisia - mikäei oikeastaan ole epäuskottavaa nettiriippuvaisen av-mamman kohdalla. Oikeassa elämässä terkkari soitti ambulanssin hyvin mitättömän nilkkavamman vuoksi.

Pieleen meni siinäkin, että rehtorin mielestä ei kuulunut hänen toimivaltaansa.

Vierailija
118/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#triggered kirjoitti:

Hei mammat, jotka käytätte termiä "white trash". Olen netissä paljon pyörivä nuori ja mikään ei ikäiselleni satu korvaan niin paljon kuin millenial-sanaston epäironinen väärinkäyttö.

Termiä on käytetty jo 1830-luvulla, että en sitä ihan "millennial-sanastoon" laskisi...

Kyllä tämä käsite on SUOMESSA erittäin tuoretta sanastoa.

Vierailija
119/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2888 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulullahan on vakuutus joka koskenee myös koulumatkoja.  Eli lääkärimaksut ja vaatteet ym.  pitäisikö koulun vakuutuksen maksaa ne.  Luulempa että pitää.  Lapselleni kerran sattui  koulumatkalla vahinko ja vakuutus maksoi lääkäri-ym maksut.   Maksanee tällaisen hyökkäyksenkin????  Jos tulee myöhemmin ongelmia kannattaisi käyttää terveyskeskuksessa lääkärillä nyt  sitä varten.  Ainakin vakuutus vaatii aina lääkärissäkäynnin.  Mainaan murtumia tms.

Ei makseta Tampereella koulussa tai koulumatkalla tapahtuneita tapaturmia.

Kokemusta kahdesta jutusta. Ottaakaa vaikka vain tapaturmavakuutukset, eivät ole kalliita, sairauskuluvakuutusten maksut on pilvissä.

Miksi sinä valehtelet, kun asia on tarkistettavissa finlexista?

Perusopetuslain (21.8.1998/628) 29§:n  viimeinen momentti:

"Koulun opettajan tai rehtorin tulee ilmoittaa tietoonsa tulleesta koulussa tai koulumatkalla tapahtuneesta häirinnästä, kiusaamisesta tai väkivallasta niihin syyllistyneen ja niiden kohteena olevan oppilaan huoltajalle tai muulle lailliselle edustajalle."

Saman lain 34 §: 

Tapaturman hoito ja terveydenhuolto

Koulussa tai muussa opetuksen järjestämispaikassa, koulumatkalla ja majoituksessa sattuneen tapaturman hoito on oppilaalle maksuton.

Vierailija
120/125 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän huuhteluaineen tuoksusta, voi hittolainen.

Ehkäpä, meissä kaikissa asuu pieni wt - aika suloista.

Minustakin huuhteluaineen tuoksu on hyvä. Käytän aina pyyhkeisiin ja petivaatteisiin :D.

Kiva, että löytyi nyt oma porukka! Tupakkaa en kyllä polta, eikä ole tatuointeja, enkä edes kiroile ja asun omistusasunnossakin. Olen kai tällainen "wt-piirteinen ", kun on tuo huuhteluaine ;).

Älä käytä pyyhkeisiin! Imuteho heikkenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän