Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin juuri pojan koululle ja melkoinen sokki päällä

Vierailija
20.04.2017 |

Sain soiton töihin, että poika on saanut "köniin " koulumatkalla. Nukkuu, tai ainakin on nyt silmät kiinni tuossa terkkarin laverilla ja minä istun ja odotan, poliiseja. Rehtorikin kävi tässä, mutta menee kuulemma hänen toimialueensa ulkopuolelle sillä pahoinpitelijät ovat ilmeisesti toisesta koulusta. Pojalla on silmä mustana, nenä veressä, housun polvet rikki. " "jotkut jätkät" olivat kuulemma tukkineet yllättäen tien ja tulleet päälle kohdassa jossa koulureitti oikaisee metsän läpi ja pyörää pitää taluttaa , ihan ventovieraat pojat . Oli kompuroinut koulun pihaan ja talutettu välittömästi sisälle, luultu ensin että kaatui pyörällä...

En pysty nyt.. miten näin voi käydä?!

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stacey89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stacey89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nk. WT-väkeä? Se voi olla yksi laukaiseva tekijä tälläisissä äkillisissä väkivaltatapauksissa. Missäpäin Suomea?

Hitto, että tuo wt-väki- haukkuminen ärsyttää! Näkyykö se ulospäin jo koululaisistakin?

Tuo wt-nimittely se vasta on kunnon kiusaamista.

Eihän tuossa ketään haukuttu. Kysyttiin vaan, että oliko wt-väkeä. Ja kyllä, se näkyy myös koululaisista onko vanhemmat wt, vai ei. Esim. juurikin vaatteista, polkupyörästä, hajusta yms.

Kysyttiin, että "oletteko nk.WT-väkeä, siis ap:n poikaa tarkoitettiin  ja  siksi mahdollisesti kiusattiin? Kerro minulle miltä wt-lapsi näyttää ja haisee? Kiitos.

No ulkonäössä on monta seikkaa. Mainittakoon nyt vaikka kuoma-kengät liian vanhalla lapsella. Hajuna nyt vaikka esim. kalakeiton ja homeen haju.

Saanko kysyä, oletko isä, äiti vai joku koululainen?? Järkkyä nimittäin, jos aikuinen kirjoittaa tuota, mitä kirjoitit.

Kyllä hometta tai ruuan hajua varmempi merkki on huuhteluaineen lemu. Ruoka kun on mikroeineksiä ja vuokrakämpät harvemmin on homeessa.

Vierailija
82/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stacey89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stacey89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nk. WT-väkeä? Se voi olla yksi laukaiseva tekijä tälläisissä äkillisissä väkivaltatapauksissa. Missäpäin Suomea?

Hitto, että tuo wt-väki- haukkuminen ärsyttää! Näkyykö se ulospäin jo koululaisistakin?

Eihän tuossa ketään haukuttu. Kysyttiin vaan, että oliko wt-väkeä. Ja kyllä, se näkyy myös koululaisista onko vanhemmat wt, vai ei. Esim. juurikin vaatteista, polkupyörästä, hajusta yms.

Kysyttiin, että "oletteko nk.WT-väkeä, siis ap:n poikaa tarkoitettiin  ja  siksi mahdollisesti kiusattiin? Kerro minulle miltä wt-lapsi näyttää ja haisee? Kiitos.

No ulkonäössä on monta seikkaa. Mainittakoon nyt vaikka kuoma-kengät liian vanhalla lapsella. Hajuna nyt vaikka esim. kalakeiton ja homeen haju.

:D En tiennyt olevani wt vain koska minulla on Kuomat! Ne ovat todella lämpimät kovillakin pakkasilla. Ja olen muuten 47-vuotias. :D Ohis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö väittää, että on olemassa jokin määrätty ryhmä lapsia, joita saakin kiusata? Ja että se oikeastaan onkin ihan näiden lasten oma syy. Tai ainakin vanhempien.

Vierailija
84/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt;n tunnistaa siitä että lapset pahoinpitelee toisia, ja vanhemmat miettii, että jospa sillä uhrilla oli vääränlaisen kengät.

Vierailija
85/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä laitettaisi nukkumaan jos verenvuoto päässä tai aivotärähdys.

Vierailija
86/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona. Ambulanssi kävi  koululla  ja tarkistivat voinnin, eivät nähneet aihetta viedä sairaalaan.  terkkaria kyllä moitittiin siitä, että heti olisi pitänyt  soittaa ambulanssi ja sitten vasta vanhemmille! No joka tapauksessa, pyöräilykypärä suojasi päätä, pahiten osui kasvoihin mutta mitään ei näytä murtuneen...  teko  ei myöskään kestänyt kauan, ehkä 5 min . ap

Pojallasi saattaa olla aivoverenvuoto. Kerroit että hän "nukkui", eli hänen tajunnantasonsa oli alentunut. Jo pelkästään sen takia hänet pitäisi viedä sairaalaan vähintään lääkärin tutkittavaksi ja mahdollisesti pään kuvaukseen.

Valitettavasti on omassa lähipiirissä tapaus, että isku päähän aiheutti aivoverenvuodon. Ambulanssi ei nähnyt aihetta viedä potilasta mihinkään. Laastari päähän riitti. Uhri kuoli myöhemmin aivoverenvuotoon.

Vierailija
87/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö väittää, että on olemassa jokin määrätty ryhmä lapsia, joita saakin kiusata? Ja että se oikeastaan onkin ihan näiden lasten oma syy. Tai ainakin vanhempien.

Luulen että yrittää väittää että on olemassa ryhmä lapsia jotka potkivat toisia koska voivat pahoin kotioloista johtuen. Eli ovat niitä huuhteluaineelle haisevan kodin lapsia.

Vierailija
88/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mammat, jotka käytätte termiä "white trash". Olen netissä paljon pyörivä nuori ja mikään ei ikäiselleni satu korvaan niin paljon kuin millenial-sanaston epäironinen väärinkäyttö.

White trash

A derogatory term typically used for southern white people. Traits of white trash include a bent towards chauvinism, racism, bigotry, conservatism, protestant Christianity, country music and beer.

White Trash people also tend to be self-righteous, ignorant, lazy, illiterate and cheap.

"That white trash customer just told me off because he assumed the item he bought was half of what it actually is"

Mitä olen täällä huomannut, niin sanaa käytetään kuvaamaan köyhiä ja vähän koulutettuja. Termin merkitys ei kuitenkaan ole aivan se. Termi "white trash" kuvaa teitä, "hyvin koulutetut" rasistit jotka haluatte kuulostaa moderneilta (ja amerikkalaisilta). Käytätte termiä haukkuaksenne köyhiä, mutta sanaa käyttämällä annatte itsestänne paljon huonomman kuvan kuin niistä, joita yritätte pilkata. Termi leimaa teidät ahdasmielisiksi rasisteiksi. Ette termiä käyttämällä kuulosta sen fiksummalta, kuin uutistoimittajat jotka käyttävät sanaa "selfie" synonyyminä valokuvalle. :'D

Vierailija
89/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stacey89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kerro minulle vielä, kuka tämän luokittelun tekee ja puhuvatko lapset toisistaan wt-lapsina? Olen nähnyt tämän nimittelyn vain täällä av-palstalla.

Muutaman vuoden päästä lapsetkin tunnistavat wt-nimityksen ja käyttävät sitä kiusaamistarkoituksessa. Kotoa monet lapset ne pahimmat haukkumanimet oppii.

Vierailija
90/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#triggered kirjoitti:

Hei mammat, jotka käytätte termiä "white trash". Olen netissä paljon pyörivä nuori ja mikään ei ikäiselleni satu korvaan niin paljon kuin millenial-sanaston epäironinen väärinkäyttö.

White trash

A derogatory term typically used for southern white people. Traits of white trash include a bent towards chauvinism, racism, bigotry, conservatism, protestant Christianity, country music and beer.

White Trash people also tend to be self-righteous, ignorant, lazy, illiterate and cheap.

"That white trash customer just told me off because he assumed the item he bought was half of what it actually is"

Mitä olen täällä huomannut, niin sanaa käytetään kuvaamaan köyhiä ja vähän koulutettuja. Termin merkitys ei kuitenkaan ole aivan se. Termi "white trash" kuvaa teitä, "hyvin koulutetut" rasistit jotka haluatte kuulostaa moderneilta (ja amerikkalaisilta). Käytätte termiä haukkuaksenne köyhiä, mutta sanaa käyttämällä annatte itsestänne paljon huonomman kuvan kuin niistä, joita yritätte pilkata. Termi leimaa teidät ahdasmielisiksi rasisteiksi. Ette termiä käyttämällä kuulosta sen fiksummalta, kuin uutistoimittajat jotka käyttävät sanaa "selfie" synonyyminä valokuvalle. :'D

Mutku kieli muuttuu ja sillee.

Vierailija
91/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohis. Mun pojan sormea väännettiin koulussa. Ei menty heti lääkäriin, myöhemmin mentiin, kun edelleen vaivasi. Lääkäri ohjeisti, että pitäisi heti käydä vastaanotolla ja kuvilla. Ja sen takia, että on todisteet, jos myöhemmin tulee vaivoja.

Vierailija
92/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stacey89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stacey89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis höpö höpö. Wt:n tunnistaa juurikin voimakkaasti hajustetun pesuaineen löyhkästä, satojen metrien päästä haistaa jos on tuuli oikeasta suunnasta. Ja tämä on ihan tosi.

Vierailija
93/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stacey89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stacey89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis höpö höpö. Wt:n tunnistaa juurikin voimakkaasti hajustetun pesuaineen löyhkästä, satojen metrien päästä haistaa jos on tuuli oikeasta suunnasta. Ja tämä on ihan tosi.

No eikä ole. Mieheni perhe on kaukana WT:stä ja silti perheen äiti lurauttaa vähän liikaa huuhteluainetta koneeseen. Huuhteluaineen voimakas haju johtuu useammin siitä, että

a) ei osata annostella, koska ei ole luettu annostusta purkin kyljestä tai annostellaan noin-mitalla ja joka kerta vähän enemmän

b) oma nenä on turtunu

Ei siitä että on wt.

Vierailija
94/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lapsesi puolustanut itseään?

Vierailija
95/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen äiti tällaisessa tilanteessa kirjoittelisi vauvapalstalle? Provohan tämä... tai käsittämättömän idiootti äiti...

96/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulullahan on vakuutus joka koskenee myös koulumatkoja.  Eli lääkärimaksut ja vaatteet ym.  pitäisikö koulun vakuutuksen maksaa ne.  Luulempa että pitää.  Lapselleni kerran sattui  koulumatkalla vahinko ja vakuutus maksoi lääkäri-ym maksut.   Maksanee tällaisen hyökkäyksenkin????  Jos tulee myöhemmin ongelmia kannattaisi käyttää terveyskeskuksessa lääkärillä nyt  sitä varten.  Ainakin vakuutus vaatii aina lääkärissäkäynnin.  Mainaan murtumia tms.

Ei makseta Tampereella koulussa tai koulumatkalla tapahtuneita tapaturmia.

Kokemusta kahdesta jutusta. Ottaakaa vaikka vain tapaturmavakuutukset, eivät ole kalliita, sairauskuluvakuutusten maksut on pilvissä.

Vierailija
97/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vittu voi tehä tollasta edes? Ei mee mun päähän

Vierailija
98/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla provo tai on tosi käsittämätön toimintatapa terveydenhoitajalla ja rehtorilla.

Pahoinpitelytapauksissa täytyy AINA olla yhteydessä lääkäriin. Etenkin tässä tapauksessa kun päävamma on mahdollinen. Lääkärin tutkimus tarvitaan vammojen kirjaamiseen poliisitutkintaa ja vakuutusta varten.

Eli minä ainakin veisin lapseni lääkäriin. Jossa kirjataan kaikki lapselle syntyneet vammat.

Lisäksi valokuvat kaikista rikkoutuneista tai sotkeutuneista vaatteista ja tavaroista.

Vierailija
99/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt meinaa suomessa lähinnä elämämkoululaisia. Äityli tupakka suussa kiroileva kouvolatukka ja lapsensa kovisteleva joni-petteri-kulliteline joka on kiusaaja. Näin siis lyhyesti kuvailtuna

Vierailija
100/125 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän huuhteluaineen tuoksusta, voi hittolainen.

Ehkäpä, meissä kaikissa asuu pieni wt - aika suloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme